Οι Δημήτρης και Νίκος Καρακώστας στο τελευταίο στάδιο προετοιμασίας του EJC

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

30/3/2016

Η αγωνιστική χρονιά 2016 ξεκίνησε για τον Νίκο και τον Δημήτρη Καρακώστα με το διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο του European Junior Cup. Την πρώτη μέρα, τη Δευτέρα το πρωί, οι 30 μόνιμοι αναβάτες συγκεντρώθηκαν στην πίστα του Calafat στην Καταλονία της Ισπανίας. Με πάρα πολλούς αγωνιζόμενους από την περσινή χρονιά, υπήρχε ένα χαρούμενο και φιλικό. Η διοργάνωση ήταν όπως και πέρυσι άψογη και παρείχε βοήθεια στους αναβάτες με ταυτόχρονη τήρηση του προγράμματος.
Αφού τελείωσαν τα διαδικαστικά ο Kyle Smith, αγωνιζόμενος του WSBK, και ο Jeremy McWilliams, βετεράνος αγωνιζόμενος των MotoGP, περπάτησαν με τους νεαρούς αναβάτες την πίστα δίνοντάς τους συμβουλές και απαντώντας σε ότι ερώτηση είχαν. Ακολούθησε ενημέρωση αναβατών και μηχανικών για τις μικρές αλλαγές που έγιναν στην μοτοσυκλέτα με την οποία θα συμμετέχουν, την Honda CBR650F. Τόνισαν ότι δεν επιτρέπεται να γίνει καμία τεχνική βελτίωση, καθώς ο σκοπός είναι να αγωνίζονται όλοι με ίδια μοτοσυκλέτα.


Αμέσως μετά έγινε η κλήρωση των μοτοσυκλετών και τις παρέλαβαν οι μηχανικοί για να τις προετοιμάσουν για τις δοκιμές. Ο Γιώργος Καρακώστας (που εκτός από μηνανικός είναι πατέρας των δύο αναβατών) έχοντας ευθύνη για δύο μοτοσυκλέτες κατάφερε στον προβλεπόμενο χρόνο να μιλήσει με τον Δημήτρη και τον Νίκο και να τις ρυθμίσει σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Οι αναβάτες χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ και μπήκαν στην πίστα για τους πρώτους γύρους ακολουθώντας τον Kyle Smith και τον Jeremy McWilliams. Η συμβουλή των διοργανωτών ήταν να στρώσουν οι αναβάτες τους κινητήρες σωστά, γιατί οι μοτοσυκλέτες που παρέλαβαν ήταν ολοκαίνουργιες.
Το πρώτο εικοσάλεπτο ήταν αναγνωριστικό, με τους κινητήρες να "γυρίζουν" μέχρι τις 7.000 στροφές, το δεύτερο μέχρι τις 9.000 και στο τελευταίο της ημέρας οι αναβάτες ήταν ελεύθεροι να ακολουθήσουν τον δικό τους ρυθμό.
Ο Νίκος και ο Δημήτρης γνωρίζοντας την πίστα, αλλά και την μοτοσυκλέτα, από πέρυσι κατάφεραν γρήγορα να βρουν ρυθμό και να ευχαριστηθούν την προπόνηση. Κάθε φορά που έβγαιναν από την πίστα συζητούσαν με τον Γιώργο την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας αλλά και την οδήγησή τους, ανταλλάσσοντας παράλληλες γνώμες και εντυπώσεις μεταξύ τους αλλά και με άλλους συναθλητές τους. Η ημέρα τελείωσε ικανοποιητικά και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα για τον Δημήτρη και τον Νίκο.
Την Τρίτη το πρωί, με ηλιόλουστο καιρό και αρκετή ζέστη, πραγματοποιήθηκε το δεύτερο μέρος της εκπαίδευσης. Ξεκίνησε με ενημέρωση από τον Gregorio Lavilla, Dorna SBK Sporting Director, και ακολούθησαν δύο εικοσάλεπτα προπόνησης. Ο Νίκος και ο Δημήτρης κινήθηκαν σε πιο γρήγορους και πιεστικούς ρυθμούς αποκομίζοντας εμπιστοσύνη  από τη μοτοσυκλέτα αλλά και από τον εαυτό τους. Ο Γιώργος Καρακώστας ήταν πολύ ευχαριστημένος με την απόδοσή τους, αν και παρουσιάστηκε ένα μικρό πρόβλημα στη μοτοσυκλέτα του Δημήτρη το οποίο όμως έλυσε γρήγορα.
Στη συνέχεια, έγινε ενημέρωση και η επίσημη φωτογράφιση όλων των αναβατών. Το session που ακολούθησε ήταν δύο δοκιμαστικές εκκινήσεις ανά πέντε αναβάτες και μετά ήταν η ώρα για το τελευταίο εικοσάλεπτο προπόνησης.


Συνολικά, ήταν ένα επιτυχημένο διήμερο, ευτυχώς χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, με μόνο μια μικρή ανώδυνη πτώση ενός αναβάτη. Η διοργάνωση ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες και τους μηχανικούς για την άψογη συμπεριφορά τους, επισήμανε ότι το φετινό επίπεδο είναι πολύ υψηλό και σ' αυτό οφείλεται το ότι κύλησαν όλα άψογα στην εκπαίδευση.
Φέτος, προβλέπεται μια δυναμική αγωνιστική χρονιά και ο Δημήτρης και ο Νίκος νιώθουν περήφανοι που αποτελούν την ελληνική συμμετοχή!
Στη συνέχεια το πρόγραμμα προβλέπει λίγη ξεκούραση και την επομένη περπάτημα στην Aragon!!!
Μπορείτε να βλέπετε καθημερινές ενημερώσεις και φωτογραφίες στις σελίδες των παιδιών αλλά και της διοργάνωσης:
https://www.facebook.com/Dimitris-Karakostas-299747140236001/?fref=ts

https://www.facebook.com/Nikos-Karakostas-714920658623303/?fref=ts

https://www.facebook.com/EuropeanJuniorCup/

WorldSBK: Παρουσίαση Moriwaki Althea Honda [Video]

Η επιστροφή της Honda στo παγκόσμιο πρωτάθλημα WSBK
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

18/2/2019

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο Phillip Island που πραγματοποιούνται αυτές τις μέρες στην Αυστραλία, η ομάδα της Moriwaki Althea Honda έκανε την παρουσίασή της. Ο Leon Camier και ο Ryuichi Kiyonari είναι οι αναβάτες των CBR1000RR με αριθμούς "2" και "23" αντίστοιχα και με την εργοστασιακή υποστήριξη της Honda, ευελπιστούν φέτος να βρεθούν στο επίκεντρο των εξελίξεων.

Στο τέλος του άρθρου ακολουθεί το Video της παρουσίασης και Gallery με φωτογραφίες

Η τελευταία φορά που η Honda είχε συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike ως εργοστασιακή ομάδα, ήταν πριν από 17 χρόνια το 2002 με τον Colin Edwards που πήρε τον τίτλο στην Imola. Έκτοτε, είχε καταφέρει να πάρει άλλον έναν τίτλο πέντε χρόνια αργότερα με τον James Toseland το 2007, τότε που η Ten kate χρησιμοποιούσε τη μοτοσυκλέτα της, όντας όμως ιδιωτική ομάδα, ενώ τώρα ευελπιστεί να συνεχίσει από ‘κει που έμεινε.

Τα CBR1000RR που παρουσιάστηκαν έχουν μια ολοκαίνουργια εμφάνιση με τα βασικά τους χρώματα να παραμένουν πιστά σ’ αυτά της Honda. Το κόκκινο κυριαρχεί στο μεγαλύτερο μέρος της μοτοσυκλέτας με το μπλε και το άσπρο να συμπληρώνουν αρμονικά το σύνολο. Πέραν του λογότυπου της Moriwaki που δεσπόζει στα πλαϊνά φαίρινγκ κάτω απ’ τα clip-ons, οι κίτρινες λεπτομέρειες υπό τη μορφή φαρδιών σιριτιών και σε συνδυασμό με το μπλε γνωστοποιούν την ύπαρξή της αφού αποτελούν τα βασικά της χρώματα.

Ο Camier σε δηλώσεις του αναφέρθηκε με πολύ θετικά σχόλια σχετικά με τη μοτοσυκλέτα και την ομάδα λέγοντας: “Είναι τιμή μου που αποτελώ μέλος του project με την υποστήριξη της Honda, και την εμπειρία τόσο της Moriwaki όσο και της Althea. Είναι όλα καινούργια για μας, που σημαίνει πως έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, αλλά νομίζω ότι έχουμε τις δυνατότητες και είμαι πολύ ενθουσιασμένος να δω τι μπορούμε να κάνουμε. Είναι πολύ καλό που θα βρεθούμε στην πίστα με τους αντιπάλους μας ώστε να δούμε σε τι επίπεδο βρισκόμαστε. Έχουμε να δουλέψουμε πάνω σε πολλά πράγματα όπως ανέφερα και η μοτοσυκλέτα έχει εξελιχθεί σ’ ένα διαφορετικό πρωτάθλημα, αλλά είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση. Ο βασικός μας στόχος είναι να βελτιωνόμαστε με κάθε αγώνα.”

Ο πρώην αναβάτης της Honda στα WorldSBK, Ryuichi Kiyonari, που φέτος έκανε την επιστροφή του στο πρωτάθλημα, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τη νέα μοτοσυκλέτα και χρονιά λέγοντας: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που μου δόθηκε η ευκαιρία να επιστρέψω στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και θα ήθελα να ευχαριστήσω τις Honda, Moriwaki και Althea που με εμπιστεύτηκαν για αναβάτη τους. Έχουν αλλάξει πολλά απ’ την τελευταία φορά που έτρεξα στο πρωτάθλημα το 2009 και θεωρώ πως το επίπεδο είναι πολύ υψηλότερο, λόγω των πολλών γρήγορων αναβατών. Δούλεψα πολύ σκληρά τα τελευταία χρόνια και ελπίζω πως θα εξακολουθήσω την εξέλιξή μου φέτος με τη νέα ομάδα και μοτοσυκλέτα. Είμαι πολύ παρακινημένος και πιστεύω πως μπορούμε να συνεργαστούμε, επιτυγχάνοντας καλά αποτελέσματα.”

Η επιστροφή της Moriwaki Althea Honda μετά από τόσα χρόνια αποχής απ’ το πρωτάθλημα αποτελεί έναν ακόμη λόγο που το φετινό πρωτάθλημα θα είναι πιο ενδιαφέρον.  

Ετικέτες