Ξεσπαθώνει εναντίον του Dall'Igna ο Dovizioso!

Τον κατηγορεί ευθέως για την έξοδό του από την Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

11/1/2021

Ο Dovizioso θα είναι ο μεγάλος απών από την φετινή σεζόν των MotoGP, κάνοντας ένα διάλλειμα στην πολύχρονη καριέρα του. Τον περασμένο Αύγουστο, κατά την διάρκεια του αυστριακού GP, είχε ανακοινώσει ο ίδιος πως δεν θα ανανέωνε το συμβόλαιό του με την Ducati, χωρίς όμως να θέλει να θίξει τους λόγους που τον οδήγησαν σε μια τέτοια απόφαση.

Εκείνη την περίοδο, οι περισσότεροι θεώρησαν πως υπήρχε μια οικονομική διαφορά ανάμεσα στις απαιτήσεις του Ιταλού αναβάτη και την προσφορά της Ducati, το οποίο δεν μπορούσε να γεφυρωθεί, αλλά τώρα, ο 15 φορές νικητής στην μεγάλη κατηγορία, λέει πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει και ποτέ δεν του έγινε κάποια πρόταση από την μεριά του εργοστασίου. Σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στην ιταλική Gazzetta dello Sport, ο Dovizioso ήταν ιδιαίτερα χειμαρρώδης σχετικά με το τι ακριβώς συνέβη που οδήγησε στην έξοδό του από την ομάδα της Ducati, δίνοντας ιδιαίτερη έμφση στην ρήξη των σχέσεων του με τον Gigi Dall'Igna από το 2017, τον άνθρωπο δηλαδή που έφερε ένα σωρό καινοτομίες και ριζοσπαστικές λύσεις στην μοτοσυκλέτα, αναμορφώνοντας πλήρως την εικόνα του εργοστασίου στους αγώνες.

"Ποια είναι η σχέση μου με τον Gigi; Μηδενική", είπε με κάθε ειλικρίνεια ο Dovi. "Τα τελευταία χρόνια είχαμε φτάσει στο ποσοστό του 30%. Στην συνέχεια, όταν ήρθε ο Lorenzo στην Ducati το 2017, με τις διαφωνίες και τις κόντρες μεταξύ μας, η ομάδα μου απομονώθηκε. Δεν είχαμε πλέον λόγο για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, ούτε κάναμε συγκεντρώσεις και συζητήσεις για το συγκεκριμένο θέμα. Στην Ducati όμως υπάρχει πρόσφορο έδαφος, καθώς το επίπεδο των ικανοτήτων των ανθρώπων της είναι πάρα πολύ υψηλό κι αυτό είναι το μόνο που με θυμώνει πάρα πολύ. Αυτά τα οκτώ χρόνια θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει πολλά περισσότερα πράγματα. Ο Gigi κι εγώ δεν έχουν μιλήσει σε ήρεμο τόνο από το 2017 και μετά."

Στην συνέντευξή του ο Dovizioso αρνείται ότι η απόφαση να μην συνεχίσουν μαζί του ήταν ομόφωνη, ανάμεσα στους διευθυντές της Ducati και ισχυρίζεται πως αυτή η απόφαση προερχόντουσαν μόνο από τον Dall'Igna. Μάλιστα λέει πως κακώς γίνεται λόγος για την Ducati, καθώς για τα πάντα αποφάσιζε ο Dall'Igna, ακόμη και για την επιλογή του Lorenzo το 2017. Με αφορμή όμως αυτό, θίγει και ένα ακόμη πολύ σοβαρό ζήτημα που έχει να κάνει με τον Marc Marquez: "Στις αρχές του 2016, υπήρχε η δυνατότητα να πάρουμε τον Marc Marquez, αλλά ο Gigi είχε ήδη αποφασίσει πως ήθελε τον Lorenzo", λέει ο Dovizioso.

Σε ό,τι αφορά την απόφαση για τον ίδιο, θεωρεί πως ο Dall'Igna είχε πάρει ήδη την απόφασή του, όταν συγκρούστηκαν κατά την διάρκεια μιας τεχνικής ενημέρωση στο διάστημα μεταξύ του γερμανικού και του αυστριακού Grand Prix το 2019. Όπως δηλώνει στην συνέντευξή του "Υποτίθεται ότι θα ήταν μια τεχνική ενημέρωση, καθώς είχαμε διαφορετικές ιδέες, υπήρχε διχογνωμία και θέλαμε να είναι παρόντες όλοι οι μηχανικοί και οι μηχανολόγοι. Ξεκίνησε λοιπόν, ως μια τεχνική ενημέρωση, αλλά κατέληξε ως μια προσωπική διαμάχη ανάμεσά μας. Ο Gigi αισθάνθηκε ότι του γινόταν επίθεση. Νομίζω ότι εκείνη την στιγμή ήταν που έκλεισε τις πόρτες, αλλά το έκανε πολύ ήρεμα και όσα εί0πε αργότερα το επιβεβαιώνουν."

"Λένε ότι εγώ ήθελα το ένα, ήθελα το άλλο", συνεχίζει ο Dovizioso. "Είναι όλα ψέματα. Δεν μου έγινε ποτέ κάποια πρόταση, δεν έγιναν ποτέ διαπραγματεύσεις. Ακόμη και τότε δεν ήξερα ότι δεν με ήθελαν πια. Όσα όμως που είπαν, ήταν μια επιβεβαίωση πως ο Dall'Igna το είχε ήδη αποφασίσει από εκείνη την συνάντηση το 2019."

Ο Dovizioso εμφανίστηκε επίσης επικριτικός σε ό,τι έχει να κάνει με την έλλειψη ειλικρίνειας στο θέμα της συμφωνίας με την Ducati για το 2021, λέγοντας ότι αν ήξερε πραγματικά ποια ήταν η θέση του μέσα στην ομάδα, θα έβλεπε με διαφορετικό μάτι την πρόταση της ΚΤΜ και τις συζητήσεις με τους Αυστριακούς, οι οποίες ναυάγησαν.

Προς το παρόν ο Dovizioso δεν απορρίπτει την πιθανότητα να αντικαταστήσει τον Marc Marquez, που βρίσκεται ακόμη σε στάδιο ανάρρωσης, στην Honda το 2021, αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει κάτι επ' αυτού προτιμώντας να περιμένει "τι προσφορά και αν θα την κάνουν", πριν καταστρώσει τα σχέδιά του για το μέλλον.

MotoGP Βαρκελώνη: Ενημερώνουν Alex Marquez και Zarco για τα δύο ξεχωριστά σφοδρά ατυχήματα [VIDEO]

Γλίτωσαν αμφότεροι τα χειρότερα κατά περίπτωση
MotoGP Βαρκελώνη: Ενημερώνουν Alex Marquez και Zarco για τα δύο ξεχωριστά σφοδρά ατυχήματα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/5/2026

Χειρουργήθηκε απευθείας ο Alex Marquez σήμερα έχοντας υποστεί κάταγμα στην κλείδα και στον 7ο αυχενικό σπόνδυλο (Α7).

Οι σοκαριστικές εικόνες από το ατύχημα του Άλεξ Μάρκεθ έκαναν τον γύρου του κόσμου ενώ λίγες στιγμές πριν είχαν παγώσει ολόκληρες τις κερκίδες. Είναι χαρακτηριστικό πως όλος ο κόσμος στην Βαρκελώνη περίμενε αυτά τα ελάχιστα δευτερόλεπτα την κόκκινη σημαία, έχοντας καταλάβει από την πρώτη στιγμή χωρίς απαραίτητα να κάθεται στην 10η στροφή.

Ωστόσο παρά τη σοβαρότητα της κατάστασης και το γεγονός πως για μερικά δευτερόλεπτα δεν μπορούσε να σηκωθεί, στο box της Gresini επικρατούσε συγκρατημένη αισιοδοξία μιας και ο Alex Marquez επικοινωνούσε και είχε κινητικότητα. «θα πονάει για πολύ καιρό, αλλά θα επιστρέψει σύντομα στην δράση» διαβεβαίωναν ο ένας τον άλλο. Ο Alex Marquez ανακοινώθηκε ο ίδιος πως διέφυγε κάθε κίνδυνο, ενώ είχε πλήρως τις αισθήσεις του κατά την άφιξή του στο Γενικό Νοσοκομείο της Καταλονίας (Hospital General de Cataluña), όπου και υποβλήθηκε ήδη σε χειρουργική επέμβαση.

MotoGP Βαρκελώνη: Ενημερώνουν Alex Marquez και Zarco για τα δύο ξεχωριστά σφοδρά ατυχήματα
Δεν έμεινα τίποτα από την μοτοσυκλέτα του Alex Marquez

Το πρώτο που αποκατέστησαν ήταν το κάταγμα στη δεξιά του κλείδα και έπειτα θα εκτιμήσουν τι πρέπει να γίνει για τον 7ο αυχενικό σπόνδυλο (Α7), ο οποίος βρίσκεται στη βάση του λαιμού.

Η στιγμή του σφοδρού ατυχήματος του Alex Marquez:

 

Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, η κλείδα του έχει σταθεροποιηθεί, ενώ η ιατρική ομάδα θα παρακολουθεί στενά τον τραυματισμό στον αυχένα προκειμένου να αποκλείσει κάθε ενδεχόμενο νευρολογικής βλάβης.

MotoGP Βαρκελώνη: Ενημερώνουν Alex Marquez και Zarco για τα δύο ξεχωριστά σφοδρά ατυχήματα
Το πόδι του Zarco πιάστηκε από την Ducati του Bagnaia

Ο Johann Zarco (Castrol Honda LCR) είχε επίσης μια πολύ άσχημη πτώση στο επεισοδιακό GP της Καταλονίας που η κόκκινη σημαία βγήκε δύο φορές. Ήταν τόσο άσχημη η πτώση, παρότι όχι τόσο δραματική όσο του Alex Marquez που αμέσως οι άλλοι δύο εμπλεκόμενοι ο Bagnaia και ο Marini σήκωσαν τα χέρια σε μία χαρακτηριστική στιγμή που σηματοδοτεί πως πρέπει να τρέξουν οι γιατροί κοντά στον Zarco.

Ο Γάλλος αναβάτης σημείωσε πτώση στα φρένα της πρώτης στροφής συμπαρασύροντας τον Francesco Bagnaia, πριν καταλήξουν και οι δύο στην αμμοπαγίδα με τον Marini να ακολουθεί.

Το ατύχημα του Zarco που παρέσυρε Bagnaia και Marini:

Μετά τις αρχικές ενημερώσεις από την ομάδα της LCR, οι οποίες επιβεβαίωναν ότι δεν έχει υποστεί σοβαρά κατάγματα, ο ίδιος ο Ζάρκο χρησιμοποίησε το Instagram για να δώσει στο κοινό των MotoGP απευθείας την εικόνα του τραυματισμού του, όπως επίσης συνηθίζεται για να νιώθει ο κόσμος πως πράγματι είναι στην κατάσταση που έχει ανακοινωθεί.

Για το πρόβλημα στο αριστερό του πόδι που πιάστηκε στην μοτοσυκλέτα του Bagnaia, ανέφερε:

«Περιμένουμε ακόμα τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Φοράω ένα κολάρο στο λαιμό, το οποίο όμως περισσότερο με ενοχλεί παρά οτιδήποτε άλλο. Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στο γόνατο: οι σύνδεσμοι έχουν υποστεί ρήξη, αλλά το μηριαίο οστό δεν έχει σπάσει. Έχω επίσης ένα μικρό κάταγμα στο κάτω μέρος της περόνης, στην εξωτερική πλευρά του αριστερού μου αστραγάλου.

Θα σας κρατάω ενήμερους, αλλά ήθελα απλώς να σας καθησυχάσω. Περισσότερο τρόμαξα παρά χτύπησα, ας πούμε. Θα μείνω απόψε στο νοσοκομείο, καθώς θέλουν να με κρατήσουν υπό παρακολούθηση, και μετά θα δούμε».