O Pedrosa στην KTM

Συνεργασία για δύο χρόνια
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/10/2018

Μετά από 13 σεζόν συνεργασίας με τη Honda, ο Dani Pedrosa κλείνει το κεφάλαιο Big-H, αφού μετά τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος θα είναι “άνεργος”, καθώς δεν ανανέωσε το συμβόλαιό του, αφήνοντας τις φήμες για το μέλλον του να οργιάζουν. Στην συνέντευξη τύπου που έγινε στον grand prix της Αυστραλίας, ο Dani απέφυγε για άλλη μια φορά να μιλήσει για τα σχέδια της καριέρας του, ενώ δήλωσε χαριτολογώντας πως θα σκεφτόταν να αναλάβει το ρόλο του σχολιαστή των αγώνων, καθώς ήταν ένα απ’ τα πράγματα που έκανε με μεγάλη ευχαρίστηση όταν ήταν μικρός μαζί με τον αδερφό του, παρακολουθώντας τους αγώνες. Παρόλα αυτά άφησε ανοιχτές πόρτες λέγοντας πως δεν θα σταματήσει να οδηγεί μοτοσυκλέτες, μιας και είναι κάτι που τον κάνει ευτυχισμένο. Η KTM απ’ την πλευρά της δεν άντεξε και εξέφρασε τον ενθουσιασμό της με την ανακοίνωση για τη συνεργασία της με τον Ισπανό αναβάτη ως οδηγό εξέλιξης μέχρι το 2020.

Συγκεκριμένα στις δηλώσεις του ο Pit Beirer ανέφερε: “Το να έχουμε έναν αναβάτη με τις ικανότητες του και την εμπειρία του Dani σαν μέλος της ομάδας μας στα MotoGP, αποτελεί δυνατή ένδειξη πως κινούμαστε στην σωστή κατεύθυνση και προσπαθούμε όσο περισσότερο μπορούμε. Είδαμε φέτος το πόσο ανταγωνιστικό είναι το περιβάλλον στα MotoGP και πώς ένα κλάσμα του δευτερολέπτου μπορεί να κρύβει πραγματική πρόοδος και πολύτιμα μαθήματα. Ελπίζουμε –και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι- πως η προσθήκη του Dani παράλληλα με τον Mika Kallio και οι δύο παραπάνω ομάδες που θα έχουμε του χρόνου στο grid θα μας βοηθήσουν να κλείσουμε το κενό περισσότερο. Νομίζω πως μπορούμε να είμαστε πολύ αισιόδοξοι με τις πιθανότητες που έχουμε για τις επερχόμενες σεζόν. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα στο εργοστάσιο, για τη μεγάλη προσπάθεια που έκανε στους αγώνες και στις δοκιμές καθώς πλησιάζουμε στο τέλος της δεύτερης χρονιάς. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω το Dani που μας πιστεύει και μας εμπιστεύεται σε αυτό που θέλουμε να κάνουμε.” Απ’ την άλλη ο αρχηγός της ομάδας των MotoGP Mike Leitner ανέφερε Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε και κλείσαμε τη συμφωνία με το Dani. Χάρη στις επιτυχίες του όλα αυτά τα χρόνια στα MotoGP πιστεύω πως θα μας βοηθήσει πάρα πολύ στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Ο Dani είναι τρείς φορές παγκόσμιος, ενώ έχει έρθει τρείς φορές δεύτερος στο πρωτάθλημα στη μεγάλη κατηγορία και τον γνωρίζω πολύ καλά απ’ την συνεργασία μας στο παρελθόν. Είναι ακόμα πολύ ανταγωνιστικός και μπορεί να μας ευεργετήσει στην προσπάθειά μας στα MotoGP.”

 

Ετικέτες

Aleix Espargaro-MotoGP:  Αγωνίζεται ξανά ως wildcard της Honda HRC στο Silverstone

Ο 36χρονος Ισπανός θα αγωνιστεί και στην Αγγλία μετά την εμφάνισή του στη Jerez
Aleix Espargaro  - Honda HRC - MotoGP 2025
Από το

motomag

15/5/2025

Για δεύτερη φορά μέσα στο 2025, ο Aleix Espargaro θα λάβει μέρος σε Grand Prix, καθώς ετοιμάζεται για τη δεύτερη φέτος wildcard εμφάνιση στο Tissot Grand Prix του Ηνωμένου Βασιλείου με την Honda HRC Test Team.

Ο Ισπανός βρέθηκε στην πίστα στο Grand Prix της πατρίδας του στη Jerez τον περασμένο μήνα και θα συμμετάσχει ως έκτακτη συμμετοχή στο GP του Silverstone, για τον έβδομο γύρο του πρωταθλήματος. Εκεί κατάφερε να τερματίσει στη 17η θέση.

Η συμμετοχή του αυτή έρχεται μετά την πρώτη νίκη της Honda στο MotoGP από το 2023 χάρη στη άψογη οδήγηση του Johann Zarco (LCR Honda Castrol) στο Le Mans καθώς η ιαπωνική εταιρεία συνεχίζει να κάνει μικρά  είναι η αλήθεια αλλά σταθερά βήματα προόδου στην εξέλιξη της RC213V.
 
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως ο  Aleix Espargaro ήταν ο νικητής του βρετανικού GP το 2023, οπότε σίγουρα ο αναβάτης εξέλιξης της Honda γνωρίζει πολύ καλά την συγκεκριμένη πίστα και νιώθει άνετα σε αυτή. 

Αξιοσημείωτο είναι πως ο Καταλανός είναι τρίτος στις συνολικές εμφανίσεις στο MotoGP με 346 συμμετοχές, πίσω μόνο από τον Andrea Dovizioso με 348 και φυσικά τον Valentino Rossi με 435. Είχε και αυτός μια γεμάτη καριέρα δύο δεκαετιών. Οπότε με την συμμετοχή του στο Silverstone θα πάει στις 347 συμμετοχές και με άλλη μία μπορεί να πιάσει τον Dovizioso στην 2η θέση της λίστας. 

Ο Espargaro φαίνεται να το διασκεδάζει περισσότερο τώρα στους αγώνες που έχει τον ρόλο του δοκιμαστή στη Honda και κάθε τόσο του δίνεται η ευκαιρία να τρέξει στο κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας των δύο τροχών.