Συνέντευξη Ezpeleta για τη φετινή σεζόν!

Αισιόδοξος για το μέλλον του πρωταθλήματος
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/3/2020

Μετά από όλα όσα έχουν γίνει με τον κορωνοϊό και το πώς έχει επηρεάσει τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα, ο CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta, ανέβηκε για άλλη μια φορά στο βήμα για να δώσει ακόμη μια συνέντευξη σχετικά με τη κατάσταση που επικρατεί.

“Από τη στιγμή που ξεκίνησαν τα προβλήματα με τον κορωνοϊό, αρχίσαμε να ακολουθούμε τις οδηγίες της κάθε κυβέρνησης και ήμασταν σε συνεχή επαφή με τους ανθρώπους του Austin και της Αργεντινής. Όταν οι αρχές του Τέξας και της Αργεντινής ανέφεραν ότι δε θα πραγματοποιούνταν οι αγώνες, ήρθαμε σε επαφή με υπεύθυνους άλλων πιστών για να δούμε αν μπορούν να πραγματοποιηθούν διπλοί αγώνες…και αυτό είναι κάτι που μπορεί να γίνει. Εάν η κατάσταση παραμείνει ως έχει, το ημερολόγιο των MotoGP είναι ασφαλές,” ανέφερε ο Ezpeleta και η αλήθεια είναι πως αν πραγματοποιηθεί το σενάριο των διπλών αγώνων, όχι μόνο θα αποκατασταθεί το χαμένο θέαμα αλλά και πολλοί απ’ τους αναβάτες του πρωταθλήματος θα πάρουν μια γεύση απ’ το πόσο δύσκολο είναι να πραγματοποιείς δύο αγώνες σε ένα σαββατοκύριακο όπως έκαναν οι αναβάτες των Superbikes στο παρελθόν – πλέον στα Motul WSBK πραγματοποιούνται δύο σκέλη και ένας αγώνας μισής διάρκειας...

Φέτος, είναι η πρώτη χρονιά που το πρωτάθλημα φτάνει τους 20 αγώνες, με την εισαγωγή του KymiRing στη Φιλανδία στο καλεντάρι και παρότι ο πρώτος αγώνας των MotoGP στο Qatar χάθηκε, ο στόχος του Ezpeleta και τη διοργάνωσης είναι να μην χαθεί κανείς απ’ τους υπόλοιπους 19. Βέβαια, η κατάσταση είναι απρόβλεπτη και η διοργάνωση δεν μπορεί να δράσει αυτόνομα, αλλά οφείλει να ακολουθήσει τις εντολές της κάθε κυβέρνησης.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του, ο Ezpeleta επιβεβαίωσε πως με βάση τα τωρινά δεδομένα, ο αγώνας στη Jerez θα πραγματοποιηθεί κανονικά, όμως άφησε τη πόρτα ανοιχτή στο ενδεχόμενο της ακύρωσης σε περίπτωση που αλλάξει η κατάσταση με τον κορωνοϊό στην Ισπανία. Ακόμη, έχει εξεταστεί ήδη το γεγονός να πραγματοποιηθούν αγώνες κεκλεισμένων των θυρών σε περίπτωση που οι τοπικές αρχές το ζητήσουν. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να υπάρξουν αντιδράσεις απ’ τις ομάδες και τους αναβάτες όπως έγινε στην F1. Συγκεκριμένα, ο αγώνας της F1 στην Αυστραλία θα πραγματοποιούνταν κανονικά –παρά την έξαρση του ιού- όμως δύο ώρες πριν την έναρξη των πρώτων ελεύθερων δοκιμών, τα μέλη της ομάδας της McLaren μπήκαν σε 14ήμερη καραντίνα λόγω του COVID-19, με αποτέλεσμα να ακυρωθεί ολόκληρος ο αγώνας. Η τραγική ειρωνεία είναι ότι ο πολυπρωταθλητής της F1 Lewis Hamilton είχε ήδη σχολιάσει το γεγονός, λέγοντας πως το να βρίσκονται στην πίστα ήταν παράλογο απ’ τη στιγμή που ο κίνδυνος της εξάπλωσης του ιού είναι τόσο μεγάλος.

Οπότε, εάν ένας αγώνας των MotoGP πάρει το “πράσινο φως” για να διεξαχθεί χωρίς θεατές, αυτό δεν σημαίνει πως ο κίνδυνος είναι μειώνεται. Στην πραγματικότητα παραμένει ο ίδιος απλά περιορίζεται ο αριθμός των ανθρώπων που μπορεί να προσβάλλει ο ιός, αφήνοντας εκτεθειμένους στον κίνδυνο τις ομάδες, τους αναβάτες, τους αγωνοδίκες και όσοι είναι απαραίτητοι για τη διεξαγωγή του αγώνα. “Όπως είπα, προσπαθούμε να διεξάγουμε το πρωτάθλημα χωρίς μεγάλες αλλαγές και σε περίπτωση που οι τοπικές αρχές αποφασίσουν να πραγματοποιηθεί ένας αγώνας χωρίς θεατές, θα το σκεφτούμε και θα αποφασίσουμε μαζί με τους διοργανωτές του.” Αυτή ήταν η θέση του Ezpeleta πάνω στο θέμα.

Από τη μεριά τους, η FIM, η IRTA, οι ομάδες και οι διοργανωτές, έχουν πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης κατά του COVID-19. Τέλος ο CEO της Dorna απευθύνθηκε και στους φίλαθλους λέγοντας: “Η φετινή σεζόν των MotoGP αναμένεται να είναι φανταστική. Πιστεύουμε ότι η φετινή χρονιά θα είναι απίστευτη και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε. Έχουν υπάρξει καθυστερήσεις αλλά αν ξεκινήσουμε τώρα το πρωτάθλημα, θα είναι μια πραγματικά πολύ φανταστική σεζόν.”

Ετικέτες

MotoGP-Maverick Vinales: Xάνει και τον αγώνα του Brno

Δεν θα έχει αναρρώσει ο ώμος του από τη Γερμανία - Σερί ατυχιών για την KTM Tech3 και τους αναβάτες της
vinales
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/7/2025

Μετά τον Bastianini, ο οποίος διαγνώστηκε με σκωληκοειδίτιδα και έχασε το Γερμανικό GP, άλλη μία ατυχία χτύπησε την πόρτα της KTM Tech3, καθώς ο Maverick Vinales είχε μία σφοδρή πτώση κατά την διάρκεια των κατατακτήριων Q2 που δεν του επέτρεψε να πάρει μέρος στον γύρο της Γερμανίας.

Ο Vinales υπέστη εξάρθρωση του αριστερού ώμου, που τοποθετήθηκε αμέσως στη θέση του, αλλά στη συνέχεια οδηγήθηκε στο τοπικό νοσοκομείο για περισσότερες εξετάσεις, όπου επιβεβαιώθηκε πως υπέστη και ένα μικρό κάταγμα. Χτες λοιπόν μετέβη στην Ιταλία, όπου και υποβλήθηκε σε επιτυχημένη επέμβαση στον αριστερό του ώμο και έπειτα πήγε κατευθείαν σπίτι του.

Βάσει των παραπάνω, η ομάδα του επιβεβαίωσε πως θα χάσει και τον επόμενο γύρο του MotoGP που διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο στο Brno της Τσεχίας.

Μεγάλη ατυχία για τον Ισπανό αναβάτη που προερχόταν από μία εξαιρετική εμφάνιση στο Ολλανδικό GP που του έδωσε την 5η θέση. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 11η θέση της γενικής κατάταξης με 69 βαθμούς.