Τραγικό γεγονός στην Catalunya: Νεκρός ο Luis Salom

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/6/2016

Ο Luis Salom της ομάδας SAG, αναβάτης της Moto 2, υπέκυψε στα τραύματά του μετά από πτώση που είχε στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Η πτώση σημειώθηκε στην δωδέκατη στροφή, που είναι η προτελευταία της πίστας (για την F1 χρησιμοποιείται ακόμα ένα εσάκι). Οι κάμερες κατέγραψαν το περιστατικό από την στιγμή που ο Luis βρισκόταν στην άσφαλτο, πριν καταλήξει στα προστατευτικά - κι έτσι δεν υπάρχει σαφής εικόνα για τον λόγο που έπεσε ή για το αν υπάρχει ανάμιξη κάποιου άλλου αναβάτη. Ωστόσο οι πρώτες –ανεπίσημες- πληροφορίες από ανθρώπους της πίστας, αναφέρουν ότι δεν υπήρχε άλλος αναβάτης εκείνη την στιγμή.

Οι διασώστες έδωσαν απευθείας μάχη για να τον κρατήσουν στην ζωή, το πρώτο ασθενοφόρο που κατέφτασε το διαδέχτηκε το ελικόπτερο και αμέσως μετά ένα δεύτερο ασθενοφόρο. Εξαιτίας όμως της πολυπλοκότητας των τραυμάτων οι διασώστες αποφάσισαν να μεταφερθεί οδικώς. Οι δοκιμές ακυρώθηκαν και ενημερώθηκε κοντινό νοσοκομείο της Catalunya, ώστε να προετοιμάσει αίθουσα χειρουργείου. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών όμως, ο 24χρονός Salom υπέκυψε στα τραύματά του στις 16:55.

 

 

Η Dorna εξέδωσε ανακοίνωση πριν λίγο, εκφράζοντας τα θερμά της συλλυπητήρια απέναντι στους συγγενείς, εκ μέρους παράλληλα των FIM, IRTA, RFME και του Circuit de Barcelona-Catalunya.

Ο Luis Salom έτρεξε για πρώτη φορά το 2009, στην Jerez στην κατηγορία των 125 και ανέβηκε στο βάθρο 25 φορές, συμπεριλαμβανομένων και 9 νικών στην Moto3. Το 2012 ήταν δεύτερος στον τίτλο για την Moto3 και τον επόμενο χρόνο τρίτος διεκδικώντας τον τίτλο από τους Maverick Viñales και Alex Rins. Φέτος ανέβηκε στην δεύτερη θέση του βάθρου, την τρίτη του συνολικά στην Moto2.

Ο θάνατός του είναι ο πρώτος για τα MotoGP μετά από τον Marco Simoncelli το 2011, ενώ στην ιστορία της Moto2 έχει σημειωθεί ακόμα ένας θάνατος, του Shoya Tomizawa, το 2010.

Τα συλλυπητήριά μας στην οικογένεια, τους κοντινούς του ανθρώπους και την ομάδα του…

 

UPDATE:

Νέα διαμόρφωση της πίστας

 

 

Ετικέτες

Ντίνος Μαυρόπουλος-Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Alpe Adria: Πρωταθλητής ο 16χρονος στο R7 Cup!

Κατέκτησε και μαθηματικά το πρωτάθλημα, ένα γύρο πριν την αυλαία
Dinos31
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/8/2025

Ο 16χρονος Dinos31 – Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος συνέχισε το σερί νικών του στο R7 Cup του Alpe Adria International Championship. Με δύο εμφατικές νίκες στην απαιτητική πίστα Autodrome Grobnik στη Ριέκα της Κροατίας, ο νεαρός Έλληνας ανέβηκε ξανά στην κορυφή του βάθρου.

Με την Yamaha R7 κατηγορίας stock και την υποστήριξη της ARP Racing, ο Dinos31 απέδειξε για άλλη μία φορά ότι διαθέτει την ταχύτητα, την ωριμότητα και την αγωνιστική στρατηγική που χαρακτηρίζουν τους πρωταθλητές.

Η δράση ξεκίνησε την Παρασκευή με ελεύθερα δοκιμαστικά. Μαζί με τον μηχανικό του Χρήστο Φράγκο, δούλεψαν αδιάκοπα πάνω στο set up της μοτοσυκλέτας, αλλάζοντας ρυθμίσεις και δοκιμάζοντας λύσεις session με session.

Το Σάββατο, στα χρονομετρημένα, ο Dinos31 πέτυχε την pole position, θέτοντας από νωρίς τις βάσεις για τη νίκη του. Στον πρώτο αγώνα, έδωσε μια συναρπαστική μάχη με συνεχείς εναλλαγές θέσεων, όμως η εμπειρία και η ψυχραιμία του τον οδήγησαν σε μία ακόμη πρώτη θέση.

Την Κυριακή, στον δεύτερο αγώνα, ο 16χρονος πρωταθλητής ήταν και πάλι εξαιρετικός. Με σταθερό ρυθμό και ώριμη οδήγηση, πήρε και τη δεύτερη νίκη του τριημέρου, κερδίζοντας το απόλυτο των βαθμών και εξασφαλίζοντας ουσιαστικά τον τίτλο του R7 Cup.

Dinos31

Ο Dinos31 δήλωσε: “Σε αυτόν τον αγώνα κάναμε πολλές δοκιμές, γιατί πάντα ψάχνουμε το καλύτερο. Το set up που επιλέξαμε με τον μηχανικό μου, Χρήστο Φράγκο, αποδείχθηκε ιδανικό και μας χάρισε διπλή νίκη. Είμαι πανευτυχής διότι είμαι στην κορυφή του φετινού Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος R7 Cup και ανυπομονώ να πέσει η καρό σημαία στη Σλοβακία.»

Μετά το τέλος των αγώνων, η ομάδα δήλωσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Δουλέψαμε σκληρά και η συνεργασία αναβάτη – μηχανικού αποδίδει καρπούς. Αυτή η επιτυχία δεν ήρθε τυχαία, είναι το αποτέλεσμα όλης της φετινής προσπάθειας”.

Ο τελευταίος γύρος θα διεξαχθεί στην Σλοβακία στις 5-7 Σεπτεμβρίου, ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος θα ταξιδέψει εκεί ως πρωταθλητής και θέλει να κλείσει την σεζόν ιδανικά.