Ο Δημήτρης και ο Νίκος Καρακώστας στο EJC / WSBK

Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

24/3/2016

Ο 16χρονος Δημήτρης Καρακώστας και ο 18χρονος Νίκος Καρακώστας θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο Νέων ( European Junior Cup ) που γίνεται παράλληλα με το Παγκόσμιο Πρωταθλήματος Superbike, ακλουθώντας το στις Ευρωπαϊκές πίστες. Στο European Junior Cup 2016 θα αγωνιστούν 30 αναβάτες από 15 χώρες από 5 ηπείρους. Απευθύνεται σε νέους 14-21 ετών και σε νέες 14-24 ετών. Το επίπεδο είναι πολύ υψηλό με πολλούς συμμετέχοντες να αγωνίζονται σε αυτόν τον θεσμό για δεύτερη μέχρι και τέταρτη φορά.

Η επιτυχημένη προσπάθεια των δύο παιδιών στο European Junior Cup 2015 κατάφερε να προσθέσει χιλιόμετρα στην αγωνιστική τους καριέρα.

Αντιμετώπισαν για πρώτη φορά πίστες παγκοσμίου και κέρδισαν πολύτιμη εμπειρία με την θέληση τους και την επιμονή τους. Στην φετινή χρονιά θα βρεθούν σε 8 πίστες σε 6 χώρες οδηγώντας πάλι μια HONDA CBR 650 F . Οι 6 πίστες θα τους είναι γνώριμες αφού αγωνίστηκαν και πέρσι εκεί αλλά θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και δύο καινούριες.

Το ταξίδι ξεκινάει τη Δευτέρα 28 Μαρτίου με ένα διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο στο Calafat της Ισπανίας και θα συνεχιστεί με αγώνες σε Aragon, Assen, Donington, Misano, Monza, Lausitzring, Magny Cours, και Jerez !

 

Με πείσμα, αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους, ο Νίκος και ο Δημήτρης θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους για μια δυνατή, αξιοπρεπή και ανταγωνιστική Ελληνική παρουσία στα paddock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike.

 

Μηχανικός και πάλι θα είναι ο Γιώργος Καρακώστας αναλαμβάνοντας το δύσκολο έργο της προετοιμασίας δύο μοτοσικλετών συγχρόνως αλλά και των δύο οδηγών.  

 

Η Ελληνική σημαία θα τους συντροφεύει και η θετική σας ενέργεια θα τους δίνει δύναμη. Όλοι οι αγώνες θα μεταδίδονται ζωντανά και χωρίς χρέωση από το επίσημο κανάλι του European Junior Cup. Θα ενημερώνεστε για την πορεία τους, τις ώρες μετάδοσης, και τα αποτελέσματα από τις σελίδες τους στο Facebook.

https://www.facebook.com/Dimitris-Karakostas-299747140236001/

 

https://www.facebook.com/Nikos-Karakostas-714920658623303/?fref=ts

 

Η Moto Monkey δημιούργησε το παρακάτω προωθητικό βίντεο για την συμμετοχή των δύο παιδιών.

https://www.youtube.com/watch?v=VbIxE1RPlRk

 

Δημήτρης: Περιμένω με ανυπομονησία τον πρώτο αγώνα. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο και ελπίζω να μας δοθεί η ευκαιρία. Είμαστε προετοιμασμένοι αλλά θα δουλέψουμε πολύ για να βελτιωθούμε περισσότερο.

 

Νίκος: Γνωρίζοντας τις πίστες, τους ανθρώπους, και το περιβάλλον το αποτέλεσμα φέτος θα είναι σαφώς καλύτερο. Θα ικανοποιήσουμε τους εαυτούς μας αλλά και τους ανθρώπους που μας βοηθάνε.

 

Χορηγοί της Ελληνικής Συμμετοχής στο European Junior Cup / WSBK 2016

HONDA ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ

ΑΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΑΕΒΜΕ

TZORTZOPOULOS SHOEI IXS SIDI

ΜΟΤΟ ΜΟΝΚΕΥ

CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL GREECE

PIRELLI

CASTROL GREECE

PERISTERAS

MOTUL WSBK: Χάνει τον επόμενο αγώνα ο Miguel Oliveira – Στην θέση του ο Michael van der Mark

Ο τραυματισμός του φαίνεται σοβαρότερος από την αρχική εκτίμηση
miguel
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/5/2026

Ο Miguel Oliveira θα χάσει τον αγώνα στη Most στα μέσα Μαΐου, λόγω τραυματισμού μετά το ατύχημα στη Balaton Park, καθώς τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα της BMW θα πάρει ο Michael van der Mark.

Ο Πορτογάλος αναβάτης τραυματίστηκε στη Balaton Park χωρίς να φταίει, καθώς οι Sam Lowes και Andrea Locatelli είχαν επαφή, με τον δεύτερο να πέφτει και να συμπαρασύρει τον άτυχο Oliveira, που έτσι δεν θα συμμετέχει στον 5ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στην Τσεχία στα μέσα του Μάη. Ο Oliveira διαγνώστηκε με διάσειση, υπέστη κατάγματα στα πλευρά και τραυματίστηκε και στον αριστερό του ώμο.

Ο ίδιος δήλωσε: “Φυσικά, είμαι πολύ απογοητευμένος, γιατί με το βάθρο στον αγώνα του Σαββάτου στην Ουγγαρία, δείξαμε ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο προς την επιτυχία. Δυστυχώς, αναποδιές όπως οι τραυματισμοί μπορούν να συμβούν στους αγώνες. Τώρα θα επικεντρωθώ πλήρως στο να επανέλθω στο 100% της φυσικής μου κατάστασης και να επιστρέψω στην ομάδα μου και στη BMW M 1000 RR μου το συντομότερο δυνατό. Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν μετά τον τραυματισμό μου στην Ουγγαρία. Ευχαριστώ επίσης τον Mickey – ξέρω ότι η μοτοσυκλέτα μου είναι σε καλά χέρια στο Most.”

Ο Van der Mark είναι πλέον αναβάτης δοκιμών για τη βαυαρική εταιρεία και δήλωσε: “Πρώτα απ' όλα, εύχομαι στον Miguel γρήγορη ανάρρωση. Είμαι έτοιμος και θα δώσω τα πάντα για να προσαρμοστώ γρήγορα. Ο στόχος μου θα είναι να υποστηρίξω τη BMW Motorrad Motorsport και την ομάδα όσο το δυνατόν καλύτερα στο Most, να συλλέξω σημαντικά δεδομένα για το υπόλοιπο της σεζόν και, φυσικά, να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.”