Ξεκαθαρίζει για Luca Marini στα MotoGP

Το θέμα θα έχει λυθεί μέσα στην εβδομάδα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

12/10/2020

Ο ντόρος και οι φήμες οργιάζουν εδώ και καιρό, σχετικά με την μετακίνηση του Luca Marini από την Moto2 στην κορυφαία κατηγορία των MotoGP. Πριν λίγες μέρες μάλιστα ο Valentino Rossi, ο ετεροθαλής αδερφός του Marini, είχε δηλώσει πως έχει κάνει συζητήσεις με την Ducati σχετικά με την μεταγραφή του αδερφού του στην ομάδα της Avintia.

Το όλο θέμα έχει ένα πολύ μεγάλο παρασκήνιο με αρκετές παραμέτρους, καθώς η ομάδα της Avintia βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση, κάτι που παραδέχτηκε και ο Team Manager, ο πρώην αναβάτης των WSBK Ruben Xaus. O ιδιοκτήτης όμως της ομάδας, ο Raul Romero, είχε διαψεύσει τις φήμες που ήθελαν την Avintia να αποχωρεί στο τέλος της σεζόν από τα MotoGP, ενώ είχε δηλώσει πως θα τιμήσουν και το συμβόλαιο που έχουν για άλλον έναν χρόνο με τον Tito Rabat (η ομάδα έχει ήδη κλείσει ως δεύτερο αναβάτη τον Enea Bastanini).

Αυτό σήμαινε αυτομάτως ότι δεν υπήρχε χώρος για τον Luca Marini και την πρόταση που είχε κάνει στην Ducati ο Rossi προκειμένου να τον εντάξουν στην ομάδα της Avintia. Λίγο αργότερα, κυκλοφόρησαν εκ νέου οι φήμες ότι η VR46 έκανε πρόταση να αγοράσει τις θέσεις της Avintia στο grid για του χρόνου, αλλά κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε ένα σημαντικά πολύπλοκο ζήτημα.

Αφενός ο Rossi θα έπρεπε να αγωνίζεται την επόμενη σεζόν κόντρα στην δική του ομάδα, αφού αυτός θα είναι αναβάτης της Petronas με Yamaha- και αφετέρου η ομάδα του θα έπρεπε να τρέχει με τα Ducati της Avintia. Η πολυπλοκότητα του όλου ζητήματος θα δημιουργούσε έναν γόρδιο δεσμό, αλλά όλα αυτά ξεκαθαρίστηκαν με τις πρόσφατες δηλώσεις του Rossi, την Παρασκευή πριν τον αγώνα της Γαλλίας. Ο Γιατρός είπε ότι δεν πρόκειται να μπει η VR46 την σεζόν του 2021 στα MotoGP, αλλά αυτό είναι ένα project για την σεζόν του 2022.

Αυτό έχει μια απόλυτα λογική βάση, καθώς το 2021 –όπως όλα δείχνουν- θα είναι η τελευταία χρονιά του Rossi ως αναβάτη για να επικεντρωθεί στο ρόλο του ιδιοκτήτη μιας ομάδας. Από την άλλη, με την ανακοίνωση για αποχώρηση του Andrea Migno του χρόνου από την ομάδα της VR46 στην Moto3 και την αναβάθμιση του Celestino Vietti στην Moto2 ως ομόσταυλος του Marco Bezzecchi, η ομάδα μένει χωρίς αναβάτες στην μικρή κατηγορία. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι απίθανο να εγκαταλείψει η VR46 την κατηγορία, για να επικεντρωθεί του χρόνου στην Moto2 και το 2022 στα MotoGP.

Σε ό,τι αφορά τον Marini, το πρόβλημα με το συμβόλαιο του Tito Rabat μπορεί να λυθεί από τον ίδιο τον Ισπανό αναβάτη, καθώς έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι σκέφτεται να εγκαταλείψει τους αγώνες λόγω των φτωχών επιδόσεών του. Αν συνυπολογίσουμε και τον πρόσφατο τραυματισμό του που αποκόμισε από την πτώση στο GP του Le Mans, τότε αυτό το σενάριο έρχεται ακόμη πιο κοντά στην πραγματικότητα. Έτσι, θα ανοίξει η πόρτα για τον Luca Marini στα MotoGP μέσω της Avintia –η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα διανύσει την τελευταία της σεζόν στην κατηγορία- ώστε το 2022 να συμμετέχει ως αναβάτης της VR46 με Team Manager και ιδιοκτήτη τον αδερφό του.

Το σίγουρο πάντως είναι πως όλα αυτά θα ξεκαθαρίσουν πολύ σύντομα, ίσως και μέσα στις επόμενες μέρες, για το αν θα έχουμε εκτός της οικογένειας Marquez και την οικογένεια Rossi στα MotoGP της επόμενης χρονιάς.

Ετικέτες

WSBK - Danilo Petrucci: Και επίσημα στην BMW το 2026

Θα αντικαταστήσει τον Toprak Razgatlioglu που πάει MotoGP
Petrucci
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/8/2025

Όπως είχατε διαβάσει και εδώ, επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες που έδειχναν ότι ο Danilo Petrucci υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα ROKiT BMW Motorrad WorldSBK για τη σεζόν 2026. Έτσι οι δύο πλευρές θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike 2026.

Μετά από τρία χρόνια με την Barni Spark Racing, ο Ιταλός μετακομίζει στη Βαυαρική εταιρεία για να αγωνιστεί για μία εργοστασιακή ομάδα. Μάλιστα ο Ιταλός θα έχει από την αρχή υψηλές προσδοκίες, καθώς αντικαθιστά τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2024 Toprak Razgatlioglu, που είναι και φέτος πρώτος στην γενική κατάταξη και θα είναι μέλος του grid του MotoGP από την επόμενη σεζόν.

Ο Petrucci δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ενταχθώ στην BMW Motorrad Motorsport για την επόμενη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και περήφανος που θα οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα που φέρει σήμερα τον αριθμό ένα. Ήταν στόχος μου να οδηγήσω μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, γιατί θέλω πραγματικά να αγωνιστώ για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Πιστεύω λοιπόν ότι αυτό είναι το βήμα που χρειαζόμουν για να φτάσω στη θέση που θα μου επιτρέψει να πετύχω αυτόν τον στόχο. Ανυπομονώ να ενταχθώ στην ομάδα και θέλω να ευχαριστήσω όλους στην BMW και όλους όσους με υποστηρίζουν από την πατρίδα μου. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την Barni Spark Racing Team για αυτά τα τρία χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και για το ότι μου έδωσε τη δυνατότητα να ενταχθώ σε μια εργοστασιακή ομάδα, που ήταν ο στόχος μου”

Από την πλευρά της εταιρείας ο Sven Blusch, επικεφαλής της BMW Motorrad Motorsport, πρόσθεσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τον Danilo Petrucci στην οικογένεια της BMW Motorrad Motorsport το 2026. Είμαστε σίγουροι ότι με τον Danilo θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη πορεία μας στο WorldSBK. Η μεταγραφή του στη BMW Motorrad Motorsport είναι κάτι περισσότερο από ένα νέο συμβόλαιο – είναι μια αναγνώριση της σκληρής δουλειάς που έχει καταβάλει καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του. Ο Danilo έχει κερδίσει με το παραπάνω τη θέση του ως εργοστασιακός αναβάτης και είμαστε πεπεισμένοι ότι το πάθος και το ταλέντο του θα βοηθήσουν την ομάδα μας να προχωρήσει μπροστά”.