Virtual MotoGP - Silverstone: Ο Lorenzo νικητής! [video]

Κέρδισε με την πρώτη!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/6/2020

O Jorge Lorenzo, με τα χρώματα της Monster Energy Yamaha στέφθηκε virtual νικητής στον εικονικό αγώνα των MotoGP στο Silverstone! Μπορεί το όνειρό του για wild card συμμετοχή στον… κανονικό κόσμο να ναυάγησε μετά την απαγόρευση των wild card συμμετοχών για φέτος, αλλά τουλάχιστον στην ψηφιακή πραγματικότητα το πραγματοποίησε και μάλιστα πήρε και τη νίκη.

Μια νίκη που δεν ήρθε εύκολα, καθώς ο Tito Rabat φαίνεται πως εξοικειώθηκε με την παιχνιδομηχανή του και πάλεψε μέχρι το τέλος με τον Ισπανό πολυπρωταθλητή. Τρίτος στο εικονικό podium ανέβηκε ο Fabio Quartararo.

Από το εικονικό περιβάλλον δεν έλειψαν φυσικά οι δυνατές μάχες και ο χαμός της πρώτης στροφής, με τον Lorenzo μάλιστα να πέφτει θύμα της φόρας του Quartararo. Στην εξέλιξη του αγώνα δεν έελιψαν οι πτώσεις, μιας και οι αναβάτες δεν είχαν να ρισκάρουν κάτι παραπάνω από μερικά Mbps χαμένα, με τον Bagnaia να μπαίνει κι αυτος στο παιχνίδι για την διεκδίκηση της πρώτης θέσης.

Εντυπωσιακός ήταν ο Nakagami, ο οποίος μέχρι και τα μισά του αγώνα δεν έκανε ούτε ένα λάθος, αλλά κάπου εκεί έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του και έστειλε το avatar του στο χώμα, με τον Rabat να παίρνει τα ηνία. Τον τελευταίο λόγο όμως τον είχε ο Lorenzo, ο οποίος οδήγησε στο ψηφιακό περιβάλλον όπως οδηγεί και στην πραγματικότητα, μεθοδικά και υπολογισμένα, για να πάρει τελικά τη νίκη, στην πρώτη του κιόλας εμφάνιση στους Virtual MotoGP αγώνες.

Πέρα όμως από την κατηγορία των MotoGP, στο εικονικό Silverstone συμμετείχαν και οι μικρότερες κατηγορίες, με αντίστοιχο θέαμα. Στην Moto2 νικητής αναδείχθηκε ο Bo Bendsneyder, ο οποίος σαφώς ήταν καλύτερος από τον προηγούμενο αγώνα της κατηγορίας στη Jerez. Μάλιστα, το μέγεθος της κυριαρχίας του φαίνεται και από τα οκτώ δευτερόλεπτα διαφοράς που είχε από τον δεύτερο, τον Kasmayudin, ενώ την τρίτη θέση του βάθρου κατέλαβε ο Garzo που εκμεταλλεύτηκε το τραγικό λάθος του Schrotter στον προτελευταίο γύρο.

Στην Moto3 –όπως και στα MotoGP- είχαμε για νικητή έναν αναβάτη που για πρώτη φορά έπαιρνε μέρος στο virtual… πανηγύρι, τον Stefano Nepa. Ο Ιταλός πιτσιρικά φαίνεται πως έχει περάσει άπειρες ώρες μπροστά στην οθόνη του, καθώς ήταν μια κλάση πάνω από όλους τους υπόλοιπους σε όλη την διάρκεια του αγώνα, αλλά και στα δοκιμαστικά ως κάτοχος της pole position. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε το avatar του Jeremy Alcoba και τρίτος ήταν ο Ayumu Sasaki.

Δείτε εδώ το video με τους αγώνες όλων των κατηγοριών

 

Ετικέτες

MotoGP: Bagnaia - "Αυτό που έκανε ο Marc Marquez είναι απίστευτο - Είμαι έτοιμος να παλέψω μαζί του"

Ο Pecco επέστρεψε στις νίκες στη Motegi, αλλά παραδέχεται την κυριαρχία του Ισπανού
MotoGP Motegi 2025
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/9/2025

Σε ένα από τα καλύτερα Σαββατοκύριακα της σεζόν του, ο Francesco Bagnaia επέστρεψε στις νίκες, κατακτώντας Pole, Sprint και Grand Prix στην Ιαπωνία. Ωστόσο, όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στον Marc Marquez, ο οποίος εξασφάλισε τον 9ο τίτλο του.

Η χρονιά του 2025 ήταν δύσκολη για τον Bagnaia, με μόλις μία νίκη σε Grand Prix πριν το MotoGP αφήσει την Ευρώπη. Στην πίστα του Motegi όμως, ο Ιταλός έδειξε ξανά τον πραγματικό του εαυτό, ελέγχοντας τον ρυθμό στον αγώνα της Κυριακής παρά το πρόβλημα που παρουσίασε η Ducati του, η οποία άρχισε να βγάζει λευκό καπνό.

MotoGP Motegi 2025

"Ειλικρινά δεν το είδα και δεν ήξερα ότι η μοτοσυκλέτα μου κάπνιζε", είπε ο Bagnaia. "Το μόνο που ένιωσα ήταν στα τελευταία τέσσερα-πέντε περάσματα, όπου είχα λιγότερη επιτάχυνση σε κάποιες εξόδους, αλλά δεν καταλάβαινα το γιατί. Μετά τον αγώνα είδα το βίντεο, και πράγματι κάπνιζε πολύ. Ευτυχώς δεν υπήρξε ποινή, γιατί σε εκείνη την περίπτωση θα ήμουν πολύ θυμωμένος".

Ο Ιταλός τόνισε πως, αν και η δική του απόδοση ήταν εντυπωσιακή, ο πραγματικός πρωταγωνιστής είναι ο Marc Marquez:
"Ήταν μια φανταστική μέρα και ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο, αλλά όλοι οι προβολείς πρέπει να πέσουν στον Marc. Έχει κάνει μια απίστευτη σεζόν, ήταν πάντα ανταγωνιστικός, εξαιρετικά γρήγορος και πρακτικά ανίκητος".

MotoGP Motegi 2025

Με τη νίκη του, ο Bagnaia έπρεπε να παρακολουθήσει τον εργοστασιακό του teammate να σφραγίζει τον 9ο Παγκόσμιο Τίτλο του. Ο Pecco δεν κρύβει τον θαυμασμό του για τον Marquez:
"Πέρασε από πολλές δύσκολες στιγμές. Δεν είναι εύκολο να φανταστεί κανείς ότι μετά από όσα έγιναν το 2019 θα μπορούσε να επιστρέψει. Αυτό που έκανε είναι απίστευτο και για μένα ήταν μάθημα φέτος. Θέλω να παλέψω μαζί του, γιατί πιστεύω ότι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου μπορεί να παλέψει μαζί του. Πρέπει να βρούμε τον τρόπο να έχουμε αυτήν τη μάχη".

MotoGP Motegi 2025