WSBK 2023, Aragon Test, 2η ημέρα - Ταχύτερος όλων ο Jonathan Rea

Εκπληκτικός Danilo Petrucci, με ίδιο ακριβώς χρόνο με τον Alvaro Bautista
Jonathan Rea
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/8/2023

Παρόλο που δεν συμμετείχε την 1η ημέρα των δοκιμών στην πίστα του Aragon, ο Jonathan Rea ήταν ταχύτερος όλων τη δεύτερη ημέρα, με Bautista και Petrucci να σημειώνουν πίσω του τον ίδιο ακριβώς χρόνο.

Οι επίσημοι αναβάτες της KRT οδήγησαν μόνο την Τετάρτη, έχοντας διαφορετικούς στόχους. Ο μεν Alex Lowes εστίασε στην δοκιμή νέων εξαρτημάτων για την ZX-10RR, ενώ ο Rea στο fine-tuning της μοτοσυκλέτας για τους 4 εναπομείναντες γύρους της χρονιάς.

Ο ταχύτερος χρόνος του Rea ήταν 1:49.101, χρόνος καλύτερος από το ρεκόρ πίστας, ενώ ο Lowes κατετάγη 5ος με 1:49.791. O δεύτερος ήταν ο αναβάτης με τη μεγαλύτερη παραμονή στην πίστα, συμπληρώνοντας… 130 γύρους!

Danilo Petrucci

Κι αν ο Rea κατάφερε να κάνει τη διαφορά έστω και για ελάχιστα εκατοστά του δευτερολέπτου απέναντι στον Bautista (1:49.168), η έκπληξη του τεστ ήταν σαφέστατα ο Danilo Petrucci που “έγραψε” ακριβώς ίδιο χρόνο με τον Ισπανό. Ο αναβάτης με το #9 δοκίμασε διαφορετικούς δίσκους στα φρένα της Ducati του, διαφορετικές ρυθμίσεις ηλεκτρονικών για το φρένο κινητήρα, και διαφορετικό setup στο τιμόνι.

Alvaro Bautista

Ο Πρωταθλητής του 2022 Alvaro Bautista δοκίμασε ένα νέο πιρούνι, που σχεδιάστηκε για την Panigale V4 R του 2024, και διαφορετικές ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα του για βελτίωση της πληροφόρησης. Στο τέλος της ημέρας ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati είχε μια πτώση, χωρίς ετυχώς να τραυματιστεί. Σημειώστε πως ο ομόσταυλός του, Michael Ruben Rinaldi που ήταν ταχύτερος αναβάτης την 1η μέρα, τη 2η τερμάτισε στην 7η θέση.

HRC

Τρεις ήταν οι αναβάτες της Honda στην πίστα, με τον Iker Lecuona να αντιστρέφει την κατάσταση της πρώτης ημέρας, “γράφοντας” εκείνος τον ταχύτερο χρόνο για το HRC, για να βρεθεί στην 4η θέση γενικής με 1:49.466. Ο Xavi Vierge ήταν 6ος, ενώ στο τεστ συμμετείχε και ο Ιάπωνας Tetsuta Nagashima.

Michael van der Mark

Δεν πρόλαβε να επιστρέψει από τον άσχημο τραυματισμό του ο Michael van der Mark της BMW, και έδειξε με εμφατικό τρόπο γιατί οι Βαυαροί έχουν ποντάρει σε αυτόν. Σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο μεταξύ των αναβατών της γερμανικής εταιρείας με 1:50.362, δυο δέκατα μπροστά από τον Garrett Gerloff, ενώ πιο πίσω βρέθηκαν ο Scott Redding και ο Loris Baz.

Θυμίζουμε πως η Yamaha ΔΕΝ συμμετείχε στο συγκεκριμένο τεστ.

Στο WorldSSP ο Nicolo Bulega ήταν και πάλι ο ταχύτερος αναβάτης μεταξύ των 2 αναβατών της κατηγορίας που συμμετείχαν στο τεστ, με χρόνο 1:53.941 -o δεύτερος αναβάτης ήταν ο Tarran Mackenzie.

Τελικά αποτελέσματα 2ης ημέρας του τεστ

1. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’49.101s, 68 γύροι

2. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) 1’49.168, 97 γύροι

3. Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) 1’49.168, 47 γύροι

4. Iker Lecuona (Team HRC) 1’49.466s, 58 γύροι

5. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’49.791, 130 γύροι

6. Xavi Vierge (Team HRC) 1’49.984, 87 γύροι

7. Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati) 1’50.094, 72 γύροι

8. Michael van der Mark (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’50.362, 79 γύροι

9. Garrett Gerloff (Bonovo Action BMW) 1’50.557, 83 γύροι

10. Scott Redding (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) 1’50.655, 81 γύροι

11. Loris Baz (Bonovo Action BMW) 1’50.935, 73 laps

12. Tetsuta Nagashima (Team HRC) 1’51.026, 80 laps

Φωτογραφίες: LZ Photos Media

Ετικέτες

MotoGP - Jorge Martin: Παραδέχεται πως είχε την χειρότερη σεζόν μετά από τίτλο στην ιστορία του αθλήματος!

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μόλις τελείωσε
martin
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/11/2025

Ο Jorge Martin τραυματίστηκε πρωτού ξεκινήσει η σεζόν και έχασε πολλού αγώνες, έπειτα ξανά τραυματίστηκε στο Κατάρ και από εκεί που το 2024 ήταν μία ονειρική χρονιά για εκείνον, το 2025 ήταν ένας πραγματικός εφιάλτης.

Ο Jorge Martin θα ήθελε να ξεχάσει την σεζόν που μας πέρασε. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2024, ο οποίος μετακόμισε στην Aprilia, βίωσε την πιο σκοτεινή χρονιά της καριέρας του με μια σειρά τραυματισμών, αποτυχημένες επιστροφές και ένα ηθικό που είχε πάρει την κατιούσα.

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μας πέρασε και δήλωσε: “Ναι, χωρίς αμφιβολία. Το 2025 ήταν η χειρότερη χρονιά της αθλητικής μου καριέρας. Ήταν μια πολύ πιο δύσκολη χρονιά από οποιοδήποτε άλλο παγκόσμιο πρωτάθλημα σε πίστα. Η ανάρρωση από τραυματισμούς είναι πολύ πιο περίπλοκη. Να παρακολουθείς τους αγώνες από το σπίτι, να ακολουθείς το πρωτάθλημα από τον καναπέ σου... Ήταν μοναχικό και ψυχολογικά πολύ κουραστικό.

Περισσότερο από φόβο, είχα αμφιβολίες. Κάθε φορά που ξανακαθόμουν στη μοτοσυκλέτα, έπεφτα και δεν καταλάβαινα πραγματικά γιατί. Αλλά μετά την επιστροφή μου, σταδιακά βελτιώθηκα και ανέκτησα την αυτοπεποίθησή μου. Πολλοί παράγοντες συνέβαλαν σε αυτή τη σεζόν, αλλά δεν κατηγορώ τη μοτοσυκλέτα.

Είχα αμφιβολίες για την ικανότητά μου να ανακάμψω από τον τραυματισμό μου, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω. Η αποχώρηση δεν πέρασε καν από το μυαλό μου.

Είναι αναπόφευκτο να υπάρχει ένταση. Μερικές φορές, θα προτιμούσαμε ένας αναβάτης να μην κερδίσει, για προσωπικούς λόγους... Αλλά γενικά, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Και πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν έχω παρακολουθήσει πολλές αγώνες. Απλά δεν ήθελα. Χρειαζόμουν να αποσυνδεθώ από τις μοτοσυκλέτες.”

Για το θέμα με το συμβόλαιο του με την Aprilia, είπε: “Όταν είδα ότι τα πράγματα δεν βελτιώνονταν, ήθελα να τελειώσω το συντομότερο δυνατό. Αλλά τελικά, όλα τελείωσαν καλά. Καταλήξαμε σε συμφωνία και είμαι πολύ ευχαριστημένος γι' αυτό. Δεδομένης της απόδοσης της μοτοσυκλέτας, είμαι πεπεισμένος ότι πήρα τη σωστή απόφαση. Η εμπιστοσύνη στην Aprilia, παρά την χαοτική αρχή, δεν κλονίστηκε.”

Για το νούμερο ένα που μάλλον δεν του έφερε και πολύ γούρι, δήλωσε: “Φέτος, δεν με καθόρισε, γιατί δεν μπόρεσα να οδηγήσω όπως ήθελα. Ίσως τώρα θα έλεγα όχι, αλλά ελπίζω να έρθει η μέρα που θα πρέπει να πάρω αυτή την απόφαση. Νομίζω ότι προσθέτει επιπλέον πίεση, αλλά δεν είναι κατάρα. Ο Pecco κέρδισε με τον αριθμό 1.”

Και κλείνει την συνέντευξη με ένα αισιόδοξο μήνυμα “ Όλα όσα έκανα φέτος ήταν για να ξαναμπώ στο παιχνίδι