Το NASCAR στα MotoGP! Αποκάλυψη της Trackhouse Racing στο Los Angeles

Ο Marks ευελπιστεί η νέα του ομάδα να έχει επιτυχίες στο MotoGP ακολουθώντας το παράδειγμα της ομάδας που έχει στο NASCAR
motomag Trackhouse Racing MotoGP – Αποκαλύφθηκαν τα χρώματα της ομάδας στο Los Angeles [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/1/2024

Ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Entertainment Group, Justin Marks στο λαμπερό Los Angeles παρουσίασε τα χρώματα των δύο Aprilia RS-GP της νέας δορυφορικής ομάδας του MotoGP, Trackhouse Racing MotoGP με την οποία θα αγωνιστούν οι Miguel Oliveira και Raul Fernandez.

Οι δύο δορυφορικές Aprilia RS-GP της Trackhouse Racing MotoGP έχουν τα χρώματα της σημαίας της Αμερικής, με το κόκκινο, άσπρο και μπλε να κυριαρχεί, ενώ η ιταλική εταιρεία παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων Sterilgarda -θα την θυμάστε στην μοτοσυκλέτα του Αμερικανού Ben Spies- ήρθε να προστεθεί στον κατάλογο των χορηγών της αμερικανικής ομάδας οι οποίοι δεν είναι και τόσοι πολύ αν παρατηρήσει κανείς πιο προσεκτικά την RS-GP. Ελπίζουμε να μην υπάρξει θέμα οικονομικής ρευστότητας στη νέα δορυφορική ομάδα της Aprilia, αν και προβλέπουμε πως οι χορηγοί που υπάρχουν στην ομάδα Trackhouse στο NASCAR θα εισέλθουν σύντομα και στο MotoGP.

Trackhouse Racing MotoGP – Αποκαλύφθηκαν τα χρώματα της ομάδας στο Los Angeles [VIDEO]

Οι αναβάτες της ομάδας Miguel Oliveira και Raul Fernandez καθώς και ο ιδιοκτήτης της ομάδας Justin Marks μετά την παρουσίαση έκαναν και τις πρώτες τους δηλώσεις τόσο για τα νέα χρώματα της μοτοσυκλέτας όσο και για τους στόχους του 2024.

Ο Miguel Oliveira ανέφερε: “Είμαι προφανώς πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στις Η.Π.Α. εδώ που ξεκινά επίσημα η πορεία μιας αμερικανικής ομάδας στο MotoGP. Είναι μεγάλη χαρά να είμαι μέλος της οικογένειας της Trackhouse.

Ανυπομονώ να ξεκινήσω με τη νέα σεζόν, έχουμε νέα συναρπαστικά χρώματα, και ελπίζω να είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί. Ανυπομονώ να ανέβω στη μοτοσυκλέτα στις δοκιμές σε λίγες μέρες και να ξεκινήσω τη σεζόν.”

MotoGP

Ο Raul Fernandez με τη σειρά του δήλωσε: “Σήμερα είδατε την νέα μας εμφάνιση. Είναι πολύ όμορφη και είναι μια μεγάλη ευκαιρία να δείξουμε την αμερικανική σημαία. Είναι υπέροχο που η Αμερική θα έχει μια ομάδα MotoGP, επομένως για μένα είναι μεγάλη χαρά που βρίσκομαι εδώ και δείχνω αυτή τη σημαία.

Μου αρέσουν πολύ οι Η.Π.Α. και οι άνθρωποι της. Η παρουσίαση ήταν απλά καταπληκτική. Το να είσαι εδώ στο Los Angeles είναι απλώς ένα όνειρο! Είμαι πολύ χαρούμενος και έχω ένα υπέροχο συναίσθημα για αυτή τη σεζόν. Νομίζω ότι θα το ευχαριστηθώ πολύ. Τα λέμε στην πίστα!”

O Justin Marks ανέφερε: "Αυτό το νέο ξεκίνημα είναι μια απίστευτη στιγμή. Είναι ο συνδυασμός ενός απίστευτου όγκου δουλειάς τόσο από την Trackhouse, όσο και από το MotoGP και την Aprilia. Βασικά μέσα σε δύο ή τρεις μήνες, δημιουργήσαμε την ομάδα ώστε να είναι έτοιμη να αγωνιστεί και να μπορέσει να κάνει κάτι σπουδαίο στις πίστες. Έχουμε μια ομάδα ανθρώπων που είναι όλοι πολύ ταλαντούχοι και παθιασμένοι με τη σεζόν που έχουμε μπροστά μας.

Είναι επίσης ξεχωριστό, γιατί είμαστε μια αμερικανική ομάδα. Είμαστε μια παγκόσμια μάρκα, αλλά μια αμερικανική εταιρεία και το να μπορούμε να γιορτάσουμε τη σύσταση αυτής της ομάδας και να κάνουμε το ντεμπούτο αυτών των απίστευτων μοτοσυκλετών σε μια εμβληματική αμερικανική πόλη είναι πραγματικά κάτι ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Ανυπομονώ για τη σεζόν. Δεν ξέρουμε πραγματικά τι να περιμένουμε όσον αφορά την απόδοση στην πίστα.

Το μόνο που ξέρω είναι ότι έχουμε εξαιρετικό εξοπλισμό -Aprilia-, υπέροχους ανθρώπους και πολύ ταλαντούχους, με μεγάλο κίνητρο, υγιείς και χαρούμενους αναβάτες. Συνήθως, αυτό ισοδυναμεί με ταχύτητα σε αυτό το είδος αθλήματος, επομένως θα είναι μια νέα εμπειρία για εμένα και την Trackhouse Racing που έχουμε συνηθίσει να δουλεύουμε στο Nascar, αλλά έχουμε μια ομάδα ανθρώπων που είναι πολύ έμπειροι στο MotoGP, δύο υπέροχους αναβάτες, πολλούς εξαιρετικούς μηχανικούς και απίστευτους συνεργάτες στην Aprilia. Οπότε, πιστεύω πραγματικά ότι ο ουρανός είναι το όριο για αυτήν την ομάδα."

MotoGP

 

Ετικέτες

Noah Detwiller – Επιστροφή στην πίστα 139 ημέρες μετά το παραλίγο μοιραίο ατύχημά του!

Το χρονικό ενός απίστευτου comeback
noah dettwiler
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/3/2026

Ο νεαρός Ελβετός Noah Dettwiler έγινε δυστυχώς γνωστός σε όλους λόγω του ακραίου ατυχήματος του στο ζέσταμα του αγώνα της Moto3 της Sepang τον περασμένο Οκτώβρη. Ο Noah συγκρούστηκε με τον Jose Antonio Rueda και υπέστη πολλαπλά καρδιακά επεισόδια, του αφαιρέθηκε η σπλήνα και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση στο πόδι.

Μία εβδομάδα αργότερα ο νεαρός αναβάτης ξεπέρασε τον κίνδυνο και ξύπνησε από το κώμα, ενώ λίγες ημέρες αργότερα πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο. Στη συνέχεια ο Noah εστίασε στην αποκατάστασή του και μόλις δύο μήνες μετά το ατύχημα ανακοινώνει την συνεργασία του με την Kuja Racing και τη συμμετοχή του στους αγώνες του ιταλικού πρωταθλήματος CIV στην κατηγορία Supersport.

noah dettwiler

Είναι από τις πολύ ευχάριστες ειδήσεις που σε κάνουν να χαμογελάς - αλλά παράλληλα είσαι και επιφυλακτικός αφού το σενάριο σου φαίνεται υπερβολικά αισιόδοξο - όμως σύντομα ο 20χρονος αναβάτης δείχνει πως κάνει πράξη τις δηλώσεις του και επιστρέφει στην πίστα για προπόνηση με μία Ducati Panigale V2, μόλις 139 ημέρες μετά το ατύχημά του.

Το ιταλικό πρωτάθλημα ταχύτητας CIV ξεκινά τον επόμενο μήνα και από την πλευρά μας θα σας ενημερώνουμε για την εξέλιξη του απίστευτου αυτού comeback που έχει ήδη πετύχει ο Noah Detwiller.

Ετικέτες