Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team - "Vale Yellow" χρώμα για την ομάδα του Rossi το 2024! [VIDEO]

O Aldo Drudi επιμελήθηκε τον χρωματισμό των GP23, Marco Bezzechi και Fabio di Giannantonio στις σέλες τους
motomag Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

24/1/2024

Στο Palazzo dei Congressi στην πόλη Riccione, παρουσιάστηκαν στο κοινό τα νέα χρώματα των GP23 της Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team, χρώματα που θυμίζουν τις πρώτες δίχρονες μοτοσυκλέτες του "Γιατρού", με τους Marco Bezzechi και Fabio di Giannantonio να μετρούν αντίστροφα τις ημέρες πριν βρεθούν ξανά στη σέλα των αγωνιστικών μοτοσυκλετών της Ducati για το τεστ των ομάδων στην πίστα της Sepang (1 έως 3 Φεβρουαρίου).

Ο Gianluca Gazzoli Ιταλός ραδιοφωνικός παραγωγός ήταν αυτός που άνοιξε την παρουσίαση της Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team. Ο Gazzoli ο οποίος εκτελούσε χρέη παρουσιαστή, αρχικά κάλεσε στη σκηνή τους δύο αναβάτες της ομάδας, Marco Bezzechi και Fabio di Giannantonio, ενώ λίγα λεπτά αργότερα δίπλα στους Bezzechi και Di Giannantonio είδαμε τον Διευθυντή της Ομάδας Alessio Salucci κατά κόσμον Uccio και τον Manager της Ομάδας Pablo Nietο.

Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]

Στη συνέχεια, στη σκηνή ανέβηκαν ο Werry Prayogi Πρόεδρος του μεγάλου χορηγού Pertamina -Iνδονησιακή εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου με έδρα την Τζακάρτα- και ο Gianluca Falcioni, Διευθυντής της νέας εταιρείας του Valentino Rossi, VR46 Agency για την οποία διαβάσετε στο MOTO πριν λίγες ημέρες. Οι Prayogi και Falcioni αναφέρθηκαν για την συνεργασία τους ενώ λίγο αργότερα ο CEO της Pertamina έδωσε ως δώρο δύο ζακέτες στους αναβάτες της Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team.

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας και θρύλος του MotoGP Valentino Rossi, εμφανίστηκε στη σκηνή αναφέροντας με τη σειρά του πόσο σημαντική είναι η αγορά της Ινδονησίας τόσο για την ομάδα του όσο και για το MotoGP. Δίπλα στον Valentino Rossi βρέθηκε λίγο αργότερα ο διάσημος σχεδιαστής Aldo Drudi, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια επιμελείται την εικόνα του Ιταλού και των επιχειρήσεων του, και ανέλαβε να επιμεληθεί τον χρωματικό σχεδιασμό της ομάδας Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team για το 2024.

Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]

O Drudi άφησε στη συνέχεια τους Bezzechi και Di Giannantonio να κάνουν την αποκάλυψη των νέων χρωμάτων των δύο GP23. Οι δύο αναβάτες σήκωσαν τις κουκούλες και από κάτω αποκαλύφθηκαν οι κίτρινες με λευκό χρώμα μοτοσυκλέτες της Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team. Το μαύρο χρώμα που κυριαρχούσε πέρυσι στις μοτοσυκλέτες έδωσε τη σειρά του στο κίτρινο χρώμα το οποίο είναι το αγαπημένο του Valentino Rossi με το λευκό χρώμα να συμπληρώνει την νέα εικόνα της GP23. Επάνω στη μοτοσυκλέτα συναντάμε τα λογότυπα της Pertamina η οποία αντικατέστησε τoν περσινό χορηγό τίτλου Mooney, καθώς και τους χορηγούς Ebay (αμερικάνικη εταιρεία που διαχειρίζεται μία από τις μεγαλύτερες διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών), Monster Energy (εταιρεία ενεργειακών ποτών με έδρα την Αμερική), Barracuda (Ιταλική εταιρεία αξεσουάρ μοτοσυκλετών) και μεταξύ άλλων η ιταλική εταιρεία παροχής ηλεκτρικών ειδών Comoli Ferrari.

Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]

Ο Marco Bezzechi δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς καθώς ξεκινάει ένα νέο κεφάλαιο στην ομάδα μας με τον ερχομό της εταιρείας Pertamina. Ανυπομονώ να βρεθώ στην πίστα.”

Ο Fabio di Giannantonio με τη σειρά του ανέφερε: “Είμαι ενθουσιασμένος γιατί είναι η πρώτη μου χρονιά με την νέα μου ομάδα. Θέλω να βελτιωθώ σε όλα τα επίπεδα και ελπίζω να πετύχω καλά αποτελέσματα.”

Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team – Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας του Rossi [VIDEO]

O ιδιοκτήτης της Valentino Rossi Pertamina Enduro VR46 MotoGP Team δήλωσε: “Είμαστε χαρούμενοι για τη νέα μας συνεργασία με την εταιρεία Pertamina. Τα χρώματα των μοτοσυκλετών μας είναι υπέροχα και ελπίζω να φέρουν τύχη στους δύο αναβάτες μας.”

MotoGP – Ανατροπή με Raul Fernandez, ανανεώνει στην Trackhouse!

Ο Ισπανός φέρεται να έχει υπογράψει για έναν ακόμη χρόνο
MotoGP_Fernandez
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/6/2026

Μέχρι πολύ πρόσφατα οι πληροφορίες που κυκλοφορούσαν στο paddock του MotoGP ήθελαν τη δεύτερη ομάδα της Aprilia, Trackhouse, να κοιτάζει προς Ιταλούς αναβάτες για την επόμενη χρονιά, συμβαδίζοντας με το φερόμενο ως όνειρο της Aprilia για μια πλήρως ιταλική σύνθεση των ομάδων της.

Έτσι οι δύο αναβάτες που συνδέθηκαν αυτομάτως με αυτή ήταν οι Enea Bastianini και Luca Marini, ενόσω ο Ai Ogura φεύγει αυτοβούλως προς Yamaha και ο Raul Fernandez άρχιζε να μοιάζει ως παράπλευρη απώλεια.

Μόνο που ίσως τα πράγματα να εξελιχθούν καλύτερα για τον Ισπανό, καθώς μαθαίνουμε πως είναι πολύ κοντά στο να βάλει την υπογραφή του για επέκταση ενός ακόμη χρόνου με την Trackhouse.

Η δεύτερη ομάδα της Aprilia φέρεται να έχει ήδη συμφωνήσει με τον Bastianini, με την ανακοίνωση να αναμένεται από την 1η Ιουλίου και μετά, καθώς στις 30 Ιουνίου εκπνέει το τρέχον συμβόλαιό του με την Tech3 ΚΤΜ, ενώ για τη δεύτερη RS-GP27 δεν έχει ακουστεί απολύτως τίποτε νέο που να αφορά στον Marini.

Από την άλλη, το γεγονός πως ο Fernandez ήταν παρών στο τεστ του Brno με τις αγωνιστικές του 2027 και τα νέα λάστιχα της Pirelli είναι ένα δείγμα πως θα καβαλά Aprilia και του χρόνου - αν και δεν συνιστά βεβαιότητα, καθώς και οι Pedro Acosta και Joan Mir ήταν παρόντες στη δοκιμή παρότι σίγουρα θα αλλάξουν ομάδες του χρόνου.