WSBK: Ο Jonathan Rea φτάνει στο Magny-Cours με ανάμεικτα συναισθήματα

Στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής του
rea
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/9/2025

Στη Γαλλία διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο ο 9ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike, λίγες μέρες αφού ο πολυπρωταθλητής Jonathan Rea ανακοίνωσε την απόσυρσή του.

Με τέσσερις γύρους να απομένουν για την αυλαία του πρωταθλήματος, ο Βορειοϊρλανδός δήλωσε: “Είναι η εβδομάδα του αγώνα και είναι τόσο παράξενο – μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής μου στο τέλος του 2025 – θα είναι η τελευταία φορά που θα αγωνιστώ στο Magny-Cours. Έχω ανάμεικτα συναισθήματα και, αν και είναι κάτι που σκεφτόμουν εδώ και πολύ καιρό, ήταν σημαντικό να μοιραστώ την απόφαση κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών με μοναδικό στόχο να φτάσω στη Γαλλία χωρίς πίεση και να αποδώσω πραγματικά καλά για τον εαυτό μου και τη Yamaha R1”.

Συνέχισε λέγοντας “Το Magny-Cours είναι ξεχωριστό για πολλούς λόγους και εκεί κέρδισα τον πρώτο μου τίτλο, αλλά πέρυσι σημαδεύτηκε από τραυματισμό, όταν χρειάστηκε να υποβληθώ σε χειρουργική επέμβαση στον αντίχειρά μου μετά από σύγκρουση με τον Bulega στον τελικό σικέιν του Race 1. Φέτος ελπίζω να ξεπεράσω τους δαίμονες του 2024. Μου αρέσει πολύ η πίστα – ταιριάζει στο στυλ μου και ταιριάζει και στη Yamaha R1. Είναι μια πίστα όπου πρέπει να έχεις μια μοτοσυκλέτα που αλλάζει κατεύθυνση πολύ καλά, στρίβει και έχει μέγιστη απόδοση στην περιοχή φρεναρίσματος. Ανυπομονώ να δουλέψω με την ομάδα την Παρασκευή – όπως τα περισσότερα Σαββατοκύριακα στο Magny-Cours, πρέπει να προσέξουμε τον καιρό, γιατί τον Σεπτέμβριο μπορεί να έχει πολύ υψηλές θερμοκρασίες ή βροχές και καταιγίδες! Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για ό,τι μας τύχει. Θα είναι ένα ξεχωριστό Σαββατοκύριακο και ανυπομονώ να ξεκινήσω μετά από τη μακρά καλοκαιρινή διακοπή χωρίς οδήγηση, οπότε θα προχωρήσω βήμα-βήμα στην αρχή και θα προσπαθήσω να βελτιώσω τις ρυθμίσεις για να είμαι έτοιμος για τις τρεις αγώνες του Σαββατοκύριακου”.

Ο Jonathan Rea βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 18η θέση με 37 βαθμούς.

Alex Marquez: Χάνει τα GP σε Mugello και Balaton Park

Εστιάζει στην αποκατάστασή του ο Ισπανός
alex
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/5/2026

Ο Ισπανός αναβάτης βρίσκεται σε φάση αποκατάστασης μετά το σοβαρό ατύχημα που υπέστη στη Βαρκελώνη και ελπίζει να επιστρέψει στα μέσα Ιουνίου.

Όσοι είδαν το GP της Καταλονίας είναι σίγουρο πως ανέβασαν παλμούς όταν είδαν τον Alex Marquez να ίπταται και να πέφτει άτσαλα στο έδαφος, μετά τη σύγκρουση που είχε με τον Pedro Acosta.

Μετά το ατύχημα ο Marquez πέρασε την πόρτα του χειρουργείου, αφού υπέστη μερικό κάταγμα στον σπόνδυλο C7 καθώς και κάταγμα κλείδας, που απαιτούσε χειρουργική επέμβαση.

Η επέμβαση ήταν πετυχημένη και ο Alex στοχεύει πλέον στην επιστροφή του. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ομάδας Gresini, ο Ισπανός θα χάσει τον αγώνα στο Mugello, που είναι προγραμματισμένος για την επόμενη εβδομάδα, καθώς και τον αγώνα στο Balaton Park, που θα γίνει αρχές Ιουνίου. Στη συνέχεια θα εξεταστεί ο βαθμός ετοιμότητάς του και θα κριθεί ο χρόνος επιστροφής του στη δράση.