Virtual MotoGP - Silverstone: Ο Lorenzo νικητής! [video]

Κέρδισε με την πρώτη!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/6/2020

O Jorge Lorenzo, με τα χρώματα της Monster Energy Yamaha στέφθηκε virtual νικητής στον εικονικό αγώνα των MotoGP στο Silverstone! Μπορεί το όνειρό του για wild card συμμετοχή στον… κανονικό κόσμο να ναυάγησε μετά την απαγόρευση των wild card συμμετοχών για φέτος, αλλά τουλάχιστον στην ψηφιακή πραγματικότητα το πραγματοποίησε και μάλιστα πήρε και τη νίκη.

Μια νίκη που δεν ήρθε εύκολα, καθώς ο Tito Rabat φαίνεται πως εξοικειώθηκε με την παιχνιδομηχανή του και πάλεψε μέχρι το τέλος με τον Ισπανό πολυπρωταθλητή. Τρίτος στο εικονικό podium ανέβηκε ο Fabio Quartararo.

Από το εικονικό περιβάλλον δεν έλειψαν φυσικά οι δυνατές μάχες και ο χαμός της πρώτης στροφής, με τον Lorenzo μάλιστα να πέφτει θύμα της φόρας του Quartararo. Στην εξέλιξη του αγώνα δεν έελιψαν οι πτώσεις, μιας και οι αναβάτες δεν είχαν να ρισκάρουν κάτι παραπάνω από μερικά Mbps χαμένα, με τον Bagnaia να μπαίνει κι αυτος στο παιχνίδι για την διεκδίκηση της πρώτης θέσης.

Εντυπωσιακός ήταν ο Nakagami, ο οποίος μέχρι και τα μισά του αγώνα δεν έκανε ούτε ένα λάθος, αλλά κάπου εκεί έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του και έστειλε το avatar του στο χώμα, με τον Rabat να παίρνει τα ηνία. Τον τελευταίο λόγο όμως τον είχε ο Lorenzo, ο οποίος οδήγησε στο ψηφιακό περιβάλλον όπως οδηγεί και στην πραγματικότητα, μεθοδικά και υπολογισμένα, για να πάρει τελικά τη νίκη, στην πρώτη του κιόλας εμφάνιση στους Virtual MotoGP αγώνες.

Πέρα όμως από την κατηγορία των MotoGP, στο εικονικό Silverstone συμμετείχαν και οι μικρότερες κατηγορίες, με αντίστοιχο θέαμα. Στην Moto2 νικητής αναδείχθηκε ο Bo Bendsneyder, ο οποίος σαφώς ήταν καλύτερος από τον προηγούμενο αγώνα της κατηγορίας στη Jerez. Μάλιστα, το μέγεθος της κυριαρχίας του φαίνεται και από τα οκτώ δευτερόλεπτα διαφοράς που είχε από τον δεύτερο, τον Kasmayudin, ενώ την τρίτη θέση του βάθρου κατέλαβε ο Garzo που εκμεταλλεύτηκε το τραγικό λάθος του Schrotter στον προτελευταίο γύρο.

Στην Moto3 –όπως και στα MotoGP- είχαμε για νικητή έναν αναβάτη που για πρώτη φορά έπαιρνε μέρος στο virtual… πανηγύρι, τον Stefano Nepa. Ο Ιταλός πιτσιρικά φαίνεται πως έχει περάσει άπειρες ώρες μπροστά στην οθόνη του, καθώς ήταν μια κλάση πάνω από όλους τους υπόλοιπους σε όλη την διάρκεια του αγώνα, αλλά και στα δοκιμαστικά ως κάτοχος της pole position. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε το avatar του Jeremy Alcoba και τρίτος ήταν ο Ayumu Sasaki.

Δείτε εδώ το video με τους αγώνες όλων των κατηγοριών

 

Ετικέτες

MotoGP: H VR46 μπορούσε να κάνει "εργοστασιακό" τον Morbidelli το 2026!

Η VR46 επέλεξε να μην αναβαθμίσει τον Franco Morbidelli με εργοστασιακή Ducati GP26 για την επόμενη σεζόν
VR46 Nieto on 2nd GP26
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

26/9/2025

Η ομάδα VR46 αποκάλυψε ότι είχε την επιλογή να δώσει στον Franco Morbidelli τη νέα GP26 για το 2026, αλλά αποφάσισε να συνεχίσει με την GP25

Μετά τη ρήξη συνεργασίας της Pramac με τη Ducati για να συνεργαστεί με τη Yamaha το 2025, η ομάδα του Valentino Rossi έγινε η υποστηριζόμενη δορυφορική ομάδα της Ducati.

Ωστόσο, η Ducati μείωσε το 2025 τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες από τέσσερις σε τρεις, με μόνο τον Fabio Di Giannantonio στη VR46 να λαμβάνει εργοστασιακή υποστήριξη. Για το 2026, η Ducati θα αυξήσει ξανά τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες σε τέσσερις, με τον Alex Marquez της Gresini, που βρίσκεται δεύτερος στη βαθμολογία μετά από δύο νίκες Grand Prix, να λαμβάνει την GP26.

Στο πλαίσιο του Ιαπωνικού Grand Prix, η VR46 αποκάλυψε ότι είχε την επιλογή να δώσει την τέταρτη GP26 στον Franco Morbidelli, αλλά αποφάσισε να μην το κάνει. Ο Pablo Nieto δήλωσε: “Θα έχουμε ακριβώς τα ίδια με φέτος. Θα έχουμε μία εργοστασιακή μοτοσυκλέτα για τον DiGia, στα τελευταία specs, του ’26, και μία μοτοσυκλέτα από το ’25 για τον Frankie. Οπότε θα συνεχίσουμε με το ίδιο πλάνο. Είχαμε την επιλογή να πάρουμε τη μοτοσυκλέτα του ’26 για τον Franco. Αποφασίσαμε να μην το κάνουμε. Γι’ αυτό η Ducati έδωσε τη μοτοσυκλέτα στην Gresini.”

VR46 Nieto on 2nd GP26

Όταν ρωτήθηκε για τους λόγους της απόφασης, ο Nieto πρόσθεσε: “Διότι στο τέλος, πιστεύουμε ότι η αλλαγή από το ’25 στο ’26 δεν θα είναι τόσο μεγάλη επειδή θα έχει τον ίδιο κινητήρα, σχεδόν την ίδια μοτοσυκλέτα. Φυσικά, η Ducati θα προετοιμάσει κάτι για το μέλλον. Αλλά πιστεύω ότι θα επικεντρωθεί περισσότερο στο ’27. Αυτή είναι η γνώμη μας. Οπότε αποφασίσαμε να προχωρήσουμε έτσι. Έχουμε δει ότι η μοτοσυκλέτα του ’25, για παράδειγμα με τους Marc [Marquez] και DiGia, είναι φανταστική.”

Η ανάπτυξη κινητήρα για τους κατασκευαστές που δεν ανήκουν στην κατηγορία D των concessions έχει παγώσει για δύο χρόνια από την αρχή της σεζόν, γεγονός που εξηγεί την εκτίμηση της VR46.

Από την πλευρά της, η ομάδα Gresini απέφυγε να σχολιάσει την απόφαση. Ο Michele Masini δήλωσε: “Δεν είναι δική μου δουλειά να απαντήσω στη VR46. Ίσως είναι καλύτερα να μιλήσετε με τη Ducati γι’ αυτό. Πιστεύω ότι η ομάδα Gresini έκανε εκπληκτικές σεζόν. Οπότε εμείς επικεντρωνόμαστε απλώς στη δουλειά μας.”