Ξεκαθαρίζει για Luca Marini στα MotoGP

Το θέμα θα έχει λυθεί μέσα στην εβδομάδα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

12/10/2020

Ο ντόρος και οι φήμες οργιάζουν εδώ και καιρό, σχετικά με την μετακίνηση του Luca Marini από την Moto2 στην κορυφαία κατηγορία των MotoGP. Πριν λίγες μέρες μάλιστα ο Valentino Rossi, ο ετεροθαλής αδερφός του Marini, είχε δηλώσει πως έχει κάνει συζητήσεις με την Ducati σχετικά με την μεταγραφή του αδερφού του στην ομάδα της Avintia.

Το όλο θέμα έχει ένα πολύ μεγάλο παρασκήνιο με αρκετές παραμέτρους, καθώς η ομάδα της Avintia βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση, κάτι που παραδέχτηκε και ο Team Manager, ο πρώην αναβάτης των WSBK Ruben Xaus. O ιδιοκτήτης όμως της ομάδας, ο Raul Romero, είχε διαψεύσει τις φήμες που ήθελαν την Avintia να αποχωρεί στο τέλος της σεζόν από τα MotoGP, ενώ είχε δηλώσει πως θα τιμήσουν και το συμβόλαιο που έχουν για άλλον έναν χρόνο με τον Tito Rabat (η ομάδα έχει ήδη κλείσει ως δεύτερο αναβάτη τον Enea Bastanini).

Αυτό σήμαινε αυτομάτως ότι δεν υπήρχε χώρος για τον Luca Marini και την πρόταση που είχε κάνει στην Ducati ο Rossi προκειμένου να τον εντάξουν στην ομάδα της Avintia. Λίγο αργότερα, κυκλοφόρησαν εκ νέου οι φήμες ότι η VR46 έκανε πρόταση να αγοράσει τις θέσεις της Avintia στο grid για του χρόνου, αλλά κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε ένα σημαντικά πολύπλοκο ζήτημα.

Αφενός ο Rossi θα έπρεπε να αγωνίζεται την επόμενη σεζόν κόντρα στην δική του ομάδα, αφού αυτός θα είναι αναβάτης της Petronas με Yamaha- και αφετέρου η ομάδα του θα έπρεπε να τρέχει με τα Ducati της Avintia. Η πολυπλοκότητα του όλου ζητήματος θα δημιουργούσε έναν γόρδιο δεσμό, αλλά όλα αυτά ξεκαθαρίστηκαν με τις πρόσφατες δηλώσεις του Rossi, την Παρασκευή πριν τον αγώνα της Γαλλίας. Ο Γιατρός είπε ότι δεν πρόκειται να μπει η VR46 την σεζόν του 2021 στα MotoGP, αλλά αυτό είναι ένα project για την σεζόν του 2022.

Αυτό έχει μια απόλυτα λογική βάση, καθώς το 2021 –όπως όλα δείχνουν- θα είναι η τελευταία χρονιά του Rossi ως αναβάτη για να επικεντρωθεί στο ρόλο του ιδιοκτήτη μιας ομάδας. Από την άλλη, με την ανακοίνωση για αποχώρηση του Andrea Migno του χρόνου από την ομάδα της VR46 στην Moto3 και την αναβάθμιση του Celestino Vietti στην Moto2 ως ομόσταυλος του Marco Bezzecchi, η ομάδα μένει χωρίς αναβάτες στην μικρή κατηγορία. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι απίθανο να εγκαταλείψει η VR46 την κατηγορία, για να επικεντρωθεί του χρόνου στην Moto2 και το 2022 στα MotoGP.

Σε ό,τι αφορά τον Marini, το πρόβλημα με το συμβόλαιο του Tito Rabat μπορεί να λυθεί από τον ίδιο τον Ισπανό αναβάτη, καθώς έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι σκέφτεται να εγκαταλείψει τους αγώνες λόγω των φτωχών επιδόσεών του. Αν συνυπολογίσουμε και τον πρόσφατο τραυματισμό του που αποκόμισε από την πτώση στο GP του Le Mans, τότε αυτό το σενάριο έρχεται ακόμη πιο κοντά στην πραγματικότητα. Έτσι, θα ανοίξει η πόρτα για τον Luca Marini στα MotoGP μέσω της Avintia –η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα διανύσει την τελευταία της σεζόν στην κατηγορία- ώστε το 2022 να συμμετέχει ως αναβάτης της VR46 με Team Manager και ιδιοκτήτη τον αδερφό του.

Το σίγουρο πάντως είναι πως όλα αυτά θα ξεκαθαρίσουν πολύ σύντομα, ίσως και μέσα στις επόμενες μέρες, για το αν θα έχουμε εκτός της οικογένειας Marquez και την οικογένεια Rossi στα MotoGP της επόμενης χρονιάς.

Ετικέτες

MotoGP: Ιδιωτική δοκιμή Ducati στο Balaton Park νέα πίστα Ουγγαρίας

Συμμετείχαν Marc Marquez, Bagnaia, Alex Marquez, Aldeguer Fabio Di Giannantonio, Franco Morbidelli
Ducati
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/8/2025

Οι αναβάτες της Ducati πραγματοποίησαν χτες δοκιμή στη νέα πίστα Balaton Park Circuit, όπου θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά τα MotoGP στις 22-24 Αυγούστου. Επιστρέφουν έτσι στην Ουγγαρία μετά από το Hungaroring του '90-'92 σε μια νέα πίστα με κεντρική τοποθεσία στην Ευρώπη. Εκτός από τους εργοστασιακούς οδηγούς Marquez και Bagnaia, συμμετείχαν και οι δορυφορικές ομάδες και η δοκιμή αυτη εντάσσεται στο πλαίσιο προετοιμασίας πριν τον αγώνα σε άγνωστη πίστα για όλες τις ομάδες.

Αυτήν τη στιγμή, οι περισσότεροι αναβάτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP βρίσκονται σε καλοκαιρινές διακοπές. Αυτό όμως δεν ισχύει για τους αναβάτες της Ducati, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν στις 5 Αυγούστου στο Balaton Park Circuit για μια ιδιωτική δοκιμή.

Τα MotoGP θα κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση στο Balaton Park στις 22-24 Αυγούστου. Η νέα πίστα βρίσκεται περίπου 100 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα Βουδαπέστη και δίπλα στην λίμνη Plattensee – που είναι δημοφιλής καλοκαιρινός προορισμός. Η πίστα είναι καινούργια, καθώς κατασκευάστηκε το 2023 και φιλοξένησε πριν λίγες μέρες και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.

Στο πλαίσιο του ντεμπούτου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike, υπήρξαν διχασμένες απόψεις και σχόλια για τη νέα πίστα. Το γεγονός είναι ότι η πίστα είναι στενή, έχει πολλές αλλαγές κατεύθυνσης και σίγουρα δεν είναι πίστα υψηλών ταχυτήτων. Η Ducati λοιπόν ήθελε να δώσει μία ευκαιρία στους αναβάτες της να προσαρμοστούν στη νέα πίστα και οργάνωσε μία ιδιωτική δοκιμή με τη νέα Ducati Panigale V4S.

Στην ιδιωτική αυτή δοκιμή συμμετείχαν οι Marc Marquez, Pecco Bagnaia, Alex Marquez, Fermin Aldeguer και οι αναβάτες της VR46 Fabio Di Giannantonio και Franco Morbidelli, καθώς και ο αναβάτης δοκιμών Michele Pirro.

Η πίστα έχει μήκος 4.115 μέτρα και είναι αριστερόστροφη, με 6 δεξιές και 10 αριστερές στροφές κάτι που θα βολέψει ιδιαίτερα τον Marc Marquez που δήλωσε: “Ήταν μια υπέροχη μέρα στην πίστα με όλη την ομάδα της Ducati Corse. Είμαι ευτυχισμένος. Η διαρρύθμιση της πίστας είναι μοναδική και ασυνήθιστη. Απαιτεί έναν κάπως διαφορετικό τρόπο οδήγησης – είναι μια πίστα stop-and-go, στην οποία πρέπει πρώτα να συνηθίσεις. Όσο πιο γρήγορα μπαίνεις στο ρυθμό, τόσο καλύτερα γίνεται και τόσο περισσότερο μπορείς να απολαύσεις την ταχύτητα. Η άσφαλτος είναι καλή, έκαναν εξαιρετική δουλειά. Ανυπομονώ να οδηγήσω εδώ με τη μοτοσυκλέτα MotoGP”.

Να σημειωθεί πως ο Marc γύρισε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πάνω από τον χρόνο των εργοστασιακών αναβατών της Ducati στο WSBK στο FP1, που ήταν 1:40:551. Ο χρόνος αυτός σημειώθηκε φυσικά με τις αγωνιστικές τους μοτοσυκλέτες, ενώ ο Marquez έγραψε τον χρόνο αυτό σε μία “ταπεινή” Panigale V4 S.

Παρόμοια ήταν και η γνώμη του Pecco Bagnaia: “Οι πρώτες μου εντυπώσεις από την πίστα στο Balaton είναι καλές. Η πίστα είναι μικρή, πρέπει να είσαι προσεκτικός στα εσάκια, αλλά είμαι ικανοποιημένος. Η διαρρύθμιση  είναι μοναδική και διασκεδάσαμε. Με τη Desmosedici GP θα είναι διαφορετικά, αλλά με την Panigale V4 το απόλαυσα πολύ”.