Σφοδρή πτώση Pedrosa – Video

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/10/2016

 

Εκτός Motul Grand Prix of Japan τέθηκε ο Dani Pedrosa, έπειτα από σφοδρή πτώση που του άφησε μία σπασμένη αριστερή κλείδα. Τρομακτική και η πτώση του Eugene Laverty την στιγμή που είναι σχεδόν βέβαιο –δυστυχώς- ότι οι πτώσεις στο Motegi θα συνεχιστούν και τις υπόλοιπες μέρες. Κι αυτό γιατί η Ιαπωνική πίστα με τον άστατο καιρό, φημίζεται για τις πτώσεις, εξαιτίας των τεράστιων δυσκολιών που θέτει. Πρόκειται για την πίστα με τα δυσκολότερα φρένα, για την οποία η FIM έχει ειδικό κανονισμό για τις προδιαγραφές των φρένων, από την στιγμή που τουλάχιστον τρεις φορές οι αναβάτες χρειάζεται να επιβραδύνουν από την περιοχή των 300 χιλιομέτρων…

Για ένα γυρολόγιο κοντά στα 105 δευτερόλεπτα, τα 33 θα δαπανηθούν φρενάροντας, πράγμα που μαρτυρά την καταπόνηση που δέχονται οι μοτοσυκλέτες στα φρένα. Για αυτό το λόγο ο Dani Pedrosa θεωρούταν φαβορί, καθώς το μικρό βάρος και ύψος του έδινε το συγκριτικό πλεονέκτημα, πράγμα που αποδεικνύεται από τις τρεις νίκες που έχει πάρει στο Motegi, την στιγμή που ο Marquez δεν έχει κερδίσει ποτέ στην κατηγορία των MotoGP, έχει κερδίσει παλιότερα σε μικρότερες κατηγορίες…

Η απουσία του Pedrosa θα κάνει πιο εύκολα τα πράγματα πρώτα για τον Marquez, που έχει βάλει στόχο να κερδίσει για πρώτη φορά στο Motegi, εδραιώνοντας την διαφορά του στο πρωτάθλημα.

Πέρα από την μάχη που θα δώσει η Honda του Marquez με τις Yamaha, ο Dovizioso είναι επίσης πιθανό να κρατηθεί μέσα στην διεκδίκηση των πρώτων θέσεων, την στιγμή που ο Iannone θα λείπει και πάλι, και από την Suzuki ο Vinales είναι επίσης βέβαιο ότι θα προσπαθήσει να μείνει κοντά στο τρένο των πρώτων. Ταυτόχρονα δεν πρέπει να ξεχνάμε τον Crutchlow, που το δυνατό του χαρτί είναι τα φρένα..

Περαστικά λοιπόν στον Pedrosa και αναμένουμε αύριο την κατάταξη για την εκκίνηση του αγώνα, που θα δώσει τα πρώτα στοιχείο για όσα θα πρέπει να περιμένουμε!

 

 

Ετικέτες

MotoGP–Jorge Martin: Ιδιωτικό τεστ για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή στο Misano

Tην Τετάρτη 9 Ιουλίου - Ανεβάζει ρυθμό ο Martin στη σέλα της RS-GP25
Jorge
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/7/2025

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του MotoGP οδήγησε μία Aprilia RSV4 την περασμένη εβδομάδα στην πίστα της Βαρκελώνης. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο Ισπανός ανέβηκε ξανά σε μοτοσυκλέτα, σχεδόν τρεις μήνες μετά τον σοβαρό του τραυματισμό στο GP του Κατάρ, όπου ο Martin υπέστη κάταγμα πλευρών και πνευμοθώρακα και τώρα ο εργοστασιακός αναβάτης της Aprilia ετοιμάζεται για ένα ακόμη πριβέ τεστ.

Ο τελευταίος ιατρικός έλεγχος έγινε στις 30 Ιουνίου και ήταν θετικός με τον Ισπανό να αναρρώνει από τους τραυματισμούς προσπαθώντας ταυτόχρονα να επιστρέψει σε αγωνιστικούς ρυθμούς το ταχύτερο δυνατό. Αυτή τη φορά θα έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει την αγωνιστική μοτοσυκλέτα του και να “γράψει” μερικές ώρες πάνω στην σέλα της Aprilia RS-GP25, καθώς φέτος έχει αγωνιστεί μόλις σε έναν αγώνα, εκείνον του Κατάρ όπου και (ξανά) τραυματίστηκε.

Ο Ισπανός ένιωσε ενοχλήσεις την περασμένη εβδομάδα στην πίστα της Βαρκελώνης με την RSV4 που είχε στη διάθεσή του και το ερχόμενο τεστ στο Misano με την σαφώς πιο απαιτητική RS-GP25 θα είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία ώστε να γίνει μια γενικότερη αξιολόγηση για την κατάσταση του Martin.

Ο Martin θα γίνει ο πρώτος αναβάτης που θα επωφεληθεί από τις πρόσφατες αλλαγές στους κανονισμούς του MotoGP για τους τραυματίες, αφού η Aprilia ζήτησε την αλλαγή του κανονισμού νωρίτερα μέσα στη χρονιά -εγκρίθηκε στις αρχές Μαΐου – δίνοντας την ευκαιρία για ένα μονοήμερο τεστ με αγωνιστική μοτοσυκλέτα στους τραυματίες αναβάτες που απουσίασαν από την δράση για 3 αγώνες ή για τουλάχιστον 45 συνεχόμενες ημέρες.

Υπενθυμίζεται πως ο Martin δεν θα συμμετέχει στο Γερμανικό GP που διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο και θα προσπαθήσει να είναι έτοιμος για το Τσέχικο GP που θα πραγματοποιηθεί στην πίστα του Brno στις 18 με 20 Ιουλίου.