Repsol-Honda ως το 2018

Ανανεώθηκε η συνεργασία για δύο χρόνια
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

7/12/2016

Η συνεργασία ανάμεσα στην ισπανική εταιρεία πετρελαιοειδών και την Big-H μετρά πάνω από 20 χρόνια ιστορίας, ενώ είναι και μακράν η πιο επιτυχημένη συνεργασία στην ιστορία των MotoGP, με -ούτε λίγο ούτε πολύ- 12 παγκόσμιους τίτλους!

Η Repsol και το HRC επέκτειναν το συμβόλαιο χορηγίας μέχρι το τέλος του 2018, φτάνοντας ένα ρεκόρ 24 σεζόν, καθώς η αρχή είχε γίνει το 1995. H Begona Elices (ο Γενική Διευθύντρια Επικοινωνίας της Repsol) και ο Tetsuhiro Kuwata (Διευθυντής του HRC και Γενικός Διευθυντής Αγωνιστικών Δραστηριοτήτων) υπέγραψαν το νέο συμβόλαιο, με το οποίο η Repsol θα είναι βασικός χορηγός της εργοστασιακής ομάδας της Honda, ενώ οι Marquez και Pedrosa –οι οποίοι ανανέωσαν κι αυτοί τα συμβόλαιά τους για δύο χρόνια- θα συνεχίσουν να εκπροσωπούν την πιο δαφνοστεφανωμένη ομάδα των MotoGP.

Πέρα από τους 12 παγκόσμιους τίτλους, η συνεργασία των δύο εταιρειών μετρά 151 νίκες και 392 βάθρα στα 500cc και στα MotoGP. Επιπλέον, έχουν κατακτήσει και εφτά παγκόσμιους τίτλους σε επίπεδο ομάδας, από το 2002 που θεσμοθετήθηκε για πρώτη φορά το έπαθλο.

Η συνεργασία των δύο εργοστασίων δεν περιορίζεται μόνο στις τυπικές υποχρεώσεις μιας χορηγίας, αλλά επεκτείνεται και σε τεχνολογικό επίπεδο, καθώς από το 1990 είχαν εξελίξει από κοινού δίχρονους κινητήρες και καύσιμα, ενώ στη συνέχεια μεταπήδησαν στην εξέλιξη των τετράχρονων κινητήρων σε συνδυασμό με τα κατάλληλα καύσιμα για υψηλές επιδόσεις.

Ετικέτες

MotoGP–Jorge Martin: Ιδιωτικό τεστ για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή στο Misano

Tην Τετάρτη 9 Ιουλίου - Ανεβάζει ρυθμό ο Martin στη σέλα της RS-GP25
Jorge
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/7/2025

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του MotoGP οδήγησε μία Aprilia RSV4 την περασμένη εβδομάδα στην πίστα της Βαρκελώνης. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο Ισπανός ανέβηκε ξανά σε μοτοσυκλέτα, σχεδόν τρεις μήνες μετά τον σοβαρό του τραυματισμό στο GP του Κατάρ, όπου ο Martin υπέστη κάταγμα πλευρών και πνευμοθώρακα και τώρα ο εργοστασιακός αναβάτης της Aprilia ετοιμάζεται για ένα ακόμη πριβέ τεστ.

Ο τελευταίος ιατρικός έλεγχος έγινε στις 30 Ιουνίου και ήταν θετικός με τον Ισπανό να αναρρώνει από τους τραυματισμούς προσπαθώντας ταυτόχρονα να επιστρέψει σε αγωνιστικούς ρυθμούς το ταχύτερο δυνατό. Αυτή τη φορά θα έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει την αγωνιστική μοτοσυκλέτα του και να “γράψει” μερικές ώρες πάνω στην σέλα της Aprilia RS-GP25, καθώς φέτος έχει αγωνιστεί μόλις σε έναν αγώνα, εκείνον του Κατάρ όπου και (ξανά) τραυματίστηκε.

Ο Ισπανός ένιωσε ενοχλήσεις την περασμένη εβδομάδα στην πίστα της Βαρκελώνης με την RSV4 που είχε στη διάθεσή του και το ερχόμενο τεστ στο Misano με την σαφώς πιο απαιτητική RS-GP25 θα είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία ώστε να γίνει μια γενικότερη αξιολόγηση για την κατάσταση του Martin.

Ο Martin θα γίνει ο πρώτος αναβάτης που θα επωφεληθεί από τις πρόσφατες αλλαγές στους κανονισμούς του MotoGP για τους τραυματίες, αφού η Aprilia ζήτησε την αλλαγή του κανονισμού νωρίτερα μέσα στη χρονιά -εγκρίθηκε στις αρχές Μαΐου – δίνοντας την ευκαιρία για ένα μονοήμερο τεστ με αγωνιστική μοτοσυκλέτα στους τραυματίες αναβάτες που απουσίασαν από την δράση για 3 αγώνες ή για τουλάχιστον 45 συνεχόμενες ημέρες.

Υπενθυμίζεται πως ο Martin δεν θα συμμετέχει στο Γερμανικό GP που διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο και θα προσπαθήσει να είναι έτοιμος για το Τσέχικο GP που θα πραγματοποιηθεί στην πίστα του Brno στις 18 με 20 Ιουλίου.