Πρώτη συνέντευξη Lorenzo-Repsol Honda Team [video]

"Περήφανος που ανήκω στην οικογένεια"
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/1/2019

Χθες, την δεύτερη μέρα του χρόνου και την δεύτερη μέρα που ο Jorge Lorenzo αποτελεί μέλος της ομάδας Repsol Honda Team, ο Ισπανός αναβάτης έδωσε την πρώτη του συνέντευξη φορώντας τα χρώματα της νέας του ομάδας. Μετά από 11 χρόνια στα MotoGP, πέντε παγκόσμια πρωταθλήματα και 282 αγώνες, ο 31 ετών Lorenzo ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο στην καριέρα του και δίνει το πρώτο στίγμα για το πρωτάθλημα που πρόκειται να ξεκινήσει σε τρεις μήνες.
Όπως επιτάσσουν βέβαια οι προσταγές του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων, ο Lorenzo ξεκίνησε τις δηλώσεις του λέγοντας πόσο περήφανος είναι που ανήκει στην οικογένεια της Repsol Honda, φορώντας τα χρώματα που αντιπροσωπεύουν πολλές επιτυχίες και παγκόσμιους τίτλους τα τελευταία 25 χρόνια. Μάλιστα δεν παρέλειψε να παρομοιώσει τις επιτυχίες της ομάδας με τις αντίστοιχες των Barcelona και Real από τον χώρο του ποδοσφαίρου, θέλοντας έτσι να δηλώσει το πόσο ξεχωρίζει σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες που αγωνίζονται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP.


Σε ό,τι αφορά τις πρώτες του εντυπώσεις από την καινούργια του μοτοσυκλέτα, ο Jorge είπε ότι το Honda του ταιριάζει περισσότερο, καθώς προέρχεται από μια μοτοσυκλέτα που ήταν μεγαλύτερη σε μέγεθος και πιο ψηλή, όντας ίσως πολύ μεγάλη για τον ίδιο. Αισθάνεται το RCV πιο μικρό και πιο χαμηλό, κάτι που τον κάνει να πετυχαίνει μεγάλες κλίσεις πιο εύκολα. Όπως είπε, αισθάνεται πιο πολύ εμπιστοσύνη στις εισόδους των στροφών, λόγω της μικρότερης απόστασης από το έδαφος, ενώ από την πρώτη του κιόλας επαφή έχει αντιληφθεί ότι η μοτοσυκλέτα διαθέτει τεράστιες προοπτικές. Όταν ρωτήθηκε για το μεγάλο χαμόγελο που είχε όταν κατέβηκε από την πρώτη του βόλτα με το Honda, επιβεβαίωσε κι ο ίδιος ότι ήταν από εκείνες τις στιγμές που η έκφραση ενός ανθρώπου λέει πολλά περισσότερα από τις λέξεις. Δείτε εδώ το video με την συνέντευξή του:

Φυσικά, δεν παρέλειψε να τονίσει το πόσο εντυπωσιασμένος έμεινε από την ταχύτητα απόκρισης που έχει η νέα του ομάδα, παρέχοντάς του ότι έχει ζητήσει σε εξαιρετικό σύντομο διάστημα, αφήνοντας να αιωρηθεί έτσι κι ένα "καρφί" για την ομάδα της Ducati. Όπως δήλωσε, ήταν ξεκάθαρος από την αρχή σχετικά με το τι ήθελε και μέσα σε μερικές μέρες ήταν τα πάντα έτοιμα. Ακόμη και το ρεζερβουάρ ανταποκρίνεται σχεδόν 100% στα γούστα του, κι αυτό είναι πολύ σημαντικό για τον Lorenzo αν θυμηθούμε το πόσο επέμενε για την αλλαγή του όσο ήταν στην Ducati, αλλά και το πόσο βελτιώθηκε η απόδοσή του από τη στιγμή που οι "κόκκινοι" υλοποίησαν το αίτημά του.


Για την σχέση του με τον team mate του πλέον, Marc Marquez, εμμένει στην άποψή του ότι ο ένας θα μάθει από τον άλλον, λέγοντας ότι θα προσπαθήσει να πάρει πράγματα από τον Marquez στους τομείς που είναι δυνατός, κάτι που θεωρεί ότι θα κάνει και ο ομόσταυλός του. Παρόλα αυτά, όπως είπε, εννοείται ότι θέλει και θα προσπαθήσει να τον κερδίζει σε κάθε αγώνα, κάτι που θεωρεί ότι θα συμβάλλει στην εξέλιξη τόσο της ομάδας όσο και στο τεχνολογικό κομμάτι της μοτοσυκλέτας.
Μιλώντας για τα 25 γενέθλια της ομάδας την φετινή χρονιά, αλλά και την επέτειο των 50 χρόνων από τότε που μπήκε η Repsol στην λίστα με τους χορηγούς σε αθλήματα, ο Lorenzo είπε ότι είναι πολύ χαρούμενος που θα ανήκει στο ίδιο κλαμπ με το ίνδαλμά του, τον Max Biaggi, τον Doohan, το Criville, ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει και τον Rossi και φυσικά τον Nicky Hayden που πήρε το παγκόσμιο το 2006.

Ετικέτες

MotoGP Assen: Η Pole Position στον J. Martin - 4 Aprilia στις 4 πρώτες θέσεις!

1η pole για τον J. Martin από το 2024 - Ένα δέκατο διαφορά οι πέντε πρώτοι!
MotoGP Assen 2026 - Aprilia Jorge MArtin
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

27/6/2026

Χωρίς να φαίνεται να ζορίζεται πολύ ο Jorge Martin πήρε την pole position στην ολλανδική πίστα έχοντας άλλες τρεις Aprilia πίσω του και την πρώτη Ducati μόλις στην 5η θέση.

Ο Diogo Moreira ήταν εκείνος που προηγήθηκε στα πρώτα λεπτά του Q1 με τον Joan Mir να κάνει έναν πολύ καλό χρόνο λίγο μετά το πρώτο πεντάλεπτο για να περάσει μπρoστά από τους υπόλοιπους με 4 δέκατα διαφορά με Morbidelli, Binder και  Quartararo στην πρώτη πεντάδα.

Στα 6 τελευταία λεπτά οι αναβάτες άρχισαν να μπαίνουν ξανά στην πίστα με το 1:31.315 του Mir να κρατά έως το τέταρτο λεπτό πριν τη λήξη με τον Quartararo να κάνει το 1:31.271 αφήνοντας πίσω Mir, Moreira, Morbidelli και Binder. Ο Moreira έπεσε δύο λεπτά πριν το τέλος ζεσταίνοντας τα ελαστικά του για να προσπαθήσει κάτι καλύτερο, με τον Morbidelli να τα δίνει όλα με καινούργια λάστιχα στο τέλος αλλά με λάθη στο τελευταίο κομμάτι της πίστας έχασε τη διαφορά που είχε καταφέρει να αποκτήσει.

Quartararo και Mir πέρασαν στο Q2 με τους αναβάτες να μπαίνουν μαζικά στην πίστα με το που ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση και τον Bezzecchi να γράφει πρώτος 1:30.853 και να συνεχίζει την επίθεσή του στο χρονόμετρο απειλώντας το απόλυτο ρεκόρ γύρου, ενώ ο πρώτος καλός γύρος του M.Marquez ακυρώθηκε λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας. Bezz, Raul Fernandez, J. Martin, Pedro Acosta και Ai Ogura οι πέντε πρώτοι αναβάτες στο 8ο λεπτό πριν το τέλος με τον M.Marquez να βλέπει έναν ακόμη γύρο του να ακυρώνεται ενώ ο Quartararo έκανε τον 6ο χρόνο 0,463 δλ. πίσω από τον Ιταλό της Aprilia που είχε 4 μοτοσυκλέτες στις πέντε πρώτες θέσεις.

Με πολύ καλούς γύρους πέντε λεπτά πριν το τέλος ο J. Matin πέρασε μπροστά με 1:30.812 για να περάσει στην κορυφή, αφήνοντας πίσω των ομόσταυλό του που δεν μπορούσε να κάνει έναν ολοκληρωμένο γύρο χωρίς απώλειες, με Fernandez τρίτο και Pecco Bagnaia στην τέταρτη θέση και τον Ogura να κλείνει την πρώτη πεντάδα. Mόλις 0.143 δλ. διαφορά χώρις τους έξι πρώτους δύο λεπτά πριν ο τέλος με τον Fernandez να παίρνει φωτιά κάνοντας τον καλύτερο χρόνο για να ακυρωθεί λόγω ορίων.

Εν τω μεταξύ ο M.Marquez δεν μπόρεσε κάτι καλύτερο από 7ος και τελικά ο Martin πήρε την pole position, με το εκπληκτικό Ogura πίσω του στη δεύτερη θέση και τον Bezzecchi να συμπληρώνει την πρώτη σειρά της εκκίνησης, ενώ ο Fernandez είχε τον 4ο καλύτερο χρόνο και ο Pecco Bagnaia είναι ο πρώτος εκπρόσωπος της Ducati στην 5η θέση με μόλις ένα δέκατο διαφορά από τον Martin!

Ακολουθεί έκτος ο Fabio Di Giannantonio με 1:30.955 και 7oς o Marquez με 1:31.131, το χειρότερο αποτέλεσμά του φέτος στις κατατακτήριες. Τον 8ο ταχύτερο γύρο είχε ο Pedro Acosta με τον αναβάτη της KTM  να πετυχαίνει 1:31.224, ενώ ο Quartararo ήταν το πρώτο Yamaha στην 9η θέση με 1:31.316. Ο Mir κατέληξε τελικά 10ος με 1:31.504 και ο Bastianini 11ος με 1:31.604

Ο Alex Marquez και η ομάδα του αποφάσισαν να μη συμμετέχουν στο Q2.