Οι Δημήτρης και Νίκος Καρακώστας στο τελευταίο στάδιο προετοιμασίας του EJC

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

30/3/2016

Η αγωνιστική χρονιά 2016 ξεκίνησε για τον Νίκο και τον Δημήτρη Καρακώστα με το διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο του European Junior Cup. Την πρώτη μέρα, τη Δευτέρα το πρωί, οι 30 μόνιμοι αναβάτες συγκεντρώθηκαν στην πίστα του Calafat στην Καταλονία της Ισπανίας. Με πάρα πολλούς αγωνιζόμενους από την περσινή χρονιά, υπήρχε ένα χαρούμενο και φιλικό. Η διοργάνωση ήταν όπως και πέρυσι άψογη και παρείχε βοήθεια στους αναβάτες με ταυτόχρονη τήρηση του προγράμματος.
Αφού τελείωσαν τα διαδικαστικά ο Kyle Smith, αγωνιζόμενος του WSBK, και ο Jeremy McWilliams, βετεράνος αγωνιζόμενος των MotoGP, περπάτησαν με τους νεαρούς αναβάτες την πίστα δίνοντάς τους συμβουλές και απαντώντας σε ότι ερώτηση είχαν. Ακολούθησε ενημέρωση αναβατών και μηχανικών για τις μικρές αλλαγές που έγιναν στην μοτοσυκλέτα με την οποία θα συμμετέχουν, την Honda CBR650F. Τόνισαν ότι δεν επιτρέπεται να γίνει καμία τεχνική βελτίωση, καθώς ο σκοπός είναι να αγωνίζονται όλοι με ίδια μοτοσυκλέτα.


Αμέσως μετά έγινε η κλήρωση των μοτοσυκλετών και τις παρέλαβαν οι μηχανικοί για να τις προετοιμάσουν για τις δοκιμές. Ο Γιώργος Καρακώστας (που εκτός από μηνανικός είναι πατέρας των δύο αναβατών) έχοντας ευθύνη για δύο μοτοσυκλέτες κατάφερε στον προβλεπόμενο χρόνο να μιλήσει με τον Δημήτρη και τον Νίκο και να τις ρυθμίσει σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Οι αναβάτες χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ και μπήκαν στην πίστα για τους πρώτους γύρους ακολουθώντας τον Kyle Smith και τον Jeremy McWilliams. Η συμβουλή των διοργανωτών ήταν να στρώσουν οι αναβάτες τους κινητήρες σωστά, γιατί οι μοτοσυκλέτες που παρέλαβαν ήταν ολοκαίνουργιες.
Το πρώτο εικοσάλεπτο ήταν αναγνωριστικό, με τους κινητήρες να "γυρίζουν" μέχρι τις 7.000 στροφές, το δεύτερο μέχρι τις 9.000 και στο τελευταίο της ημέρας οι αναβάτες ήταν ελεύθεροι να ακολουθήσουν τον δικό τους ρυθμό.
Ο Νίκος και ο Δημήτρης γνωρίζοντας την πίστα, αλλά και την μοτοσυκλέτα, από πέρυσι κατάφεραν γρήγορα να βρουν ρυθμό και να ευχαριστηθούν την προπόνηση. Κάθε φορά που έβγαιναν από την πίστα συζητούσαν με τον Γιώργο την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας αλλά και την οδήγησή τους, ανταλλάσσοντας παράλληλες γνώμες και εντυπώσεις μεταξύ τους αλλά και με άλλους συναθλητές τους. Η ημέρα τελείωσε ικανοποιητικά και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα για τον Δημήτρη και τον Νίκο.
Την Τρίτη το πρωί, με ηλιόλουστο καιρό και αρκετή ζέστη, πραγματοποιήθηκε το δεύτερο μέρος της εκπαίδευσης. Ξεκίνησε με ενημέρωση από τον Gregorio Lavilla, Dorna SBK Sporting Director, και ακολούθησαν δύο εικοσάλεπτα προπόνησης. Ο Νίκος και ο Δημήτρης κινήθηκαν σε πιο γρήγορους και πιεστικούς ρυθμούς αποκομίζοντας εμπιστοσύνη  από τη μοτοσυκλέτα αλλά και από τον εαυτό τους. Ο Γιώργος Καρακώστας ήταν πολύ ευχαριστημένος με την απόδοσή τους, αν και παρουσιάστηκε ένα μικρό πρόβλημα στη μοτοσυκλέτα του Δημήτρη το οποίο όμως έλυσε γρήγορα.
Στη συνέχεια, έγινε ενημέρωση και η επίσημη φωτογράφιση όλων των αναβατών. Το session που ακολούθησε ήταν δύο δοκιμαστικές εκκινήσεις ανά πέντε αναβάτες και μετά ήταν η ώρα για το τελευταίο εικοσάλεπτο προπόνησης.


Συνολικά, ήταν ένα επιτυχημένο διήμερο, ευτυχώς χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, με μόνο μια μικρή ανώδυνη πτώση ενός αναβάτη. Η διοργάνωση ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες και τους μηχανικούς για την άψογη συμπεριφορά τους, επισήμανε ότι το φετινό επίπεδο είναι πολύ υψηλό και σ' αυτό οφείλεται το ότι κύλησαν όλα άψογα στην εκπαίδευση.
Φέτος, προβλέπεται μια δυναμική αγωνιστική χρονιά και ο Δημήτρης και ο Νίκος νιώθουν περήφανοι που αποτελούν την ελληνική συμμετοχή!
Στη συνέχεια το πρόγραμμα προβλέπει λίγη ξεκούραση και την επομένη περπάτημα στην Aragon!!!
Μπορείτε να βλέπετε καθημερινές ενημερώσεις και φωτογραφίες στις σελίδες των παιδιών αλλά και της διοργάνωσης:
https://www.facebook.com/Dimitris-Karakostas-299747140236001/?fref=ts

https://www.facebook.com/Nikos-Karakostas-714920658623303/?fref=ts

https://www.facebook.com/EuropeanJuniorCup/

Maria Herrera: η πρώτη γυναίκα στα WorldSSP

Αυξάνονται οι γυναίκες στο άθλημα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

25/1/2019

Μπορεί η Ana Carrasco να έχει μεγαλύτερη φήμη, καθώς πέρσι έγινε πρωταθλήτρια των WorldSSP300, όμως η Maria Herrera είναι αυτή που θα εκπροσωπήσει πρώτη το όμορφο φύλο στην μεσαία κατηγορία των WorldSBK. Παράλληλα, το όνομα της Herrera θα απασχολήσει και τους διοργανωτές των MotoGP, καθώς θα συμμετέχει και στην MotoE κατηγορία με την Angel Nieto Team. Έχοντας τόσο μεγάλους στόχους για φέτος με τη συμμετοχή της σε δύο διαφορετικά πρωταθλήματα, γνωρίζει πολύ καλά το μέγεθος της προσπάθειας που χρειάζεται να καταβάλει ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα. Τον περασμένο Νοέμβριο στις δοκιμές της Jerez συμμετείχε με την μοτοσυκλέτα της MotoE, ώστε να εξοικειωθεί καλύτερα με τον τρόπο λειτουργία της, ενώ τώρα εν όψει του πρωταθλήματος WorldSBK συμμετείχε στα δοκιμαστικά της Jerez με την R6 της ομάδας της MS Racing, προσπαθώντας να βρει τiς βασικές ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα της. Σε δηλώσεις της η 22χρονη Ισπανίδα Maria Herrera ανέφερε: “Έκανα πολλούς γύρους με την καινούργια μοτοσυκλέτα, αλλά πρέπει να εξοικειωθώ περισσότερο μαζί της και η ομάδα δεν έχει μεγάλη εμπειρία μ’ αυτήν. Χρειάζεται να δουλέψουμε περισσότερο μαζί της, αλλά πιστεύω πως βελτιωνόμαστε κάθε φορά που βρισκόμαστε στην πίστα.”

Η συμμετοχή της Herrera στο περσινό ισπανικό πρωτάθλημα της προσέφερε μια πρώτη εμπειρία στην οδήγηση των supersport μοτοσυκλετών 600 κυβικών και τώρα η συμμετοχή της στα WorldSSP είναι πιο ομαλή όπως δήλωσε και η ίδια λέγοντας: “Ήμουν ήδη γρήγορη με τις supersport μοτοσυκλέτες από πέρσι, έτσι το μόνο που χρειάζεται να κάνω είναι να βρω το κατάλληλο set up για την μοτοσυκλέτα μου και να την οδηγήσω με τον ίδιο τρόπο.” Τέλος σε δηλώσεις της όσον αφορά το πώς αισθάνεται που θα είναι η πρώτη γυναίκα που θα συμμετέχει σ’ όλο το πρωτάθλημα δήλωσε: “Δεν αγχώνομαι καθόλου για αυτό. Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι εδώ, καθώς αυτή είναι μια κατηγορία που γνώρισα πέρσι και μου αρέσει πάρα πολύ. Θέλω να μάθω περισσότερα και το γεγονός πως θα ανταγωνίζομαι έμπειρους αναβάτες όπως τον Mahias και τον Caricasulo θα με βοηθήσει πολύ στο να βελτιωθώ.”

Ετικέτες