Στο MotoAmerica ο Petrucci με Ducati

Επίσημη επιβεβαίωση από τον Ιταλό αναβάτη
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

24/1/2022

Δεν έχουν περάσει παρά μόνο λίγες εβδομάδες από τότε που είχαμε γράψει πως ο Petrucci σκέφτεται σοβαρά την μετακίνησή του στο MotoAmerica (το αμερικάνικο πρωτάθλημα superbikes), την στιγμή μάλιστα που αγωνιζόταν στο Dakar και εντυπωσίαζε τους πάντες με την απόδοσή του.

Μετά από την Ιστoρία που έγραψε, όντας ο πρώτος αναβάτης παγκοσμίως που έχει κερδίσει αγώνες στα MotoGP και ειδική στο Dakar Rally, τώρα επιβεβαίωσε ότι θα κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στην καριέρα του και θα συμμετάσχει στο MotoAemrica για την φετινή σεζόν. Μάλιστα αυτή η κίνηση συνοδεύεται και από την επιστροφή του στην Ducati, με την οποία θα αγωνίζεται στο αμερικάνικο πρωτάθλημα.

Όσο αγωνιζόταν με τους "Κόκκνους" στα MotoGP, ο Petrucci είχε κερδίσει δύο αγώνες το 2019 και το 2020, ενώ στη συνέχεια μεταπήδησε στην Tech3 KTM, σε μια σεζόν που αποδείχθηκε πως ήταν η τελευταία του στα MotoGP. H ομάδα του Herve Poncharal είχε κερδίσει κι αυτή δύο αγώνες το 2020 με τον Miguel Oliveira, ενώ το 2021 κατάφερε να πετύχει μόνο έναν τερματισμό μέσα στην πεντάδα κι αυτό έγινε με τον Danilo Petrucci στο Le Mans. Αυτός μάλιστα ήταν και ο πρώτος τερματισμός στην πρώτη δεκάδα από τους τρεις που κατάφερε μέσα στη χρονιά.

Τώρα, είναι έτοιμος να δεχθεί την πρόκληση σε ένα τρίτο και διαφορετικό πρωτάθλημα με προοπτική μίας σεζόν, καθώς θα ενταχθεί στην War Horse HSBK, η οποία έχει εργοστασιακή υποστήριξη, πάνω στη σέλα ενός Ducati Panigale V4 R, την ίδια ομάδα δηλαδή με την οποία αγωνίστηκε ο Loris Baz το 2021.

Μιλώντας στο αμερικάνικο Cycle World o Pertucci σχετικά με την πρόθεσή του να αγωνιστεί στο MotoAmerica –αν και δεν έχει γίνει ακόμη η επίσημη ανακοίνωση από την ομάδα ή την Ducati, ο Petrux δήλωσε: "Είμαι ευτυχής γιατί η Ducati ήταν αυτή που επικοινώνησε μαζί μου. Έκαναν τα πάντα για να με πάρουν. Νιώθω μεγάλη ικανοποίηση. Όταν έφυγα από την εργοστασιακή ομάδα της Ducati στα MotoGP, διατήρησα καλές σχέσεις με τον Claudio Domenicali, τον Gigi Dall’Igna, τον Paolo Ciabatti, και τον Davide Tardozzi. Πίεσαν πολύ για να τρέξω στο MotoAmerica."

Σημαντικό ρόλο στην απόφασή του έπαιξε και το ότι είχε και ο ίδιος μεγάλη επιθυμία να αγωνιστεί στις Η.Π.Α., μία χώρα που όπως λέει ο ίδιος, την έχει ερωτευτεί. "Είναι εμπειρία ζωής", είπε ο Ιταλός. "Έχω την ευκαιρία να ζήσω στο εξωτερικό και να οδηγώ μοτοσυκλέτες, αυτό δηλαδή που αγαπώ περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Ήμουν πάντα ερωτευμένος με τις Η.Π.Α. Μου αρέσει ο τρόπος ζωής και οι άπλετοι χώροι."

Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως πριν ενταχθεί στην Ducati για το MotoAmerica, ο Petrucci θα κάνει το ντεμπούτο του στις επίσημες δοκιμές για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes, στις 8-9 Φεβρουαρίου.

 

 

MotoGP Assen: Η Pole Position στον J. Martin - 4 Aprilia στις 4 πρώτες θέσεις!

1η pole για τον J. Martin από το 2024 - Ένα δέκατο διαφορά οι πέντε πρώτοι!
MotoGP Assen 2026 - Aprilia Jorge MArtin
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

27/6/2026

Χωρίς να φαίνεται να ζορίζεται πολύ ο Jorge Martin πήρε την pole position στην ολλανδική πίστα έχοντας άλλες τρεις Aprilia πίσω του και την πρώτη Ducati μόλις στην 5η θέση.

Ο Diogo Moreira ήταν εκείνος που προηγήθηκε στα πρώτα λεπτά του Q1 με τον Joan Mir να κάνει έναν πολύ καλό χρόνο λίγο μετά το πρώτο πεντάλεπτο για να περάσει μπρoστά από τους υπόλοιπους με 4 δέκατα διαφορά με Morbidelli, Binder και  Quartararo στην πρώτη πεντάδα.

Στα 6 τελευταία λεπτά οι αναβάτες άρχισαν να μπαίνουν ξανά στην πίστα με το 1:31.315 του Mir να κρατά έως το τέταρτο λεπτό πριν τη λήξη με τον Quartararo να κάνει το 1:31.271 αφήνοντας πίσω Mir, Moreira, Morbidelli και Binder. Ο Moreira έπεσε δύο λεπτά πριν το τέλος ζεσταίνοντας τα ελαστικά του για να προσπαθήσει κάτι καλύτερο, με τον Morbidelli να τα δίνει όλα με καινούργια λάστιχα στο τέλος αλλά με λάθη στο τελευταίο κομμάτι της πίστας έχασε τη διαφορά που είχε καταφέρει να αποκτήσει.

Quartararo και Mir πέρασαν στο Q2 με τους αναβάτες να μπαίνουν μαζικά στην πίστα με το που ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση και τον Bezzecchi να γράφει πρώτος 1:30.853 και να συνεχίζει την επίθεσή του στο χρονόμετρο απειλώντας το απόλυτο ρεκόρ γύρου, ενώ ο πρώτος καλός γύρος του M.Marquez ακυρώθηκε λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας. Bezz, Raul Fernandez, J. Martin, Pedro Acosta και Ai Ogura οι πέντε πρώτοι αναβάτες στο 8ο λεπτό πριν το τέλος με τον M.Marquez να βλέπει έναν ακόμη γύρο του να ακυρώνεται ενώ ο Quartararo έκανε τον 6ο χρόνο 0,463 δλ. πίσω από τον Ιταλό της Aprilia που είχε 4 μοτοσυκλέτες στις πέντε πρώτες θέσεις.

Με πολύ καλούς γύρους πέντε λεπτά πριν το τέλος ο J. Matin πέρασε μπροστά με 1:30.812 για να περάσει στην κορυφή, αφήνοντας πίσω των ομόσταυλό του που δεν μπορούσε να κάνει έναν ολοκληρωμένο γύρο χωρίς απώλειες, με Fernandez τρίτο και Pecco Bagnaia στην τέταρτη θέση και τον Ogura να κλείνει την πρώτη πεντάδα. Mόλις 0.143 δλ. διαφορά χώρις τους έξι πρώτους δύο λεπτά πριν ο τέλος με τον Fernandez να παίρνει φωτιά κάνοντας τον καλύτερο χρόνο για να ακυρωθεί λόγω ορίων.

Εν τω μεταξύ ο M.Marquez δεν μπόρεσε κάτι καλύτερο από 7ος και τελικά ο Martin πήρε την pole position, με το εκπληκτικό Ogura πίσω του στη δεύτερη θέση και τον Bezzecchi να συμπληρώνει την πρώτη σειρά της εκκίνησης, ενώ ο Fernandez είχε τον 4ο καλύτερο χρόνο και ο Pecco Bagnaia είναι ο πρώτος εκπρόσωπος της Ducati στην 5η θέση με μόλις ένα δέκατο διαφορά από τον Martin!

Ακολουθεί έκτος ο Fabio Di Giannantonio με 1:30.955 και 7oς o Marquez με 1:31.131, το χειρότερο αποτέλεσμά του φέτος στις κατατακτήριες. Τον 8ο ταχύτερο γύρο είχε ο Pedro Acosta με τον αναβάτη της KTM  να πετυχαίνει 1:31.224, ενώ ο Quartararo ήταν το πρώτο Yamaha στην 9η θέση με 1:31.316. Ο Mir κατέληξε τελικά 10ος με 1:31.504 και ο Bastianini 11ος με 1:31.604

Ο Alex Marquez και η ομάδα του αποφάσισαν να μη συμμετέχουν στο Q2.