Συνελήφθησαν ο Wayne Gardner κι ο γιος του Remy στην Ιαπωνία

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

21/10/2016

Ένα περίεργο συμβάν συνέβη κατά το ιαπωνικό GP, καθώς ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής των 500, ο Αυστραλός Wayne Gardner, και ο γιος του Remy που αγωνίζεται στην Moto2 με την ομάδα της Tasca Racing Scuderia Moto2, συνελήφθησαν από την ιαπωνική αστυνομία. Ο 57 ετών Wayne κατηγορείται για βίαιη συμπεριφορά στον δρόμο, ενώ ο δεκαοκτάχρονος Remy βαρύνεται με την κατηγορία οδήγησης αυτοκινήτου χωρίς δίπλωμα, με αποτέλεσμα να τεθούν και οι δύο υπό κράτηση.
Δεν έχουν γίνει γνωστές πολλές λεπτομέρειες για το συμβάν, αλλά αναφέρεται ότι ο πρεσβύτερος Gardner "έπιασε τα θύματα από το γιακά, παρακωλύοντας και την κίνηση των οχημάτων". Βάσει των ιαπωνικών νόμων, οι ύποπτοι για εγκληματικές ενέργειες μπορούν να μείνουν υπό κράτηση έως και 23 μέρες πριν τους απαγγελθούν κατηγορίες, ενώ υπάρχει περίπτωση αυτό το διάστημα να παραταθεί.
Το συμβάν που οδήγησε στη σύλληψη των δύο Gardner έγινε έξω από το Twin Ring Motegi, όπου ο πατέρας Gardner συνεπλάκη με τρία άτομα την ώρα που έφτασε στην πίστα με τον Remy λίγο πριν τον αγώνα, βουτώντας τους από το γιακά και σπρώχνοντάς τους, σύμφωνα με την αστυνομία. Ο ίδιος αρνείται την κατηγορεία, ισχυριζόμενος ότι προσπαθούσε μάλιστα να απελευθερωθεί από την λαβή ενός εκ των τριών. Ο Remy δεν είχε εμπλοκή στο συμβάν, αλλά τον είδαν να κάθεται πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά αγωνίστηκε κανονικά στον αγώνα τερματίζοντας στην 19η θέση και συνελήφθη την επόμενη μέρα.
Ο κίνδυνος να χάσει ο Remy το GP στην Αυστραλία ήταν σοβαρός, αλλά την Τετάρτη έγινε γνωστό ότι ο νεαρός αφέθηκε ελεύθερος και αναχώρησε για την Αυστραλία για το GP στο Phillip Island. Μάλιστα, στην επίσημη ιστοσελίδα του, δημοσιεύθηκε μια ανακοίνωση η οποία έλεγε: "Παρά τη φημολογία στα μέσα ενημέρωσης, ο Remy Gardner είναι καθ' οδόν για το Phillip Island όπου θα τρέξει στην κατηγορία Moto2 μπροστά στο κοινό της χώρας του. Προς απάντηση στις ιστορίες που κυκλοφορούν στον τύπο και στα social media, ο Remy δεν κατηγορήθηκε για καμία παράβαση σχετικά με το συμβάν συμπλοκής στο δρόμο που έλαβε χώρα στην Ιαπωνία και κοιτάει μπροστά για να ολοκληρώσει την σεζόν με την Tasca Scuderi Racing. Ο Remy δεν θα κάνει κανένα σχόλιο σχετικά με το συγκεκριμένο συμβάν." Στην δήλωση δεν αναφέρεται τίποτε σχετικά με τον Wayne Gardner, αλλά σύμφωνα με δηλώσεις του Υπουργού Εξωτερικών της Αυστραλίας, έχει χορηγηθεί νομική υποστήριξη στον βετεράνο αγωνιζόμενο.

Ετικέτες

MotoGP-Pedro Acosta: “Μια ζωή αξίζει περισσότερο από έναν αγώνα!" - Σκληρή κριτική στη Dorna

Ασέβεια χαρακτήρισε την απόφαση της Dorna να συνεχίσει τον αγώνα μετά το δυστύχημα του Borja Gómez στο JuniorGP
Acosta on Dorna
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/7/2025

Ο Pedro Acosta εξέφρασε έντονα την αγανάκτηση του προς τη Dorna, διοργανώτρια του πρωταθλήματος JuniorGP, για τη συνέχιση του αγωνιστικού προγράμματος την περασμένη εβδομάδα στο Magny-Cours, παρά τον θάνατο του αναβάτη Borja Gómez, τον οποίο γνώριζε από τα παιδικά του χρόνια.

Η συνέντευξη Τύπου πριν το Grand Prix της Γερμανίας πήρε δραματική τροπή, όταν ζητήθηκε από τους Marc Marquez και Pedro Acosta να σχολιάσουν τον τραγικό θάνατο του νεαρού Ισπανού αναβάτη Borja Gómez, ο οποίος σκοτώθηκε στο Magny-Cours κατά τη διάρκεια αγώνα του JuniorGP, ενός εκ των πρωταθλημάτων νέων που τελεί υπό την αιγίδα της Dorna, διοργανώτριας του MotoGP.

O οκτώ φορές πρωταθλητής κράτησε μια συντηρητική στάση δηλώνοντας: “Αυτά είναι τα νέα που δεν θέλεις ποτέ να λάβεις, που δεν θέλεις ποτέ να διαβάσεις. Συνάντησα τον Borja αυτόν τον χειμώνα στην πίστα του Aspar, προπονούμασταν μαζί, και γνώρισα επίσης και τον πατέρα του. Είναι πάντα εξαιρετικά δύσκολο, αλλά όταν γνωρίζεις κάποιον προσωπικά, είναι ακόμη πιο σκληρό. Στέλνουμε τις πιο ειλικρινείς μας σκέψεις στην οικογένειά του και στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σε περιπτώσεις σαν αυτή, είναι απαραίτητο όλες οι ομοσπονδίες να στηρίζουν την οικογένεια. Αυτό είναι το πιο σημαντικό.”

acosta

H τοποθέτηση του Acosta ήταν εμφανώς πιο φορτισμένη και επικριτική για την διαχείριση της διοργάνωσης. “Τον ήξερα από τότε που ήμασταν παιδιά, μέναμε μισή ώρα μακριά.” είπε ο Acosta σε σοβαρό και εμφανώς συγκινημένο τόνο. “Είναι φρικτό να ακούς τέτοια νέα, και το γεγονός ότι το πρωτάθλημα συνεχίστηκε σαν να μην έγινε τίποτα είναι η μεγαλύτερη ασέβεια που έχω δει ποτέ στη ζωή μου”, ξέσπασε, κριτικάροντας την απόφαση των διοργανωτών να μην ακυρώσουν τον αγώνα.

“Όποιος οργανώνει αυτό το πρωτάθλημα [Dorna] πρέπει να αναρωτηθεί τι θα έκανε αν είχε πεθάνει ο δικός του γιος. Το θέαμα συνεχίζεται, ναι, αλλά νομίζω ότι μια ζωή αξίζει περισσότερο από οποιονδήποτε αγώνα, σε οποιοδήποτε πρωτάθλημα”, πρόσθεσε ο νεαρός αναβάτης της KTM, που μόλις έχει κλείσει τα 21 και ανήκει στην ίδια γενιά με τον εκλιπόντα.

“O καθένας μπορεί να σκέφτεται ό,τι θέλει, αλλά για μένα ήταν το πιο παράλογο και απαράδεκτο γεγονός που έχει συμβεί στον αθλητισμό τα τελευταία χρόνια”, κατέληξε. Τα λόγια του άφησαν την αίθουσα άφωνη, κανένας δημοσιογράφος δεν έκανε άλλη ερώτηση και η συνέντευξη Τύπου ολοκληρώθηκε.

Σε μεταγενέστερη συνάντηση με τα ΜΜΕ, ο Acosta επανήλθε σε πιο ελαφρύ τόνο, αστειευόμενος, ειδικά όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει τα λόγια του Fabio Di Giannantonio, ο οποίος μετά τον αγώνα στο Assen τον είχε καλέσει να επικεντρωθεί στην ομάδα του και να αποφεύγει να μιλάει πολύ για τη VR46.

“Νομίζω ότι η ζωή πρέπει να αντιμετωπίζεται με λίγη περισσότερη ελαφρότητα. Την περασμένη εβδομάδα είδαμε ότι τα κακά έρχονται από μόνα τους, δεν χρειάζεται να τα προκαλούμε. Από την πλευρά μου, στέλνω ένα φιλί σ’ εκείνον [Fabio] και τη σύντροφό του”, απάντησε με προφανή ειρωνεία.

Ρωτήθηκε επίσης για τη σχέση του ή μάλλον την απουσία σχέσης, με τον Marc Márquez, ο οποίος καθόταν δίπλα του στη συνέντευξη. “Είναι ένας αναβάτης που έχει κερδίσει οκτώ παγκόσμιους τίτλους και κυνηγάει τον ένατο. Δεν είναι ότι έχει ιδιαίτερους δεσμούς με συναδέλφους του, αν το σκεφτείς. Θα έλεγα πως έχουμε μια επαγγελματική σχέση, βασισμένη στον αμοιβαίο σεβασμό”, εξήγησε ψύχραιμα ο Acosta.

Τέλος, του ζητήθηκε να σχολιάσει το περιστατικό με το τσίμπημα σφήκας που υπέστη στο Assen, το οποίο τον οδήγησε για λίγο στο νοσοκομείο. “Με τσίμπησε μια σφήκα έξω από τη φόρμα μου, 15 γύρους πριν τον τερματισμό. Δεν με ενόχλησε κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά όταν επέστρεψα στο γκαράζ, άρχισαν να με φαγουρίζουν το χέρι και το στήθος. Έβγαλα τη φόρμα και κατάλαβα ότι είχα φαγούρα παντού”.

“Η κατάσταση έγινε λίγο δραματική, με πήγαν στο νοσοκομείο, αλλά τελικά όλα πήγαν καλά. Το ίδιο βράδυ γύρισα σπίτι, κι αυτό ήταν το μόνο που ήθελα”, κατέληξε ο Acosta.