O Pedrosa στην KTM

Συνεργασία για δύο χρόνια
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/10/2018

Μετά από 13 σεζόν συνεργασίας με τη Honda, ο Dani Pedrosa κλείνει το κεφάλαιο Big-H, αφού μετά τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος θα είναι “άνεργος”, καθώς δεν ανανέωσε το συμβόλαιό του, αφήνοντας τις φήμες για το μέλλον του να οργιάζουν. Στην συνέντευξη τύπου που έγινε στον grand prix της Αυστραλίας, ο Dani απέφυγε για άλλη μια φορά να μιλήσει για τα σχέδια της καριέρας του, ενώ δήλωσε χαριτολογώντας πως θα σκεφτόταν να αναλάβει το ρόλο του σχολιαστή των αγώνων, καθώς ήταν ένα απ’ τα πράγματα που έκανε με μεγάλη ευχαρίστηση όταν ήταν μικρός μαζί με τον αδερφό του, παρακολουθώντας τους αγώνες. Παρόλα αυτά άφησε ανοιχτές πόρτες λέγοντας πως δεν θα σταματήσει να οδηγεί μοτοσυκλέτες, μιας και είναι κάτι που τον κάνει ευτυχισμένο. Η KTM απ’ την πλευρά της δεν άντεξε και εξέφρασε τον ενθουσιασμό της με την ανακοίνωση για τη συνεργασία της με τον Ισπανό αναβάτη ως οδηγό εξέλιξης μέχρι το 2020.

Συγκεκριμένα στις δηλώσεις του ο Pit Beirer ανέφερε: “Το να έχουμε έναν αναβάτη με τις ικανότητες του και την εμπειρία του Dani σαν μέλος της ομάδας μας στα MotoGP, αποτελεί δυνατή ένδειξη πως κινούμαστε στην σωστή κατεύθυνση και προσπαθούμε όσο περισσότερο μπορούμε. Είδαμε φέτος το πόσο ανταγωνιστικό είναι το περιβάλλον στα MotoGP και πώς ένα κλάσμα του δευτερολέπτου μπορεί να κρύβει πραγματική πρόοδος και πολύτιμα μαθήματα. Ελπίζουμε –και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι- πως η προσθήκη του Dani παράλληλα με τον Mika Kallio και οι δύο παραπάνω ομάδες που θα έχουμε του χρόνου στο grid θα μας βοηθήσουν να κλείσουμε το κενό περισσότερο. Νομίζω πως μπορούμε να είμαστε πολύ αισιόδοξοι με τις πιθανότητες που έχουμε για τις επερχόμενες σεζόν. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα στο εργοστάσιο, για τη μεγάλη προσπάθεια που έκανε στους αγώνες και στις δοκιμές καθώς πλησιάζουμε στο τέλος της δεύτερης χρονιάς. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω το Dani που μας πιστεύει και μας εμπιστεύεται σε αυτό που θέλουμε να κάνουμε.” Απ’ την άλλη ο αρχηγός της ομάδας των MotoGP Mike Leitner ανέφερε Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε και κλείσαμε τη συμφωνία με το Dani. Χάρη στις επιτυχίες του όλα αυτά τα χρόνια στα MotoGP πιστεύω πως θα μας βοηθήσει πάρα πολύ στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Ο Dani είναι τρείς φορές παγκόσμιος, ενώ έχει έρθει τρείς φορές δεύτερος στο πρωτάθλημα στη μεγάλη κατηγορία και τον γνωρίζω πολύ καλά απ’ την συνεργασία μας στο παρελθόν. Είναι ακόμα πολύ ανταγωνιστικός και μπορεί να μας ευεργετήσει στην προσπάθειά μας στα MotoGP.”

 

Ετικέτες

Marc Marquez: Δεύτερος στην ιστορία του MotoGP με 115 βάθρα

Ξεπέρασε τα 114 του Jorge Lorenzo, μπροστά του μόνο ο Valentino Rossi με 199
Marc Marquez MotoGP ρεκόρ βάθρα 2025
Από το

motomag

15/5/2025

Ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP ανέβηκε στη δεύτερη θέση της λίστας όλων των εποχών για τα περισσότερα βάθρα μετά το Γαλλικό GP έχοντας πλέον μπροστά του μόνο τον Γιατρό.

Στο νούμερο 115 έφτασε ο αριθμός των βάθρων στο MotoGP που έχει πλέον στο ενεργητικό του ο Marc Marquez (Ducati Lenovo Team) μετά τη 2η θέση στο Grand Prix στο Le Mans.

Αυτό ήταν το τέταρτο βάθρο της σεζόν για τον Marquez, και αναμφίβολα το πιο σημαντικό μέχρι τώρα από ιστορικής άποψης αλλά και για την εξέλιξη του πρωταθλήματος. Με τους αντιπάλους για τον τίτλο, Alex Marquez (BK8 Gresini Racing MotoGP) και Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), να μένουν χωρίς βαθμούς την Κυριακή στο Le Mans, εργοστασιακός αναβάτης της Ducati εκτοξεύθηκε στην κορυφή της βαθμολογίας με προβάδισμα 22 βαθμών πριν από το Silverstone.

Marc Marquez MotoGP ρεκόρ βάθρα 2025

Αλλά το βάθρο είχε και άλλη μία σημασία. Ο Marquez ξεπέρασε τον Lorenzo στη σχετική λίστα όλων των εποχών στο MotoGP, καταλαμβάνοντας μόνος του πλέον τη δεύτερη θέση. 

Το ρεκόρ του Valentino Rossi με 199 βάθρα, είναι αυτό που κυνηγάει πλέον ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, ένας στόχος που φαντάζει πολύ μακρινός για τον 32χρονο πλέον Καταλανό. Για να έχει ελπίδες να το καταρρίψει ο Marquez θα πρέπει να διατηρήσει την τρέχουσα φόρμα του και να έχει αντίστοιχα ικανή μοτοσυκλέτα και τα επόμενα 3-4 χρόνια πλησιάζοντας στο τέλος της τρομερής καριέρας του, έχοντας παράλληλα μαζί του και την τύχη. 

Οι πιθανότητες θα ήταν μάλλον με το μέρος του αν ο Marquez έκανε έστω τα μισά από όσα πέτυχε μέχρι το 2019, τη "μαύρη" για τον ίδιο 4ετία 2020-2023 με την εργοστασιακή ομάδα της Honda, όταν και κατάφερε να ανέβει στο βάθρο μόλις έξι φορές συνολικά.