Pedrosa: Ομαλά συνεχίζεται η ανάρρωση

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/10/2016

Ο Dani Pedrosa έχει ξεκινήσει ήδη τις φυσιοθεραπείες και αναρρώνει βάση προγράμματος από τον τραυματισμό σε κλείδα και περόνη μετά από την πτώση στο Motegi, που τον οδήγησε εκτός του Motul Grand Prix of Japan. Με ανάρτησή του στο blog της Repsol, ενημερώνει για την πορεία της υγείας του, και ταυτόχρονα συγχαίρει τον Marquez για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και ευχαριστεί την ομάδα του για τα μηνύματα συμπαράστασης και το ενδιαφέρον που έχουν δείξει, όλο αυτό το διάστημα.

«Είναι ντροπή αυτό που έγινε στο Ιαπωνικό GP, ιδιαίτερα από την στιγμή που πρόκειται για μία από τις πίστες που αγαπώ περισσότερο. Μέχρι εκείνη την στιγμή ένιωθα ικανοποιημένος από την πορεία μου στην τελική ευθεία της σεζόν, οπότε είναι μεγάλη απογοήτευση που δεν αγωνίστηκα στο Motegi και θα χάσω και τον αγώνα της Αυστραλίας.

 

Θυμίζουμε ότι για το Phillip Island θα αντικατασταθεί από τον Nicky Hayden, που μετά από την δορυφορική Honda στο Aragon, όπου επίσης ήταν αναβάτης αντικατάστασης, του δίνεται τώρα η ευκαιρία να δοκιμάσει και την εργοστασιακή, δηλώνοντας ιδιαίτερα τυχερός για την ευκαιρία αυτή.

Ετικέτες

MotoGP: Το Motegi παραμένει στο αγωνιστικό πρόγραμμα έως το 2030

Επιβεβαιώθηκε η ανανέωση της για πέντε ακόμη σεζόν
MotoGP Motegi til 2030
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/7/2025

Το MotoGP θα περιλαμβάνει στο αγωνιστικό του πρόγραμμα και στο μέλλον το Mobility Resort Motegi έως το 2030 με τους ιθύνοντες της ιαπωνικής πίστας να επεκτείνουν τη συνεργασία τους με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για πέντε ακόμη χρόνια.

Με το πλήρες καλεντάρι του 2026 να αναμένεται σύντομα, οι φίλαθλοι μπορούν να υπολογίζουν για ακόμη πέντε χρόνια στο Ιαπωνικό Grand Prix ως ένα από τα κορυφαία αγωνιστικά γεγονότα εκτός Ευρώπης. Δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει ένας αγώνας του MotoGP στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου από το πρόγραμμα και ήταν μόνο θέμα χρόνου να ανακοινωθεί η ανανέωση της συνεργασίας.

Τσουγιόσι Σάιτο, Πρόεδρος της Honda Mobilityland Corporation:
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ανακοινώνουμε ότι θα φιλοξενούμε το MotoGP Ιαπωνίας στο Mobility Resort Motegi και μετά το 2026. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες προς τον κύριο Carmelo Ezpeleta, τη Dorna Sports και όλους όσους συνέβαλαν καθοριστικά στην επέκταση αυτού του συμβολαίου φιλοξενίας.

Θα συνεχίσουμε να στοχεύουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και στη βιώσιμη διαχείριση των διοργανώσεων. Αξιοποιώντας το πλούσιο φυσικό περιβάλλον του Motegi, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να παρουσιάζουμε Grand Prix που θα μπορούν να απολαύσουν ακόμη περισσότεροι φίλαθλοι. Σε συνεργασία με τους τοπικούς κατοίκους των επαρχιών Tochigi και Ibaraki, την πόλη Motegi και διάφορες κρατικές υπηρεσίες, ελπίζουμε να προσφέρουμε ακόμη πιο ελκυστικά Grand Prix από ό,τι πριν.”

Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna Sports:
“Η Ιαπωνία είναι σημαντική για το MotoGP. Το Motegi πάντα προσφέρει ένα φανταστικό θέαμα και αποτελεί σημείο αναφοράς στο καλεντάρι για την οργάνωση της διοργάνωσης. Οι Ιάπωνες φίλοι του MotoGP είναι απίστευτα ενημερωμένοι και είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιβεβαιώνουμε ότι θα αγωνιζόμαστε μαζί τους έως το 2030.”