Ο Rossi ανταποδίδει την υποστήριξη στο κοινό του!

Μιλά για την πανδημία, το μέλλον και τον αδερφό του!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

23/3/2020

Αυτή τη στιγμή η κατάσταση στην Ιταλία είναι τραγική με τα κρούσματα να φτάνουν τις 60.000 και τις πόλεις να έχουν ερημώσει, ενώ η εικόνα των στρατιωτικών οχημάτων να μεταφέρουν όσους έχασαν τη μάχη με τον κορωνοϊό (ανέρχονται του 5.476) είναι αρκετή για να σε καταρρακώσει ψυχολογικά. Όλοι κάνουν αυτό που πρέπει, μένοντας σπίτι και περιμένοντας να εξομαλυνθεί η κατάσταση.

Το ίδιο κάνουν όλοι οι αναβάτες των MotoGP. Ο Rossi μέσω της ομάδας του VR46 έχει ήδη ξεκινήσει να συγκεντρώνει χρήματα μέσα από έναν έρανο και το ποσό θα διατεθεί για την αγορά μηχανημάτων αναπνευστικής υποστήριξης για τους ασθενείς. Ο εξοπλισμός θα δοθεί στο νοσοκομείο Azienda Ospedaliera Marche Nord. Όσοι θέλουν να κάνουν κάποια δωρεά μπορούν μέσα από εδώ να βρουν τα στοιχεία.

Επίσης για να απαλύνει λίγο το κλίμα, ο Rossi έδωσε μια συνέντευξη στο Sky Italia με βιντεοκλήση πάντα, καθώς τις τελευταίες δεκαπέντε μέρες ακολουθεί τις οδηγίες της ιταλικής κυβέρνησης και μένει σπίτι. “Η κατάσταση στην Tavullia όπως και στο Pesaro είναι πολύ δύσκολη και δυστυχώς πολλοί άνθρωποι έχουν προσβληθεί απ’ τον ιό. Συμπαραστεκόμαστε στους ανθρώπους που μένουν στο Bergamo και την Brescia. Οι εικόνες από αυτές τις πόλεις είναι πολύ άσχημες, θυμίζουν εμπόλεμη ζώνη,” ανέφερε ο Ιταλός πολυπρωταθλητής. “Έχω πολλούς φίλους και αυτή τη φορά τους ανταποδίδω τη χάρη υποστηρίζοντάς τους, όπως κάνουν και αυτοί όταν αγωνίζομαι.”

Όπως είχαμε αναφέρει και στο παρελθόν, ο Rossi σκόπευε να αποφασίσει για το αν θα αποσυρθεί ή όχι το 2021, αφότου λάβει μέρος σε αρκετούς αγώνες της φετινής σεζόν. Η Yamaha απ’ την πλευρά της, έχει ήδη έτοιμη μια εργοστασιακή Μ1, καθώς και την εργοστασιακή υποστήριξη σε περίπτωση που αποφασίσει να συνεχίσει, με τα χρώματα της Petronas, αφού το 2021 οι εργοστασιακοί της αναβάτες θα είναι οι Vinales και Quartararo.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του, τέθηκε και η ερώτηση σχετικά με το μέλλον του και ο Ιταλός αναβάτης σχολίασε: “Τα πράγματα έχουν αλλάξει πάρα πολύ, ακυρώθηκε μέχρι και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου. Η κατάσταση επηρεάζει τα σχέδιά μου και όσο για το μέλλον μου, ήλπιζα να κατασταλάξω κάπου μετά το πρώτο μισό της σεζόν. Θα ήθελα να πάρω μέρος σε μερικούς αγώνες για να δω πόσο ανταγωνιστικός είμαι, καθώς αυτό θα παίξει σημαντικό ρόλο στην τελική μου απόφαση.”

Παρά την αναβολή των αγώνων, ο Rossi – όπως και όλοι οι αναβάτες – δεν παραστρατούν απ’ το πρόγραμμά τους, παρότι μένουν περιορισμένοι στο σπίτι. “Προπονούμαι κι προσπαθώ να διατηρήσω τη φυσική μου κατάσταση, αφού το σπίτι έχει γυμναστήριο. Περνάω το χρόνο μου όσο πιο διασκεδαστικά και εποικοδομητικά γίνεται. Βλέπω σειρές με τον Francesca (σ.σ. η αρραβωνιαστικιά του Rossi, η οποία μαζί με τη μητέρα του μένουν στο σπίτι του αυτό το διάστημα) και παίζουμε videogames όπως το GT.”

Σχετικά με το σενάριο των διπλών αγώνων, που υπήρχε στο τραπέζι όπως είχε αναφέρει ο CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta, ο Rossi είπε: “Ο στόχος της φετινής σεζόν είναι να πραγματοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι αγώνες. Οι διπλοί αγώνες όπως στα Supebikes είναι μια λύση, αλλά αυτό σημαίνει ότι το πρωτάθλημα των MotoGP θα μειωθεί στους 13 διπλούς αγώνες και θα χάσει επτά; Εξάλλου δεν είναι απαραίτητο να πραγματοποιηθούν και οι 20 αγώνες.” Πράγματι για να ανακηρυχθεί ο πρωταθλητής του 2020, χρειάζεται να πραγματοποιηθούν μόνο οι 13 απ’ τους 20 αγώνες του πρωταθλήματος.

Μια απ’ τις πολλές ερωτήσεις που απάντησε ήταν και η άποψή του για τον ετεροθαλή αδερφό του, Luca Marini. Ο Rossi τον φωνάζει Marinovic επειδή ο Marini είναι πάντοτε απίστευτα ψύχραιμος όταν οδηγεί, όπως ήταν και ο Ρώσσος αναβάτης. “Τον συμβουλεύω να πιστεύει στα όνειρά του, να προπονείται και να δίνει πάντα το 100% επειδή έχει τη δυνατότητα να πετύχει σημαντικά πράγματα. Είμαι και εγώ ήρεμος και ψύχραιμος όταν αγωνίζομαι αλλά όχι τόσο όσο ο Luca και είναι κάτι που πραγματικά ζηλεύω σε αυτόν. Ακόμη και πριν από 20 χρόνια που δεν έτρεχα στα GP, αλλά είχα πάρει μέρος σε αρκετούς αγώνες, συνέχιζα να είμαι αγχωμένος, αυτός όμως τίποτα, είναι ήρεμος σαν ψυχρός δολοφόνος.”

Στη συνέντευξη ο Rossi ανέφερε πως μόλις ξεπεραστεί η όλη κατάσταση, σχεδιάζει να ανοίξει και ένα μουσείο, που θα εκτίθενται οι καλύτερες στιγμές της καριέρας του. “Η Tavullia αποτελεί τη Μέκκα των φιλάθλων μου, καθώς κάθε χρόνο την επισκέπτονται χιλιάδες, θα ήταν ωραίο να έχουμε ένα μουσείο. Επισκεφτήκαμε διάφορα μουσεία όπως της Ferrari για να πάρουμε ιδέες για το project, επειδή θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα αντάξιο μουσείο συγκριτικά με τα υπόλοιπα και προσπαθούμε να οργανωθούμε. Θέλουμε περισσότερο χρόνο αλλά μου αρέσει πάρα πολύ σαν ιδέα.”

Η Dorna πέρα απ’ τη διοργάνωση του πραγματικού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Grand Prix, διοργανώνει και το αντίστοιχο στο Playstation με τους αναβάτες να ανταγωνίζονται και εκεί. Παρότι ο Rossi ανήκει στη γενιά των παιδιών που αγόρασαν το πρώτο Playstasion – όπως εξομολογήθηκε ήταν 12-13 όταν η μητέρα του τον πήγε να το αγοράσουν και η χαρά του ήταν απίστευτη όταν το άνοιξε σπίτι- δεν είναι απ’ τους καλύτερους gamers… “Γνωρίζω πολλούς καλούς παίκτες όπως τον Bagnaiα και τον αδερφό μου Luca αλλά εγώ δεν είμαι τόσο καλός, πολύ φοβάμαι πως θα με κατατροπώσουν..!”

Επίσης, ο Rossi αποκάλυψε και ένα απ’ τα όνειρά του! “Θα ήθελα να αναμετρηθώ με τον Kevin Schwantz: ήταν ο αγαπημένος μου αναβάτης όταν ήμουν παιδί και παρακολουθούσα τη χρυσή εποχή της Ιστορίας των αγώνων μοτοσυκλέτας με τους Αμερικανούς και Αυστραλούς αναβάτες. Θα ήταν πάρα πολύ ωραίο να βρεθούμε στην ίδια πίστα, αυτό με την Suzuki του και εγώ με μια Yamaha 500.”

Άλλο ένα απ’ τα θέματα που σχολιάστηκε, φυσικά, ήταν και τα τελετουργικά που κάνει πριν από κάθε αγώνα. Οι παλαιότεροι αναγνώστες και φίλαθλοι τα γνωρίζουν ήδη, όμως θα τα αναφέρουμε και για τους νεότερους που μπορεί να μην τα ξέρουν. Ο Rossi είναι απ’ τους αναβάτες που πριν καβαλήσουν τη μοτοσυκλέτα τους, την προσεγγίζουν, σκύβουν δίπλα της και της μιλάνε. Μοιράζονται τις σκέψεις τους, ζητούν την βοήθειά της και της λένε ότι απ’ τη στιγμή που θα την καβαλήσουν θα είναι οι δύο τους και μαζί θα προσπαθήσουν για τη νίκη.

 

“Ποτέ δεν μου έχει απαντήσει αλλά πιστεύω σε αυτήν και αν μια μέρα μου μιλήσει δεν θα εκπλαγώ,” ανέφερε αστειευόμενος ο Rossi, ενώ εξομολογήθηκε πως όταν θα αποσυρθεί αυτές οι στιγμές είναι που θα του λείψουν περισσότερο απ’ όλες, αυτές πριν την εκκίνηση. “Η αδρεναλίνη σου βρίσκεται στα ύψη, η επιθυμία να τα πας τέλεια αναμειγνύεται με το φόβο μην κάνεις κάποιο λάθος και όλα μαζί σου δημιουργούν ένα αξέχαστο συναίσθημα!” Όπως έχει πει και στο παρελθόν, η χειρότερη στιγμή του Rossi είναι όταν ακούει την εκκίνηση της Moto2, τότε ξεκινάει ο φόβος πως σύντομα θα έρθει η σειρά του να αγωνιστεί. “Με το που σβήσουν τα φώτα, απλά δίνεις το 100% και είναι σαν να περνάς σε άλλη διάσταση.”

 

Παράλληλα, την ώρα που απαντούσε στο τι χρειάζεται για ξεκινήσει κάποιος την αγωνιστική καριέρα του και κάποια μέρα να φτάσει στα MotoGP, αποκάλυψε πως το να κάνει παιδιά δεν βρίσκεται στα άμεσα πλάνα του. “Οικογένεια και παιδιά; Ο Enzo Ferrari το είχε πει, όσοι κάνουν παιδιά χάνουν ένα δευτερόλεπτο κάθε γύρο, εγώ δεν μπορώ να το αντέξω αυτό!”

Ο Rossi έχοντας οδηγήσει στο παρελθόν μερικά αγωνιστικά αυτοκίνητα της F1, πιο πρόσφατα την F1 του Lewis Hamilton, όταν του ζητήθηκε να τα συγκρίνει είπε: “Η οδήγηση της μοτοσυκλέτας είναι πολύ πιο δύσκολη, θέλει περισσότερη μαεστρία επειδή οι κινήσεις που κάνεις είναι που κάνουν τη διαφορά. Στα αυτοκίνητα τα πράγματα είναι παρόμοια αλλά όχι το ίδιο, ωστόσο το να οδηγήσεις γρήγορα μια F1 δεν είναι καθόλου εύκολο, οπότε το επίπεδο της δυσκολίας είναι μεγάλο.”

Ετικέτες

MotoGP: Ο Guenther Steiner σε συζητήσεις για την εξαγορά της Tech3

Από τα paddock της F1 μεταπηδάει στα MotoGP
MotoGP Steiner to buy Tech3
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/8/2025

Ο πρώην επικεφαλής της Haas F1, Guenther Steiner, φέρεται να βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση της αγοράς της ομάδας MotoGP Tech3 KTM

Μετά από μια σύντομη απουσία από τη Formula 1, ο Steiner φαίνεται έτοιμος να αφήσει τους τέσσερεις τροχούς για χάρη των δύο, καθώς αναφορές κάνουν λόγο για προχωρημένες διαπραγματεύσεις εξαγοράς της Tech3 που (είχαμε αναφέρει εδώ προ μηνών).

Αν και η είδηση δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί επίσημα, λέγεται ότι η συμφωνία είναι πολύ κοντά στην ολοκλήρωση της. Σύμφωνα με πληροφορίες, πίσω από την προσπάθεια του Steiner βρίσκεται η αμερικανική εταιρεία Apex, η οποία διαχειρίζεται επενδύσεις επαγγελματιών αθλητών, μεταξύ των οποίων και ο οδηγός της McLaren F1, Lando Norris.

Το όνομα του Steiner έχει συνδεθεί ξανά με την Tech3 στο παρελθόν. Νωρίτερα φέτος, ο σημερινός ιδιοκτήτης της ομάδας, Hervé Poncharal, είχε παραδεχτεί ότι είχε μιλήσει με τον Steiner, χωρίς όμως να διευκρινίζει εάν συζητιέται, επένδυση  πιθανή εξαγορά ή για άλλος ρόλος για τον Steiner.

MotoGP Steiner to buy Tech3

Τώρα φαίνεται πως, ο Steiner ετοιμάζεται να ολοκληρώσει την αγορά της ομάδας, με το προσωπικό να παραμένει σχεδόν αμετάβλητο, καθώς και οι τρέχοντες αναβάτες Maverick Viñales και Enea Bastianini.

Αν τελικά ο Steiner αναλάβει την Tech3, η παρουσία του θα μπορούσε να θεωρηθεί θετική και για τους νέους ιδιοκτήτες του MotoGP, Liberty Media.

Ο Steiner έγινε δημοφιλής μέσα από τη σειρά του Netflix Drive to Survive, χάρη στον ωμό του λόγο και το χιούμορ του, που έδωσε ξεχωριστό χαρακτήρα στο παρασκήνιο της F1.

Μετά από δέκα χρόνια στο τιμόνι της Haas, αντικαταστάθηκε από τον Ayao Komatsu, αλλά φαίνεται ότι δεν έχει καμία πρόθεση να μείνει μακριά από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

MotoGP Steiner to buy Tech3

Η Tech3 συμμετέχει στο MotoGP από το 2001, με κάποιες σημαντικές επιτυχίες κατά καιρούς. Ωστόσο, όπως και η εργοστασιακή ομάδα της Red Bull KTM, τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζει σκαμπανεβάσματα.

Οι οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε η KTM τον περασμένο χειμώνα δεν βοήθησαν, αν και η εταιρεία έχει δηλώσει ξεκάθαρα ότι θέλει να παραμείνει στη MotoGP προς το παρόν.

Αν ο Steiner καταφέρει να κλείσει τη συμφωνία, θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε πώς μια προσωπικότητα με μακρά πορεία στη F1 θα προσαρμοστεί στον κόσμο των δύο τροχών και αυτό από μόνο του έχει κερδίσει το ενδιαφέρον μας.