Δωρεάν αγώνες-ορόσημα MotoGP & WSBK, για όσους μένουν σπίτι!

Προσφορά της διοργάνωσης!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/3/2020

Το παγκόσμιο κίνημα “Μένουμε σπίτι” δεν άφησε ασυγκίνητη την διοργανώτρια αρχή των MotoGP και των Motul WSBK, δηλαδή την Dorna, που μπήκε κι αυτή στο χορό για να προσφέρει κίνητρα στους πολίτες όλου του κόσμου να κάτσουν σπίτι τους, ανακόπτοντας την εξάπλωση του ιού.

Το επίσημο site των MotoGP προσφέρει δωρεάν στα μέλη του –η εγγραφή μέλους είναι κι αυτή δωρεάν- την δυνατότητα να παρακολουθήσουν μερικούς από τους πιο θρυλικούς αγώνες, τόσο από την εποχή των δίχρονων όσο και των τετράχρονων MotoGP. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνεται η τρομερή μάχη ανάμεσα σε Doohan και Criville στην Jerez το 1996, αλλά και ο αγώνας στην Laguna Seca με το πολυσυζητημένο και απίθανο προσπέρασμα του Rossi στον Stoner στην στροφή Corkscrew το 2008. Το πακέτο των αγώνων που προσφέρονται δωρεάν είναι το εξής:

2018 Dutch GP

2017 Australian GP

2015 Australian GP

2012 United States GP

2009 Catalan GP

2008 United States GP

2007 Catalan GP

2006 Portuguese GP

2000 British GP

1996 Spanish GP

Σε ό,τι αφορά τα Motul WSBK η προσφορά είναι ακόμη πιο πλούσια και θα ανανεώνεται διαρκώς, για όσο διαρκούν τα μέτρα της απομόνωσης, με πλούσιο υλικό. Η πρώτη… δόση συμπεριλαμβάνει πέντε θρυλικούς αγώνες, όπως αυτός του Hockenheim όπου ο Carl Fogarty πήρε την πρώτη του νίκη το 1996, αλλά και τον αγώνα στην Imola που στέφθηκε νικητής για πρώτη φορά ο Regis Laconi. Ο πιο πρόσφατος αγώνας είναι ο περσινός γύρος όπου ο Torpak Razgatlioglou αναδείχθηκε ο πρώτος Τούρκος αναβάτης που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Τους αγώνες των Motul WSBK μπορείτε να τους βρείτε εδώ.

Πέραν αυτών όμως, κάθε σαββατοκύριακο θα εμπλουτίζεται το υλικό με έναν ολόκληρο αγώνα των Superbikes που θα περιλαμβάνει όλη την αγωνιστική δραστηριότητα, από τις ελεύθερες δοκιμές μέχρι τα δύο σκέλη, και θα είναι διαθέσιμος από Παρασκευή μέχρι και Δευτέρα. Ακόμη θα υπάρχουν συνεντεύξεις, όπως αυτές των Alex Lowes, Alvaro Bautista, αλλά και του πολυπρωταθλητή Troy Bauliss!

 

Jonathan Rea - "Δεν καταλαβαίνω την ομάδα μου ή την κατεύθυνση της Kawasaki..."

Παρόλο που η KRT είχε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει +500 rpm ακόμα, δεν το έκανε!
Rea
Από το

motomag

19/7/2023

Παρά την αύξηση των 500 στροφών στον κινητήρα που έλαβε η Kawasaki και είχατε διαβάσει στο MOTO για αυτό, για άγνωστο λόγο η ιαπωνική ομάδα έχει αποφασίσει να μην τις χρησιμοποιήσει, με τον Rea να δηλώνει απογοητευμένος και μπερδεμένος για την απραξία της KRT.

Η Kawasaki πριν τον αγώνα της Imola δέχθηκε νόμιμα βάση του κανονισμού ακόμη μία αύξηση 250 στροφών στον κινητήρα του ZX-10RR -η δεύτερη για φέτος- με την Ducati να χάνει με τη σειρά της 250 στροφές στον κινητήρα του Panigale V4 R. Συνολικά με τις δύο αυξήσεις η Kawasaki κέρδισε 500 στροφές ενώ η Ducati με τη σειρά της έχασε 500. Έχοντας αυτή τη συνθήκη όλοι περίμεναν να είναι πιο ανταγωνιστική η μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρείας στον ιταλικό αγώνα. Ωστόσο, η KRT δεν χρησιμοποίησε τις 500 επιπλέον rpm, και o Jonathan Rea -ο οποίος δεν έχει γευτεί τη χαρά της νίκης εδώ και 21 αγώνες-, δεν κατάφερε να παλέψει με τους Alvaro Bautista και Toprak Razgatlioglu σε κανέναν από τους τρεις αγώνες του Σαββατοκύριακου, αρκούμενος σε δυο τρίτες θέσεις.

Rea

Μετά το τέλος του αγώνα ο Rea έκανε δηλώσεις για την κατεύθυνση που έχει η ομάδα του σχετικά με το θέμα της αύξησης των στροφών. Ο Βρετανός ανέφερε: "Δεν καταλαβαίνω την κατεύθυνση της ομάδας μου ή της Kawasaki με τα όρια στροφών. Δεν έχω ιδέα, τεχνικά, θα πρέπει να μιλήσετε με την ομάδα μου. Οι 500 σ.α.λ. βοηθούν καθώς μπορείς να είσαι πιο επιθετικός με την τελική μετάδοση, να είσαι πολύ πιο σύντομος με την επιτάχυνση καθώς έχεις περισσότερη δύναμη. Υποθέτω ότι με τον νέο εκκεντροφόρο, ο κινητήρας θα έχει καλύτερες προδιαγραφές, οπότε ίσως παράγουμε περισσότερη ισχύ, αλλά δεν ξέρω. Υποθέτω τώρα, οπότε μιλήστε με την ομάδα. Στόχος είναι να είμαστε στο βάθρο και να παλέψουμε για νίκες σε αγώνες που δεν λαμβάνουν πόντους παραχώρησης. Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί. Ελπίζω να μην τους χρειαστούμε -τους πόντους παραχώρησης- γιατί αυτό θα σημαίνει ότι κάνουμε καλή δουλειά και δεν τους χρειαζόμαστε. Είναι παράξενο.”

Ετικέτες