O Pedrosa στην KTM

Συνεργασία για δύο χρόνια
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/10/2018

Μετά από 13 σεζόν συνεργασίας με τη Honda, ο Dani Pedrosa κλείνει το κεφάλαιο Big-H, αφού μετά τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος θα είναι “άνεργος”, καθώς δεν ανανέωσε το συμβόλαιό του, αφήνοντας τις φήμες για το μέλλον του να οργιάζουν. Στην συνέντευξη τύπου που έγινε στον grand prix της Αυστραλίας, ο Dani απέφυγε για άλλη μια φορά να μιλήσει για τα σχέδια της καριέρας του, ενώ δήλωσε χαριτολογώντας πως θα σκεφτόταν να αναλάβει το ρόλο του σχολιαστή των αγώνων, καθώς ήταν ένα απ’ τα πράγματα που έκανε με μεγάλη ευχαρίστηση όταν ήταν μικρός μαζί με τον αδερφό του, παρακολουθώντας τους αγώνες. Παρόλα αυτά άφησε ανοιχτές πόρτες λέγοντας πως δεν θα σταματήσει να οδηγεί μοτοσυκλέτες, μιας και είναι κάτι που τον κάνει ευτυχισμένο. Η KTM απ’ την πλευρά της δεν άντεξε και εξέφρασε τον ενθουσιασμό της με την ανακοίνωση για τη συνεργασία της με τον Ισπανό αναβάτη ως οδηγό εξέλιξης μέχρι το 2020.

Συγκεκριμένα στις δηλώσεις του ο Pit Beirer ανέφερε: “Το να έχουμε έναν αναβάτη με τις ικανότητες του και την εμπειρία του Dani σαν μέλος της ομάδας μας στα MotoGP, αποτελεί δυνατή ένδειξη πως κινούμαστε στην σωστή κατεύθυνση και προσπαθούμε όσο περισσότερο μπορούμε. Είδαμε φέτος το πόσο ανταγωνιστικό είναι το περιβάλλον στα MotoGP και πώς ένα κλάσμα του δευτερολέπτου μπορεί να κρύβει πραγματική πρόοδος και πολύτιμα μαθήματα. Ελπίζουμε –και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι- πως η προσθήκη του Dani παράλληλα με τον Mika Kallio και οι δύο παραπάνω ομάδες που θα έχουμε του χρόνου στο grid θα μας βοηθήσουν να κλείσουμε το κενό περισσότερο. Νομίζω πως μπορούμε να είμαστε πολύ αισιόδοξοι με τις πιθανότητες που έχουμε για τις επερχόμενες σεζόν. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα στο εργοστάσιο, για τη μεγάλη προσπάθεια που έκανε στους αγώνες και στις δοκιμές καθώς πλησιάζουμε στο τέλος της δεύτερης χρονιάς. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω το Dani που μας πιστεύει και μας εμπιστεύεται σε αυτό που θέλουμε να κάνουμε.” Απ’ την άλλη ο αρχηγός της ομάδας των MotoGP Mike Leitner ανέφερε Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε και κλείσαμε τη συμφωνία με το Dani. Χάρη στις επιτυχίες του όλα αυτά τα χρόνια στα MotoGP πιστεύω πως θα μας βοηθήσει πάρα πολύ στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Ο Dani είναι τρείς φορές παγκόσμιος, ενώ έχει έρθει τρείς φορές δεύτερος στο πρωτάθλημα στη μεγάλη κατηγορία και τον γνωρίζω πολύ καλά απ’ την συνεργασία μας στο παρελθόν. Είναι ακόμα πολύ ανταγωνιστικός και μπορεί να μας ευεργετήσει στην προσπάθειά μας στα MotoGP.”

 

Ετικέτες

MotoGP- Ποινή στον ανυπάκουο Fabio Quartararo - Δεν ακολούθησε εντολές κριτών στο Γαλλικό GP

Χρηματικό πρόστιμο και ποινή χρόνου για τον Γάλλο – Τον περιμένει στο Silverstone
Fabio Quartararo - MotoGP ποινή στο Silverstone
Από το

motomag

14/5/2025

Ο αναβάτης της Yamaha MotoGP Fabio Quartararo τιμωρήθηκε μετά από ένα περιστατικό στο Le Mans και θα χάσει δέκα λεπτά από τα πρώτα δοκιμαστικά στο βρετανικό Grand Prix. 

Επίσης, του επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 2.000 ευρώ, με τις δύο ποινές να είναι ευτυχώς ελαφριές για τον εργοστασιακό αναβάτη της Yamaha που έπεσε στα μαλακά.

Μετά τη σύγκρουση στην 14η στροφή κατά τη διάρκεια του Γαλλικού GP, ο Quartararo θεωρήθηκε ότι δεν υπάκουσε στις άμεσες εντολές των κριτών με τους αγωνοδίκες να κρίνουν ότι συμπεριφέρθηκε ανεύθυνα και έτσι “έβαλε σε κίνδυνο τον εαυτό του και άλλους”.
Ωστόσο, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2021 ήταν ακόμα αισιόδοξος μετά τον αγώνα, αφού ξεκίνησε από την pole position, τερμάτισε 4ος στον αγώνα sprint και ήταν 2ος πίσω από τον Marc Marquez όταν έπεσε στον τέταρτο γύρο (περισσότερα εδώ).

Ο ίδιος δήλωσε μεταξύ άλλων: “Όταν άρχισε να βρέχει, ήθελα να πιέσω σαν τρελός στους πρώτους γύρους. Έκανα έναν “μεγάλο” γύρο και παρόλα αυτά ήμουν πολύ κοντά στον Marc (Marquez). Αλλά, απλά έβρεχε λίγο περισσότερο, και ενώ δεν είχα θέμα με το πίσω μέρος, έχασα εντελώς το μπροστινό.

Fabio Quartararo - MotoGP ποινή στο Silverstone