WSBK - Danilo Petrucci: Και επίσημα στην BMW το 2026

Θα αντικαταστήσει τον Toprak Razgatlioglu που πάει MotoGP
Petrucci
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/8/2025

Όπως είχατε διαβάσει και εδώ, επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες που έδειχναν ότι ο Danilo Petrucci υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα ROKiT BMW Motorrad WorldSBK για τη σεζόν 2026. Έτσι οι δύο πλευρές θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike 2026.

Μετά από τρία χρόνια με την Barni Spark Racing, ο Ιταλός μετακομίζει στη Βαυαρική εταιρεία για να αγωνιστεί για μία εργοστασιακή ομάδα. Μάλιστα ο Ιταλός θα έχει από την αρχή υψηλές προσδοκίες, καθώς αντικαθιστά τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2024 Toprak Razgatlioglu, που είναι και φέτος πρώτος στην γενική κατάταξη και θα είναι μέλος του grid του MotoGP από την επόμενη σεζόν.

Ο Petrucci δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ενταχθώ στην BMW Motorrad Motorsport για την επόμενη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και περήφανος που θα οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα που φέρει σήμερα τον αριθμό ένα. Ήταν στόχος μου να οδηγήσω μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, γιατί θέλω πραγματικά να αγωνιστώ για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Πιστεύω λοιπόν ότι αυτό είναι το βήμα που χρειαζόμουν για να φτάσω στη θέση που θα μου επιτρέψει να πετύχω αυτόν τον στόχο. Ανυπομονώ να ενταχθώ στην ομάδα και θέλω να ευχαριστήσω όλους στην BMW και όλους όσους με υποστηρίζουν από την πατρίδα μου. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την Barni Spark Racing Team για αυτά τα τρία χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και για το ότι μου έδωσε τη δυνατότητα να ενταχθώ σε μια εργοστασιακή ομάδα, που ήταν ο στόχος μου”

Από την πλευρά της εταιρείας ο Sven Blusch, επικεφαλής της BMW Motorrad Motorsport, πρόσθεσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τον Danilo Petrucci στην οικογένεια της BMW Motorrad Motorsport το 2026. Είμαστε σίγουροι ότι με τον Danilo θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη πορεία μας στο WorldSBK. Η μεταγραφή του στη BMW Motorrad Motorsport είναι κάτι περισσότερο από ένα νέο συμβόλαιο – είναι μια αναγνώριση της σκληρής δουλειάς που έχει καταβάλει καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του. Ο Danilo έχει κερδίσει με το παραπάνω τη θέση του ως εργοστασιακός αναβάτης και είμαστε πεπεισμένοι ότι το πάθος και το ταλέντο του θα βοηθήσουν την ομάδα μας να προχωρήσει μπροστά”.

MotoGP: Η KTM εξηγεί γιατί ο Acosta δοκιμάζει τη μοτοσυκλέτα των 850 κυβικών

Παρά την επικείμενη μεταγραφή του στη Ducati o Ισπανός καβαλά την ΚΤΜ του 2027
KTM
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/6/2026

Ο Pedro Acosta μπορεί να θεωρείται πλέον σχεδόν βέβαιο ότι θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Ducati από το 2027, ωστόσο η KTM δεν είχε κανέναν ενδοιασμό να τον επιλέξει για την πρώτη δοκιμή της νέας 850cc MotoGP μοτοσυκλέτας, η οποία πραγματοποιείται σήμερα στο Brno.

Το test στην Τσεχία αποτελεί την πρώτη ευκαιρία για τους εργοστασιακούς αναβάτες να οδηγήσουν τις μοτοσυκλέτες των νέων κανονισμών του 2027, αλλά και να αξιολογήσουν τα ελαστικά της Pirelli που θα αντικαταστήσουν τα Michelin. Καθώς ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι αυστηρά περιορισμένος, κάθε κατασκευαστής έπρεπε να επιλέξει προσεκτικά ποιοι αναβάτες θα βρεθούν στην πίστα.

Ενώ Ducati, Aprilia και Yamaha αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν αποκλειστικά αναβάτες που θα παραμείνουν στο δυναμικό τους και μετά το 2026, η KTM και η Honda ακολούθησαν διαφορετική προσέγγιση, θεωρώντας ότι η αξία των δεδομένων και των σχολίων που θα συλλεχθούν είναι σημαντικότερη από τον κίνδυνο διαρροής τεχνικών πληροφοριών σε μελλοντικούς αντιπάλους.

Έτσι, η KTM επέλεξε τον Pedro Acosta να συμμετάσχει στις δοκιμές μαζί με τους δοκιμαστές Pol Espargaro και Dani Pedrosa, παρά το γεγονός ότι ο Ισπανός αναμένεται να αποχωρήσει από το εργοστάσιο στο τέλος της χρονιάς.

Ο Διευθυντής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της KTM, Pit Beirer, ήταν ξεκάθαρος όταν ρωτήθηκε για την απόφαση.

“Είναι πολύ απλό. Ο Pedro είναι ο ταχύτερος και ο καλύτερος αναβάτης που είχαμε ποτέ στην KTM και θέλουμε να έχουμε σημείο αναφοράς από τον καλύτερό μας αναβάτη,” δήλωσε στο περιθώριο του Grand Prix του Brno.

Ο Beirer εξήγησε ότι, παρά την εξαιρετική δουλειά που έχουν ήδη κάνει οι Pedrosa και Espargaro στο πρόγραμμα εξέλιξης, η συμβολή ενός ενεργού αναβάτη αγώνων παραμένει ανεκτίμητη.

“Έχουμε μια πολύ δυνατή ομάδα δοκιμών που κάνει εξαιρετική δουλειά και μας παρέχει πολλές πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα. Ωστόσο, είναι διαφορετικό να έχεις πάνω στη μοτοσυκλέτα έναν αναβάτη που αγωνίζεται κάθε Σαββατοκύριακο και γι’ αυτό η επιλογή του Pedro ήταν η πιο λογική.”

Acosta

Παρά τις φήμες και τις πληροφορίες που θέλουν τον Acosta να έχει ήδη συμφωνήσει με τη Ducati για το 2027, ο Beirer τόνισε ότι ο Ισπανός παραμένει πλήρως αφοσιωμένος στην KTM μέχρι το τέλος της συνεργασίας τους.

“Είναι ένας εργοστασιακός αναβάτης που χαίρει του απόλυτου σεβασμού μέσα στην ομάδα και ο καλύτερος αναβάτης που διαθέτουμε. Πρέπει να βάλουμε τον καλύτερό μας άνθρωπο πάνω στη μοτοσυκλέτα για να καταλάβουμε τις πραγματικές δυνατότητές της και να συνεχίσουμε την εξέλιξη. Βρισκόμαστε ακόμη στα μισά της διαδρομής και έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας.”

Η επιλογή του Acosta ενισχύει παράλληλα τις εκτιμήσεις ότι κανένας από τους σημερινούς αναβάτες της KTM δεν θεωρείται δεδομένος για το 2027. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από το paddock, η εργοστασιακή ομάδα της αυστριακής εταιρείας αναμένεται να παραταχθεί με εντελώς νέα σύνθεση, αποτελούμενη από τους Alex Marquez και Fabio Di Giannantonio, ενώ οι θέσεις της Tech3 παραμένουν ανοιχτές.

Στο ίδιο τεστ θα συμμετάσχουν επίσης οι Marc Marquez και Fermin Aldeguer για τη Ducati, οι Marco Bezzecchi και Raul Fernandez για την Aprilia, οι Joan Mir, Luca Marini και Takaaki Nakagami για τη Honda, καθώς και οι Toprak Razgatlioglu και Augusto Fernandez για τη Yamaha.

Η δοκιμή αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία για τον Acosta μετά την απογοητευτική εξέλιξη του Grand Prix Τσεχίας, όπου εγκατέλειψε από την πέμπτη θέση στον τελευταίο γύρο λόγω τεχνικού προβλήματος, χάνοντας την ευκαιρία για ένα ακόμη σημαντικό αποτέλεσμα στη φετινή σεζόν.

Το επόμενο μεγάλο τεστ των νέων μοτοσυκλετών και των ελαστικών της Pirelli αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο Red Bull Ring τον Σεπτέμβριο, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι τότε θα επιτραπεί η συμμετοχή όλων των αναβατών των MotoGP.