Ο Puig team manager στην Honda

Αντικατέστησε τον Livio Suppo
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

12/1/2018

Πριν από λίγο ανακοινώθηκε το όνομα του αντικαταστάτη του Livio Suppo, ο οποίος έλυσε την συνεργασία του με την εργοστασιακή ομάδα της Repsol Honda στο τέλος της σεζόν παρά το γεγονός ότι το συμβόλαιό του είχε ισχύ για ακόμη έναν χρόνο. Ο άνθρωπος που θα καλύψει το κενό δεν είναι άγνωστος στο HRC και δεν είναι άλλος από τον Alberto Puig, ο οποίος θα αναλάβει την επίβλεψη της προσπάθειας του Marc Marquez και του Dani Pedrosa. Πέρα απ' αυτό όμως, τα καθήκοντά του περιλαμβάνουν και την στελέχωση της ομάδας για το 2019, μιας και τα συμβόλαια πολλών αναβατών λήγουν φέτος και η μεταγραφική περίοδος ουσιαστικά έχει ξεκινήσει ήδη, μετά και τις δηλώσεις του Lin Jarvis, Team Manager της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha.


Ο Alberto Puig ήταν πολλά χρόνια αγωνιζόμενος με μπόλικες επιτυχίες, συμπεριλαμβανομένης και μιας νίκης στην κατηγορία των 500GP, και στη συνέχεια ακολούθησε την καριέρα του μάνατζερ για νέους και ταλαντούχους αναβάτες, ενώ για πάρα πολλά χρόνια ήταν στο πλευρό του Dani Pedrosa. Στη συνέχεια διατήρησε τη συνεργασία του με το HRC ως σύμβουλος και ως Διευθυντής του Asia Talent Cup και του British Talent Cup. "Είμαι ευγνώμον στο HRC γι' αυτή την ευκαιρία", δήλωσε ο Puig. "Τα τελευταία 25 χρόνια της καριέρας μου είμαι με την Honda, αρχικά ως αναβάτης και στη συνέχεια ως team manager στις μικρότερες κατηγορίες, ενώ πρόσφατα λειτουργούσα ως coach για πολλούς Ασιάτες αναβάτες της Honda. Είμαι σίγουρος ότι οι αναβάτες μας θα είναι έτοιμοι όταν έρθει η ώρα, κι εμείς ως ομάδα θα είμαστε σε πλήρη ετοιμότητα για άλλη μια φορά ώστε να παλέψουμε για τον τίτλο, με ταπεινότητα και απόλυτη αφοσίωση."
Ο Puig θα αναλάβει το νέο του ρόλο από τις δοκιμές που θα γίνουν στην Sepang στα τέλη του μήνα και θα αναφέρεται απευθείας στον Διευθυντή του HRC και Γενικό Διευθυντή του Αγωνιστικού Τμήματος, Tetsuhiro Kuwata.

Ετικέτες

MotoGP: Κατά τον Joan Mir "η Honda μπορεί να είναι αισιόδοξη για το Mugello"

Παρά τις παραδοσιακές δυσκολίες της RC213V στην ιταλική πίστα, ο Mir θεωρεί πως η Honda έχει λόγους αισιοδοξίας
Mir Mugello
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/5/2026

Ο Joan Mir πιστεύει ότι η Honda έχει λόγους να εμφανίζεται πιο αισιόδοξη για το Grand Prix της Ιταλίας στο Mugello, παρά το γεγονός ότι η παραδοσιακή παρουσία της RC213V στην συγκεκριμένη πίστα δεν μπορεί να θεωρηθεί ενθαρρυντική.

Η χάραξη του Mugello δεν συγκαταλέγεται στις πίστες που ταιριάζουν ιδιαίτερα στη Honda, με τον Mir να μην έχει καταφέρει ποτέ να τερματίσει μέσα στην πρώτη δεκάδα εκεί ως αναβάτης της HRC. Ο μοναδικός του τερματισμός με τη Honda στο Mugello ήταν μια 11η θέση το 2025.

Ο Ισπανός έχει πάντως θετικές αναμνήσεις από την ιταλική πίστα με άλλες μοτοσυκλέτες, καθώς ανέβηκε στο βάθρο δύο φορές στο παρελθόν, ως τρίτος στη Moto2 το 2018 και τρίτος ξανά στα MotoGP του 2021 με τη Suzuki.

Αντίστοιχα δύσκολη είναι και η πρόσφατη ιστορία της Honda στο Mugello, αφού η τελευταία παρουσία της εταιρείας στο βάθρο του ιταλικού Grand Prix ήταν το 2019, όταν ο Marc Marquez είχε τερματίσει δεύτερος πίσω από τον Danilo Petrucci.

Παρά τα δεδομένα, ο Mir θεωρεί ότι η εικόνα της Honda στη Βαρκελώνη δίνει αισιοδοξία στην ομάδα για το επερχόμενο αγωνιστικό τριήμερο.

"Φτάνουμε στην Ιταλία με μεγάλο κίνητρο και αυτοπεποίθηση," δήλωσε ο Joan Mir. "Το Σαββατοκύριακο στη Βαρκελώνη έκλεισε με πολύ θετικό τρόπο και θέλω να μεταφέρω αυτή την αίσθηση και στο Mugello."

Mir

Ο Ισπανός στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι η Honda παραδοσιακά δυσκολευόταν και στην Καταλονία, όμως αυτή τη φορά έδειξε ανταγωνιστική εικόνα: "Είναι μια πίστα που δεν συγκαταλέγεται στις δυνατότερες για εμάς, αλλά συνήθως και στη Βαρκελώνη η Honda αντιμετώπιζε δυσκολίες, οπότε πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε λίγο αισιόδοξοι."

Ο Mir τόνισε επίσης ότι η εκκίνηση και η θέση στο grid θα παίξουν καθοριστικό ρόλο: "Πρέπει να τα συνδυάσουμε όλα σωστά, γύρο με τον γύρο και μέρα με τη μέρα, για να δούμε πού βρισκόμαστε μέσα στο Σαββατοκύριακο. Πιστεύω όμως στην ταχύτητά μου. Όπως είδαμε και σε προηγούμενους αγώνες, μια καλή θέση στην εκκίνηση μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά για εμάς."

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο ομόσταυλός του, Luca Marini, ο οποίος επιστρέφει φέτος στο Mugello μετά την περσινή απουσία του, λόγω του ατυχήματος στις δοκιμές για τον 8ωρο αγώνα της Suzuka.

Marini

"Πέρυσι βρέθηκα στο Mugello μόνο ως θεατής, οπότε ανυπομονώ πραγματικά για τον φετινό αγώνα," δήλωσε ο Ιταλός. "Είναι ένας πολύ ξεχωριστός αγώνας για κάθε αναβάτη και ως Ιταλός απολαμβάνεις ιδιαίτερα το Σαββατοκύριακο μαζί με τους φιλάθλους. Είναι ένας από τους πραγματικά εμβληματικούς αγώνες του ημερολογίου."

Ο Marini υπογράμμισε επίσης ότι η Honda φτάνει στην Ιταλία μετά από ένα δυνατό αγωνιστικό τριήμερο και θετικές δοκιμές τη Δευτέρα στην Καταλονία: "Θέλω να ξεκινήσουμε δυνατά από την αρχή. Όπως πάντα, το απόγευμα της Παρασκευής ίσως είναι η πιο σημαντική περίοδος όλου του Σαββατοκύριακου. Υπάρχουν πολλά να κάνουμε και μεγάλες δυνατότητες να δείξουμε."