Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team - "Vale Yellow" χρώμα για την ομάδα του Rossi το 2024! [VIDEO]

O Aldo Drudi επιμελήθηκε τον χρωματισμό των GP23, Marco Bezzechi και Fabio di Giannantonio στις σέλες τους
motomag Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

24/1/2024

Στο Palazzo dei Congressi στην πόλη Riccione, παρουσιάστηκαν στο κοινό τα νέα χρώματα των GP23 της Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team, χρώματα που θυμίζουν τις πρώτες δίχρονες μοτοσυκλέτες του "Γιατρού", με τους Marco Bezzechi και Fabio di Giannantonio να μετρούν αντίστροφα τις ημέρες πριν βρεθούν ξανά στη σέλα των αγωνιστικών μοτοσυκλετών της Ducati για το τεστ των ομάδων στην πίστα της Sepang (1 έως 3 Φεβρουαρίου).

Ο Gianluca Gazzoli Ιταλός ραδιοφωνικός παραγωγός ήταν αυτός που άνοιξε την παρουσίαση της Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team. Ο Gazzoli ο οποίος εκτελούσε χρέη παρουσιαστή, αρχικά κάλεσε στη σκηνή τους δύο αναβάτες της ομάδας, Marco Bezzechi και Fabio di Giannantonio, ενώ λίγα λεπτά αργότερα δίπλα στους Bezzechi και Di Giannantonio είδαμε τον Διευθυντή της Ομάδας Alessio Salucci κατά κόσμον Uccio και τον Manager της Ομάδας Pablo Nietο.

Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]

Στη συνέχεια, στη σκηνή ανέβηκαν ο Werry Prayogi Πρόεδρος του μεγάλου χορηγού Pertamina -Iνδονησιακή εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου με έδρα την Τζακάρτα- και ο Gianluca Falcioni, Διευθυντής της νέας εταιρείας του Valentino Rossi, VR46 Agency για την οποία διαβάσετε στο MOTO πριν λίγες ημέρες. Οι Prayogi και Falcioni αναφέρθηκαν για την συνεργασία τους ενώ λίγο αργότερα ο CEO της Pertamina έδωσε ως δώρο δύο ζακέτες στους αναβάτες της Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team.

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας και θρύλος του MotoGP Valentino Rossi, εμφανίστηκε στη σκηνή αναφέροντας με τη σειρά του πόσο σημαντική είναι η αγορά της Ινδονησίας τόσο για την ομάδα του όσο και για το MotoGP. Δίπλα στον Valentino Rossi βρέθηκε λίγο αργότερα ο διάσημος σχεδιαστής Aldo Drudi, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια επιμελείται την εικόνα του Ιταλού και των επιχειρήσεων του, και ανέλαβε να επιμεληθεί τον χρωματικό σχεδιασμό της ομάδας Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team για το 2024.

Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]

O Drudi άφησε στη συνέχεια τους Bezzechi και Di Giannantonio να κάνουν την αποκάλυψη των νέων χρωμάτων των δύο GP23. Οι δύο αναβάτες σήκωσαν τις κουκούλες και από κάτω αποκαλύφθηκαν οι κίτρινες με λευκό χρώμα μοτοσυκλέτες της Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team. Το μαύρο χρώμα που κυριαρχούσε πέρυσι στις μοτοσυκλέτες έδωσε τη σειρά του στο κίτρινο χρώμα το οποίο είναι το αγαπημένο του Valentino Rossi με το λευκό χρώμα να συμπληρώνει την νέα εικόνα της GP23. Επάνω στη μοτοσυκλέτα συναντάμε τα λογότυπα της Pertamina η οποία αντικατέστησε τoν περσινό χορηγό τίτλου Mooney, καθώς και τους χορηγούς Ebay (αμερικάνικη εταιρεία που διαχειρίζεται μία από τις μεγαλύτερες διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών), Monster Energy (εταιρεία ενεργειακών ποτών με έδρα την Αμερική), Barracuda (Ιταλική εταιρεία αξεσουάρ μοτοσυκλετών) και μεταξύ άλλων η ιταλική εταιρεία παροχής ηλεκτρικών ειδών Comoli Ferrari.

Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]

Ο Marco Bezzechi δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς καθώς ξεκινάει ένα νέο κεφάλαιο στην ομάδα μας με τον ερχομό της εταιρείας Pertamina. Ανυπομονώ να βρεθώ στην πίστα.”

Ο Fabio di Giannantonio με τη σειρά του ανέφερε: “Είμαι ενθουσιασμένος γιατί είναι η πρώτη μου χρονιά με την νέα μου ομάδα. Θέλω να βελτιωθώ σε όλα τα επίπεδα και ελπίζω να πετύχω καλά αποτελέσματα.”

Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]

O ιδιοκτήτης της Valentino Rossi Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team δήλωσε: “Είμαστε χαρούμενοι για τη νέα μας συνεργασία με την εταιρεία Pertamina. Τα χρώματα των μοτοσυκλετών μας είναι υπέροχα και ελπίζω να φέρουν τύχη στους δύο αναβάτες μας.”

MotoGP: Στην Aprilia ο Bagnaia για τα επόμενα τέσσερα χρόνια

Θα αγωνίζεται από του χρόνου δίπλα στον Marco Bezzecchi
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/6/2026

Ο Francesco Bagnaia υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο με την Aprilia Racing με έναρξη το 2027. Ο Ιταλός αναβάτης θα αγωνιστεί με την RS-GP στο πλευρό του Marco Bezzecchi, συμπληρώνοντας την εξ ολοκλήρου ιταλική σύνθεση της Aprilia στο MotoGP.

Η υπογραφή του Bagnaia αποτελεί μια πολύτιμη προσθήκη για την Aprilia Racing, καθώς η άφιξη του τρεις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή θα ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της ομάδας στο MotoGP. Μαζί με τον Bezzecchi θα ηγηθούν της προσπάθειας της Aprilia στη νέα εποχή των 850 κυβικών.

Pecco

Τα στατιστικά του Francesco Bagnaia είναι εξαιρετικά, καθώς έχει κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Moto2 το 2018 και δύο διαδοχικούς τίτλους στο MotoGP το 2022 και το 2023, έχει επίσης κατακτήσει συνολικά 41 νίκες, 86 θέσεις στο βάθρο και 35 pole positions.

Massimo Rivola: “Ο Michele Colaninno και εγώ μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για τη στήριξη της Ιταλίας, και γι’ αυτό σκεφτήκαμε και οι δύο μαζί τον Marco και τον Pecco για το επόμενο κεφάλαιο της Aprilia Racing. Η άφιξη του Bagnaia αποτελεί επιβεβαίωση της αξίας του ιταλικού αθλητισμού, ο οποίος τους τελευταίους μήνες έχει διακριθεί στη διεθνή σκηνή χάρη στις επιτυχίες του Kimi Antonelli στη Φόρμουλα 1, του Jannik Sinner στο τένις και της Federica Brignone στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Μιλάνου-Κορτίνα 2026. Γι’ αυτό το λόγο, το να καλωσορίσουμε τον Pecco μας γεμίζει με υπερηφάνεια και δίνει μια επιπλέον ώθηση στον ιταλικό αθλητισμό σε διεθνές επίπεδο. Θα του προσφέρουμε, καθώς και στην οικογένειά του, ένα θερμό καλωσόρισμα, αλλά πρώτα θα προσπαθήσουμε να τον νικήσουμε! Το να έχουμε έναν Παγκόσμιο πολυπρωταθλητή του κόσμου είναι μια ευθύνη που ανυπομονούμε να αναλάβουμε”.