Σκληρή κόντρα μεταξύ Aleix Espargaro και Sofuoglu

Με αφορμή την τιμωρία του Oncu
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

14/10/2021

Στο πρόσφατο GP της Αμερικής ο Deniz Oncu προκάλεσε ένα σοβαρό συμβάν, με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί με ποινή αποκλεισμού σε δύο αγώνες για την επικίνδυνη οδήγησή του. Αυτό ήταν κάτι που προκάλεσε αρκετά επικριτικά σχόλια σε όλα τα paddock των MotoGP, σχετικά με την απερισκεψία του νεαρού Τούρκου αναβάτη, με τις πιο ακραίες φωνές, όπως του Enea Bastanini, να ζητούν τον αποκλεισμό του από όλη την υπόλοιπη σεζόν.

Από την άλλη μεριά όμως, ο μάνατζερ του νεαρού αναβάτη, ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στην κατηγορία των WSSP Kenan Sofuoglu, αντέδρασε έντονα λέγοντας πως ο ίδιος τον καθοδηγεί να οδηγεί επιθετικά, καθώς όπως πιστεύει είναι κάτι που απαιτείται αλλά και χαρακτηρίζει όποιον θέλει να πετύχει στην Moto3. Δεν δίστασε μάλιτσα σε δηλώσεις του στο SPeedweek, να φέρει ως παράδειγμα οδηγούς της F1, λέγοντας πως και αυτοί οδηγούν επιθετικά. Συνέχισε λέγοντας πως οι αναβάτες παραπονούντια υπερβολικά στην εποχή μας και πως όλα αυτά γίνονται γιατί φοβούνται τον Oncu ο οποίος τους κερδίζει! Αν και διευκρίνισε πως ενθαρρύνει αυτό το στιλ οδήγησης αλλά χωρίς να κινδυνέψει κανείς, τα σχόλιά του ξεσήκωσαν αρκετές αντιδράσεις, ειδικά αυτή την περίοδο που είναι ακόμη νωπές οι μνήμες από τον θάνατο του νεαρού Dean Berta Vinales στην WSSP 300.

Ο Aleix Espargaro ήταν ένας από τους αναβάτες που απάντησαν δημόσια σ' αυτές τις δηλώσεις, ποστάροντας στο Twitter πως "Ευτυχώς αυτό το άτομο είναι μακριά από τα paddock των MotoGP", αναφερόμενος προφανώς στον Sofuoglu. Μιλώντας στο GPOne, ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia πρόσθεσε πως ενώ αντιλαμβάνεται την θέση του Oncu που λειτούργησε η ποινή του ως παράδειγμα προς τους υπόλοιπους, θεωρεί τον Sofuoglu ως "άνθρωπο χωρίς μυαλό".

"Είμαι απόλυτα πεπεισμένος", είπε ο Espargaro, "χωρίς ίχνος αμφιβολίας πως ο Oncu δεν το έκανε επίτηδες, αλλά είναι ένας νέος αναβάτης και πρέπει να εκπαιδευτεί. Η Dorna έκανε το σωστό και τον τιμώρησε, δίνοντάς του ένα μάθημα. Κρίμα που ο μάνατζέρ του δεν έχει καθόλου μυαλό και πράττει ακριβώς το αντίθετο."

Ο Sofuoglu, ο οποίος είναι επίσης μάνατζερ του αδερφού του Oncu, Can που τρέχει στην κατηγορία WSSP 300, αλλά και του Toprak Razgatlioglu από τα WSBK (o οποίος έχει κατηγορηθεί αρκετές φορές για επικίνδυνη οδήγηση) είχε αγωνιστεί για μία σεζόν στην Moto2, τερματίζοντας μάλιστα στο βάθρο στον αγώνα του Assen.

MotoGP – Ο Bagnaia μέχρι το 2026 στην Ducati και τώρα μάχη για τη δεύτερη θέση στην ομάδα

Μετά την μεταγραφή του Fermin Aldeguer η Ducati προχώρησε στην ανανέωση του Bagnaia
motomag MotoGP – Ο Bagnaia μέχρι το 2026 στην Ducati και τώρα μάχη για τη δεύτερη θέση στην ομάδα
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

4/3/2024

H Ducati Lenovo Team ανακοίνωσε αυτό που εδώ και καιρό όλοι γνωρίζαμε, πως ο Pecco Bagnaia θα συνεχίσει με του κόκκινους του Borgo Panigale, ξεκαθαρίζοντας ταυτόχρονα πως ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είναι το Νο1 στην ομάδα.

Στις τελευταίες δοκιμές στο Qatar ήταν κοινό μυστικό πως ο Bagnaia βρισκόταν ένα βήμα πριν την υπογραφή του νέου του συμβολαίου με την ομάδα της Ducati Lenovo Team. Από την άλλη οι άνθρωποι της Ducati προσπαθούσαν να ρίξουν στάχτη στα μάτια λέγοντας πως δεν βιάζονται να ανανεώσουν το συμβόλαιο του δύο φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή και πως αυτό θα γίνει κάποια στιγμή μέσα στη σεζόν.

Τελικά οι Ιταλοί κάθε άλλο παρά βιάζονταν να κρατήσουν στην ομάδα τους τον Bagnaia ανακοινώνοντας λίγες ημέρες πριν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Qatar πως ο Pecco θα συνεχίσει την καριέρα του στην Ducati Lenovo Team έως το 2026.

Η υπογραφή του νέου συμβολαίου του Bagnaia παίζει σημαντικό ρόλο στις μεταγραφικές εξελίξεις της χρονιάς καθώς η Ducati Lenovo Team ξεκαθαρίζει πως το Νο1 στην ομάδα θα είναι ο Pecco ενώ μένει να δούμε ποιος θα είναι ο διεκδικητής της θέσης του Enea Bastianini καθώς όπως γνωρίζουμε τα περισσότερα συμβόλαια των αναβατών ολοκληρώνονται στο τέλος του 2024.

MotoGP – Ο Bagnaia μέχρι το 2026 στην Ducati και τώρα μάχη για τη δεύτερη θέση στην ομάδα

O Francesco Bagnaia δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίζω να αγωνίζομαι με την Ducati. Τα επόμενα χρόνια είμαι σίγουρος πως θα συνεχίσουμε να δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό”.

O CEO της Ducati, Claudio Domenicali ανέφερε: "Ο Pecco αντιπροσωπεύει τις αξίες μας, δεν είναι μόνο γρήγορος, αποφασιστικός και επίμονος στην πίστα, αλλά ξεχωρίζει επίσης και εκτός πίστας. Είμαι πολύ χαρούμενος για την ανανέωση του συμβολαίου”.

O Γενικός Διευθυντής του Ducati Corse, Luigi Dall'Igna δήλωσε με τη σειρά του: "Ο Pecco ήταν ο πρώτος Ιταλός αναβάτης που κέρδισε παγκόσμιο τίτλο στο MotoGP με μια ιταλική μοτοσυκλέτα. Έχει αποδείξει την αξία του και ήταν λογικό να συνεχίσουμε μαζί του, ανυπομονούμε για το νέο κεφάλαιο το οποίο ξεκινά από τη φετινή χρονιά”.

Ετικέτες