Πρώτη συνέντευξη Lorenzo-Repsol Honda Team [video]

"Περήφανος που ανήκω στην οικογένεια"
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/1/2019

Χθες, την δεύτερη μέρα του χρόνου και την δεύτερη μέρα που ο Jorge Lorenzo αποτελεί μέλος της ομάδας Repsol Honda Team, ο Ισπανός αναβάτης έδωσε την πρώτη του συνέντευξη φορώντας τα χρώματα της νέας του ομάδας. Μετά από 11 χρόνια στα MotoGP, πέντε παγκόσμια πρωταθλήματα και 282 αγώνες, ο 31 ετών Lorenzo ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο στην καριέρα του και δίνει το πρώτο στίγμα για το πρωτάθλημα που πρόκειται να ξεκινήσει σε τρεις μήνες.
Όπως επιτάσσουν βέβαια οι προσταγές του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων, ο Lorenzo ξεκίνησε τις δηλώσεις του λέγοντας πόσο περήφανος είναι που ανήκει στην οικογένεια της Repsol Honda, φορώντας τα χρώματα που αντιπροσωπεύουν πολλές επιτυχίες και παγκόσμιους τίτλους τα τελευταία 25 χρόνια. Μάλιστα δεν παρέλειψε να παρομοιώσει τις επιτυχίες της ομάδας με τις αντίστοιχες των Barcelona και Real από τον χώρο του ποδοσφαίρου, θέλοντας έτσι να δηλώσει το πόσο ξεχωρίζει σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες που αγωνίζονται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP.


Σε ό,τι αφορά τις πρώτες του εντυπώσεις από την καινούργια του μοτοσυκλέτα, ο Jorge είπε ότι το Honda του ταιριάζει περισσότερο, καθώς προέρχεται από μια μοτοσυκλέτα που ήταν μεγαλύτερη σε μέγεθος και πιο ψηλή, όντας ίσως πολύ μεγάλη για τον ίδιο. Αισθάνεται το RCV πιο μικρό και πιο χαμηλό, κάτι που τον κάνει να πετυχαίνει μεγάλες κλίσεις πιο εύκολα. Όπως είπε, αισθάνεται πιο πολύ εμπιστοσύνη στις εισόδους των στροφών, λόγω της μικρότερης απόστασης από το έδαφος, ενώ από την πρώτη του κιόλας επαφή έχει αντιληφθεί ότι η μοτοσυκλέτα διαθέτει τεράστιες προοπτικές. Όταν ρωτήθηκε για το μεγάλο χαμόγελο που είχε όταν κατέβηκε από την πρώτη του βόλτα με το Honda, επιβεβαίωσε κι ο ίδιος ότι ήταν από εκείνες τις στιγμές που η έκφραση ενός ανθρώπου λέει πολλά περισσότερα από τις λέξεις. Δείτε εδώ το video με την συνέντευξή του:

Φυσικά, δεν παρέλειψε να τονίσει το πόσο εντυπωσιασμένος έμεινε από την ταχύτητα απόκρισης που έχει η νέα του ομάδα, παρέχοντάς του ότι έχει ζητήσει σε εξαιρετικό σύντομο διάστημα, αφήνοντας να αιωρηθεί έτσι κι ένα "καρφί" για την ομάδα της Ducati. Όπως δήλωσε, ήταν ξεκάθαρος από την αρχή σχετικά με το τι ήθελε και μέσα σε μερικές μέρες ήταν τα πάντα έτοιμα. Ακόμη και το ρεζερβουάρ ανταποκρίνεται σχεδόν 100% στα γούστα του, κι αυτό είναι πολύ σημαντικό για τον Lorenzo αν θυμηθούμε το πόσο επέμενε για την αλλαγή του όσο ήταν στην Ducati, αλλά και το πόσο βελτιώθηκε η απόδοσή του από τη στιγμή που οι "κόκκινοι" υλοποίησαν το αίτημά του.


Για την σχέση του με τον team mate του πλέον, Marc Marquez, εμμένει στην άποψή του ότι ο ένας θα μάθει από τον άλλον, λέγοντας ότι θα προσπαθήσει να πάρει πράγματα από τον Marquez στους τομείς που είναι δυνατός, κάτι που θεωρεί ότι θα κάνει και ο ομόσταυλός του. Παρόλα αυτά, όπως είπε, εννοείται ότι θέλει και θα προσπαθήσει να τον κερδίζει σε κάθε αγώνα, κάτι που θεωρεί ότι θα συμβάλλει στην εξέλιξη τόσο της ομάδας όσο και στο τεχνολογικό κομμάτι της μοτοσυκλέτας.
Μιλώντας για τα 25 γενέθλια της ομάδας την φετινή χρονιά, αλλά και την επέτειο των 50 χρόνων από τότε που μπήκε η Repsol στην λίστα με τους χορηγούς σε αθλήματα, ο Lorenzo είπε ότι είναι πολύ χαρούμενος που θα ανήκει στο ίδιο κλαμπ με το ίνδαλμά του, τον Max Biaggi, τον Doohan, το Criville, ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει και τον Rossi και φυσικά τον Nicky Hayden που πήρε το παγκόσμιο το 2006.

Ετικέτες

Bezzecchi: Από τις σφαλιάρες, στη συγνώμη και στο δώρο στον κριτή – Όλο το χρονικό του συμβάντος [Video]

Ελπίζουμε ο Ιταλός να πήρε το μάθημά του
bez
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/6/2026

Το GP στο Brno χαρακτηρίστηκε από τη νίκη του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez, αλλά και από το εξωαγωνιστικό συμβάν που συνέβη το Σάββατο μεταξύ του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος Bezzecchi και ενός κριτή.

Το συμβάν θεωρείται πολύ σημαντικό και συνέβη όταν δύο γύρους πριν το τέλος του σύντομου αγώνα Sprint και ενώ βρισκόταν στην 5η θέση, ο Bezzecchi έπεσε. Στην συνέχεια ο κριτής λανθασμένα μαρσάρει την μοτοσυκλέτα του Ιταλού στην προσπάθεια να σηκώσει, με τον Bez να αντιδρά υπερβολικά και να τον χαστουκίζει δύο φορές!

Η διοργάνωση έπειτα απέβαλλε τον Ιταλό αναβάτη από τον Κυριακάτικο αγώνα. Ο Bez την επόμενη ημέρα μετά το πρωινό ζέσταμα πήγε στον κριτή για να του ζητήσει συγνώμη και μάλιστα του έκανε και δώρο ένα ζευγάρι γάντια του, ενώ στο τέλος φαίνεται πως δακρύζει κιόλας.

Δείτε παρακάτω όλο το χρονικό του συμβάντος:

“Είμαι εντάξει. Εκείνη τη στιγμή ήμουν λίγο σοκαρισμένος και το βράδυ, όταν το βίντεο έγινε viral και όλος ο κόσμος το έβλεπε, ένιωθα πραγματικά πεσμένος, γιατί είναι κάτι καινούργιο για μένα.

Σίγουρα ήταν αγχωμένος και καταλαβαίνω την κατάστασή του, καθώς έπεσε. Έκανα τη δουλειά μου, πήγα προς τη μοτοσυκλέτα, πίεσα τον συμπλέκτη και προσπάθησα να τη σηκώσω, επειδή ήταν ακόμα αναμμένη και η μοτοσυκλέτα άρχισε να κυλάει, οπότε ήθελα να την ξαναφήσω κάτω και ανέβασε στροφές.

Πιθανότατα σκέφτηκε ότι το έκανα επίτηδες, αλλά ήταν καθαρό ατύχημα και μετά όλοι είδαν τι συνέβη. Είδα (τη συγγνώμη) και ήρθε απλά να μου ζητήσει συγγνώμη αυτοπροσώπως, οπότε, εννοώ, τον καταλαβαίνω και του εύχομαι καλή τύχη. Έχει πραγματικά σημασία για μένα το γεγονός ότι ζήτησε συγγνώμη.