Paolo Ciabatti - "Ο Marc Marquez πήγε στη Gresini ΑΜΙΣΘΙ!"

Βασιζόμενος στα έσοδα από τους χορηγούς του για το 2024
Ο Marc Marquez ΑΜΙΣΘΙ στην Gresini
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

24/10/2023

Σε συνέντευξή του στο Moto.it, ο Διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Ducati, Paolo Ciabbati, έκανε δήλωση-σοκ, υποστηρίζοντας πως ήταν τέτοια η λαχτάρα του Marc Marquez να φύγει από τη Honda, που συμφώνησε να αγωνιστεί αμισθί στη Gresini το 2024!

Σύμφωνα με τον Ciabbati, ο Marc πήρε την τελική απόφαση για τη μεταγραφή του στην Gresini αφότου μίλησε με τον αδελφό του για τις δυνατότητες της GP23. “Κι όπως καταλαβαίνω, με μηδενικό μισθό. Ο οικονομικός παράγοντας δεν ήταν υπεύθυνος για την επιλογή του. Πρέπει να είμαστε περήφανοι που θεώρησε τη μοτοσυκλέτα της Ducati, την καλύτερη επιλογή για να γίνει και πάλι ανταγωνιστικός. Δεν θα σας κρύψω πως είναι ένας ‘κακός πελάτης’ όσον αφορά τους Ιταλούς, καθώς έχουμε ήδη τους δικούς μας αναβάτες (Bagnaia, Martin & Bezzecchi) που αγωνίζονται για το Πρωτάθλημα. Από μια οπτική γωνία, δεν χρειαζόταν να ανεβάσουμε κι άλλο τον εσωτερικό ανταγωνισμό. Θα είναι ιδιαίτερα περίπλοκη η διαχείριση των αγωνιζομένων, αλλά παράλληλα θα έχουν ένα ακόμη κίνητρο να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους.”

Όσον αφορά στη Gresini και τη σχέση της με το Borgo Panigale, “η ομάδα πληροφόρησε την Ducati για τη μεταγραφή του Marc, αλλά σύμφωνα με το συμβόλαιο μας, εμείς μπορούμε να αποφασίσουμε μόνο για τους αναβάτες της Pramac και όχι για εκείνους των Gresini και VR46. Δεν απαιτείται να εγκρίνουμε τις επιλογές τους, ούτε έχουν την υποχρέωση να μας συμβουλευτούν. Μας πληροφόρησαν όταν η συμφωνία πλησίαζε στην ολοκλήρωση της. Καταλάβαμε πως ήταν μια μοναδική ευκαιρία για την Gresini. Δεν ήταν σωστό να τους πούμε να μην προχωρήσουν.”

Σχετικά με τις διαφορές των μοτοσυκλετών της εργοστασιακής ομάδας της Ducati στο MotoGP με την Pramac, ο Ciabbati δήλωσε πως εκείνες είναι ανύπαρκτες. “Έχουν ακριβώς το ίδιο τεχνικό πακέτο και 7 άνθρωποι του εργοστασίου δουλεύουν μέσα στην Pramac. Ας νικήσει ο καλύτερος.”

Όσον αφορά στον Bezzecchi που παρέμεινε στη VR46, ο Ciabbati δήλωσε πως “δεν εκπλήσσομαι. Πιστεύαμε πως άξιζε μια GP24 του χρόνου, αλλά γνωρίζουμε τη σχέση του Marco με τη VR46, την εκτιμούμε και καταλαβαίνουμε την απόφαση του.

MotoGP: Ιδιωτική δοκιμή Ducati στο Balaton Park νέα πίστα Ουγγαρίας

Συμμετείχαν Marc Marquez, Bagnaia, Alex Marquez, Aldeguer Fabio Di Giannantonio, Franco Morbidelli
Ducati
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/8/2025

Οι αναβάτες της Ducati πραγματοποίησαν χτες δοκιμή στη νέα πίστα Balaton Park Circuit, όπου θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά τα MotoGP στις 22-24 Αυγούστου. Επιστρέφουν έτσι στην Ουγγαρία μετά από το Hungaroring του '90-'92 σε μια νέα πίστα με κεντρική τοποθεσία στην Ευρώπη. Εκτός από τους εργοστασιακούς οδηγούς Marquez και Bagnaia, συμμετείχαν και οι δορυφορικές ομάδες και η δοκιμή αυτη εντάσσεται στο πλαίσιο προετοιμασίας πριν τον αγώνα σε άγνωστη πίστα για όλες τις ομάδες.

Αυτήν τη στιγμή, οι περισσότεροι αναβάτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP βρίσκονται σε καλοκαιρινές διακοπές. Αυτό όμως δεν ισχύει για τους αναβάτες της Ducati, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν στις 5 Αυγούστου στο Balaton Park Circuit για μια ιδιωτική δοκιμή.

Τα MotoGP θα κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση στο Balaton Park στις 22-24 Αυγούστου. Η νέα πίστα βρίσκεται περίπου 100 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα Βουδαπέστη και δίπλα στην λίμνη Plattensee – που είναι δημοφιλής καλοκαιρινός προορισμός. Η πίστα είναι καινούργια, καθώς κατασκευάστηκε το 2023 και φιλοξένησε πριν λίγες μέρες και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.

Στο πλαίσιο του ντεμπούτου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike, υπήρξαν διχασμένες απόψεις και σχόλια για τη νέα πίστα. Το γεγονός είναι ότι η πίστα είναι στενή, έχει πολλές αλλαγές κατεύθυνσης και σίγουρα δεν είναι πίστα υψηλών ταχυτήτων. Η Ducati λοιπόν ήθελε να δώσει μία ευκαιρία στους αναβάτες της να προσαρμοστούν στη νέα πίστα και οργάνωσε μία ιδιωτική δοκιμή με τη νέα Ducati Panigale V4S.

Στην ιδιωτική αυτή δοκιμή συμμετείχαν οι Marc Marquez, Pecco Bagnaia, Alex Marquez, Fermin Aldeguer και οι αναβάτες της VR46 Fabio Di Giannantonio και Franco Morbidelli, καθώς και ο αναβάτης δοκιμών Michele Pirro.

Η πίστα έχει μήκος 4.115 μέτρα και είναι αριστερόστροφη, με 6 δεξιές και 10 αριστερές στροφές κάτι που θα βολέψει ιδιαίτερα τον Marc Marquez που δήλωσε: “Ήταν μια υπέροχη μέρα στην πίστα με όλη την ομάδα της Ducati Corse. Είμαι ευτυχισμένος. Η διαρρύθμιση της πίστας είναι μοναδική και ασυνήθιστη. Απαιτεί έναν κάπως διαφορετικό τρόπο οδήγησης – είναι μια πίστα stop-and-go, στην οποία πρέπει πρώτα να συνηθίσεις. Όσο πιο γρήγορα μπαίνεις στο ρυθμό, τόσο καλύτερα γίνεται και τόσο περισσότερο μπορείς να απολαύσεις την ταχύτητα. Η άσφαλτος είναι καλή, έκαναν εξαιρετική δουλειά. Ανυπομονώ να οδηγήσω εδώ με τη μοτοσυκλέτα MotoGP”.

Να σημειωθεί πως ο Marc γύρισε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πάνω από τον χρόνο των εργοστασιακών αναβατών της Ducati στο WSBK στο FP1, που ήταν 1:40:551. Ο χρόνος αυτός σημειώθηκε φυσικά με τις αγωνιστικές τους μοτοσυκλέτες, ενώ ο Marquez έγραψε τον χρόνο αυτό σε μία “ταπεινή” Panigale V4 S.

Παρόμοια ήταν και η γνώμη του Pecco Bagnaia: “Οι πρώτες μου εντυπώσεις από την πίστα στο Balaton είναι καλές. Η πίστα είναι μικρή, πρέπει να είσαι προσεκτικός στα εσάκια, αλλά είμαι ικανοποιημένος. Η διαρρύθμιση  είναι μοναδική και διασκεδάσαμε. Με τη Desmosedici GP θα είναι διαφορετικά, αλλά με την Panigale V4 το απόλαυσα πολύ”.