Οι Δημήτρης και Νίκος Καρακώστας στο τελευταίο στάδιο προετοιμασίας του EJC

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

30/3/2016

Η αγωνιστική χρονιά 2016 ξεκίνησε για τον Νίκο και τον Δημήτρη Καρακώστα με το διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο του European Junior Cup. Την πρώτη μέρα, τη Δευτέρα το πρωί, οι 30 μόνιμοι αναβάτες συγκεντρώθηκαν στην πίστα του Calafat στην Καταλονία της Ισπανίας. Με πάρα πολλούς αγωνιζόμενους από την περσινή χρονιά, υπήρχε ένα χαρούμενο και φιλικό. Η διοργάνωση ήταν όπως και πέρυσι άψογη και παρείχε βοήθεια στους αναβάτες με ταυτόχρονη τήρηση του προγράμματος.
Αφού τελείωσαν τα διαδικαστικά ο Kyle Smith, αγωνιζόμενος του WSBK, και ο Jeremy McWilliams, βετεράνος αγωνιζόμενος των MotoGP, περπάτησαν με τους νεαρούς αναβάτες την πίστα δίνοντάς τους συμβουλές και απαντώντας σε ότι ερώτηση είχαν. Ακολούθησε ενημέρωση αναβατών και μηχανικών για τις μικρές αλλαγές που έγιναν στην μοτοσυκλέτα με την οποία θα συμμετέχουν, την Honda CBR650F. Τόνισαν ότι δεν επιτρέπεται να γίνει καμία τεχνική βελτίωση, καθώς ο σκοπός είναι να αγωνίζονται όλοι με ίδια μοτοσυκλέτα.


Αμέσως μετά έγινε η κλήρωση των μοτοσυκλετών και τις παρέλαβαν οι μηχανικοί για να τις προετοιμάσουν για τις δοκιμές. Ο Γιώργος Καρακώστας (που εκτός από μηνανικός είναι πατέρας των δύο αναβατών) έχοντας ευθύνη για δύο μοτοσυκλέτες κατάφερε στον προβλεπόμενο χρόνο να μιλήσει με τον Δημήτρη και τον Νίκο και να τις ρυθμίσει σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Οι αναβάτες χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ και μπήκαν στην πίστα για τους πρώτους γύρους ακολουθώντας τον Kyle Smith και τον Jeremy McWilliams. Η συμβουλή των διοργανωτών ήταν να στρώσουν οι αναβάτες τους κινητήρες σωστά, γιατί οι μοτοσυκλέτες που παρέλαβαν ήταν ολοκαίνουργιες.
Το πρώτο εικοσάλεπτο ήταν αναγνωριστικό, με τους κινητήρες να "γυρίζουν" μέχρι τις 7.000 στροφές, το δεύτερο μέχρι τις 9.000 και στο τελευταίο της ημέρας οι αναβάτες ήταν ελεύθεροι να ακολουθήσουν τον δικό τους ρυθμό.
Ο Νίκος και ο Δημήτρης γνωρίζοντας την πίστα, αλλά και την μοτοσυκλέτα, από πέρυσι κατάφεραν γρήγορα να βρουν ρυθμό και να ευχαριστηθούν την προπόνηση. Κάθε φορά που έβγαιναν από την πίστα συζητούσαν με τον Γιώργο την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας αλλά και την οδήγησή τους, ανταλλάσσοντας παράλληλες γνώμες και εντυπώσεις μεταξύ τους αλλά και με άλλους συναθλητές τους. Η ημέρα τελείωσε ικανοποιητικά και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα για τον Δημήτρη και τον Νίκο.
Την Τρίτη το πρωί, με ηλιόλουστο καιρό και αρκετή ζέστη, πραγματοποιήθηκε το δεύτερο μέρος της εκπαίδευσης. Ξεκίνησε με ενημέρωση από τον Gregorio Lavilla, Dorna SBK Sporting Director, και ακολούθησαν δύο εικοσάλεπτα προπόνησης. Ο Νίκος και ο Δημήτρης κινήθηκαν σε πιο γρήγορους και πιεστικούς ρυθμούς αποκομίζοντας εμπιστοσύνη  από τη μοτοσυκλέτα αλλά και από τον εαυτό τους. Ο Γιώργος Καρακώστας ήταν πολύ ευχαριστημένος με την απόδοσή τους, αν και παρουσιάστηκε ένα μικρό πρόβλημα στη μοτοσυκλέτα του Δημήτρη το οποίο όμως έλυσε γρήγορα.
Στη συνέχεια, έγινε ενημέρωση και η επίσημη φωτογράφιση όλων των αναβατών. Το session που ακολούθησε ήταν δύο δοκιμαστικές εκκινήσεις ανά πέντε αναβάτες και μετά ήταν η ώρα για το τελευταίο εικοσάλεπτο προπόνησης.


Συνολικά, ήταν ένα επιτυχημένο διήμερο, ευτυχώς χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, με μόνο μια μικρή ανώδυνη πτώση ενός αναβάτη. Η διοργάνωση ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες και τους μηχανικούς για την άψογη συμπεριφορά τους, επισήμανε ότι το φετινό επίπεδο είναι πολύ υψηλό και σ' αυτό οφείλεται το ότι κύλησαν όλα άψογα στην εκπαίδευση.
Φέτος, προβλέπεται μια δυναμική αγωνιστική χρονιά και ο Δημήτρης και ο Νίκος νιώθουν περήφανοι που αποτελούν την ελληνική συμμετοχή!
Στη συνέχεια το πρόγραμμα προβλέπει λίγη ξεκούραση και την επομένη περπάτημα στην Aragon!!!
Μπορείτε να βλέπετε καθημερινές ενημερώσεις και φωτογραφίες στις σελίδες των παιδιών αλλά και της διοργάνωσης:
https://www.facebook.com/Dimitris-Karakostas-299747140236001/?fref=ts

https://www.facebook.com/Nikos-Karakostas-714920658623303/?fref=ts

https://www.facebook.com/EuropeanJuniorCup/

Ο Hamilton με superbike!

Είχε και πτώση στην Jerez
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/12/2018

Ο πέντε φορές πρωταθλητής της F1, Lewis Hamilton, πήρε μέρος στις ιδιωτικές δοκιμές που διοργάνωσε η ομάδα Pata Yamaha που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes και η βρετανική εταιρεία διοργάνωσης track day "No Limits", οδηγώντας ένα μαύρο YZF-R1, έχοντας πάνω της το νούμερο με το οποίο τρέχει στην F1 (44). Οι δοκιμές έγιναν το περασμένο Σάββατο στην πίστα της Jerez και υπάρχει η πληροφορία ότι ο Hamilton είχε μια πτώση στην πέμπτη στροφή της πίστας, από την οποία όμως βγήκε αλώβητος. Παρόλα αυτά δεν πτοήθηκε και συνέχισε την οδήγηση το υπόλοιπο της ημέρας, ενώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που οδηγεί μοτοσυκλέτα μέσα σε πίστα ο Βρετανός πιλότος.


Άλλωστε, όπως έχει δηλώσει κι ο ίδιος, είναι φαν των μοτοσυκλετών –και ιδιαίτερα των MotoGP- ενώ ήταν και πρεσβευτής της MV Agusta, έχοντας μάλιστα στην κατοχή του μια σπέσιαλ έκδοση, την F4 LH 44, που δημιούργησε το εργοστάσιο γι' αυτόν. Νωρίτερα μέσα στην φετινή χρονιά, είχε οδηγήσει και πάλι μια μοτοσυκλέτα superbike, παρέα αυτή την φορά με τον Cal Crutchlow, σε ένα event της Monster που διοργανώθηκε στην Καλιφόρνια.

Ετικέτες