Ο Jorge Lorenzo δοκιμάζει F1

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

10/10/2016

Όπως έχουμε δει να συμβαίνει στο παρελθόν με αρκετούς αναβάτες των MotoGP, ήρθε και η σειρά του Jorge Lorenzo να πάρει μια γεύση από τα μονθέσια της F1. Η ευκαιρία δόθηκε μετά την συνεννόηση μεταξύ της Monster Energy (που είναι χορηγός της ομάδας της Yamaha και της Mercedes) προκειμένου να οδηγήσει μερικούς γύρους το μονοθέσιο με το οποίο πήρε το πρωτάθλημα ο Hamilton το 2014.


Μετά από αρκετούς μήνες σχεδιασμού, η έγκριση δόθηκε στον Ισπανό λίγο πριν το GP του Motegi, ο οποίος πριν περάσει στη θέση του οδηγού, συνεργάστηκε καιρό με τους μηχανικούς της ομάδας, οδήγησε το αμάξι της F2, μπήκε στον προσομοιωτή και στο τέλος οδήγησε το F1.
Ο ίδιος δήλωσε επίσης ότι έμεινε ευχαριστημένος από τους χρόνους του, καθώς όπως τον πληροφόρησαν οι μηχανικοί, ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί. Το αυτοκίνητο του φάνηκε λιγότερο δύσκολο και δύστροπο απ' ό,τι περίμενε, παρά τα 750 άλογα από τον V6 των 1.600 κυβικών.

MotoGP - Pedro Acosta: Ταχύτατος με την RC16 του 26

Φαίνεται πως οι Αυστριακοί κινούνται προς τον σωστό δρόμο
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/2/2026

Οι Αυστριακοί ήρθαν στη Sepang με νέο πλαίσιο, ψαλίδι και αεροδυναμικό πακέτο και ο Pedro Acosta ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της KTM, τερματίζοντας τέταρτος, σημειώνοντας ότι η RC16 του 2026 είναι ευκολότερη στην οδήγηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ισπανός αναβάτης θα αγωνίζεται με Ducati δίπλα στον Marc Marquez από την επόμενη σεζόν και σήμερα έκανε δηλώσεις όσον αφορά τη νέα RC16 που θα αγωνίζεται φέτος, με την οποία γράφει ήδη τους πρώτους γύρους του στην πίστα της Sepang.

Πάνω από όλα, η μοτοσυκλέτα είναι ελαφρώς ευκολότερη στην γρήγορη οδήγηση. Δεν χρειάζεται πλέον να δίνεις το 100% για να κάνεις έναν γρήγορο γύρο. Όλα γίνονται πιο εύκολα. Θυμάμαι ότι πέρυσι είχα πέντε πτώσεις εδώ κατά τη διάρκεια των δοκιμών και άλλες τρεις φορές κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου. Είναι αρκετά δύσκολο να πηγαίνεις γρήγορα όταν πέφτεις τόσες πολλές φορές. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την πορεία των πραγμάτων. Είναι αλήθεια ότι δουλέψαμε πολύ αυτό το χειμώνα”.

Σχετικά με το πρόγραμμα της αυριανής ημέρας, πρόσθεσε: “Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με τη δουλειά που κάναμε σήμερα. Επικεντρωθήκαμε πολύ στην αεροδυναμική. Ήταν μια κουραστική μέρα. Χθες, με τις δοκιμές διαμόρφωσης του πλαισίου, ήταν επίσης μια κουραστική μέρα. Αλλά είμαι ευχαριστημένος. Ήμασταν αρκετά γρήγοροι. Υπάρχουν ακόμα πολλά να κάνουμε. Λόγω των καιρικών συνθηκών, δεν καταφέραμε να ολοκληρώσουμε όλο το πρόγραμμά μας”.

Όσον αφορά το νέο αεροδυναμικό πακέτο της RC16, είπε: “Ειλικρινά, νομίζω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Είναι αλήθεια ότι πρέπει ακόμα να δω τι κάνουν οι άλλοι και ποια κατεύθυνση θα πάρει ο κατασκευαστής. Αλλά, κατά τη γνώμη μου, φαίνεται αρκετά καλό. Αύριο, με ένα επιπλέον ελαστικό, θα είναι η μέρα που θα επικεντρωθούμε στη διάρκεια ζωής των ελαστικών. Φαίνεται ότι υπάρχει βελτίωση. Αλλά ποτέ μην λες ποτέ ”.