Επίδειξη ισχύος απ' την Ducati Aruba.it στην παρουσίασή της!

Πιο αποφασισμένοι από ποτέ!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/2/2020

Το εργοστάσιο απ’ το Borgo Panigale, πραγματοποίησε χθες την παρουσίαση της Aruba.it Racing – Ducati team στην Imola. Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, όπως η Honda που παρουσίασε την εργοστασιακή της ομάδα στα MotoGP στην Ινδονησία επειδή αποτελεί μια σημαντική αγορά για αυτήν, η Ducati τόσο στα Superbike όσο και στα MotoGP παρουσίασε τις ομάδες της στην έδρα της, την Ιταλία.

Εξάλλου, η Ducati είναι μια απ’ τις εταιρείες με το πιο φανατικό κοινό και δεν θα μπορούσε να στερήσει τη χαρά απ’ τους Ducatisti να δουν από κοντά τη νέα της ομάδα στα Superbikes. Η Imola, είναι κατ’ εξοχήν μια πίστα με ιδιαίτερη σημασία για το εργοστάσιο απ’ τη Bologna, αφού το 1972, όταν πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας Imola 200, πήρε τη νίκη με τον Paul Smart. Αργότερα το 2006, η Ducati δημιούργησε την Paul Smart 1000 Limited Edition, σε μόλις 2.000 αντίτυπα, τιμώντας τον αναβάτη της.

Παρόντες στην παρουσίαση ήταν σύσσωμοι όλοι οι άνθρωποι της Ducati, απ’ τον CEO του ιταλικού εργοστασίου, Claudio Domenicali, τον CEO της Aruba S.p.A. και διευθυντή της ομάδας Aruba.it Racing – Ducati, Stefano Cecconi, τον General Manager της Ducati Corse Luigi Dall’Igna, τον Sporting Director της Ducati Corse, Paolo Ciabatti, τον Team Manager της Aruba.it Racing – Ducati, Serafino Foti, τον SBK Technical Coordinator Ducati Corse, Marco Zambenedetti και τέλος τον ιδιοκτήτη της Feel Racing, Daniele Casolari.

Για το 2020 η ομάδα κράτησε την ίδια χρωματική ταυτότητα με μικρές διαφορές, ενώ ο πύργος της πίστας ήταν και αυτός ντυμένος με τα χρώματά της! “Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζω την εργοστασιακή ομάδα της Ducati στα Superbikes εδώ στην Imola, την καρδιά του Motor Valley, που βρίσκεται μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά απ’ το εργοστάσιό μας στο Borgo Panigale,” δήλωσε ο Domenicali. Στο περσινό πρωτάθλημα η Aruba.it κατάφερε συνολικά να κερδίσει 17 αγώνες και να συμβάλλει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας της. “Η νέα V4S του 2020 είναι πλέον διαθέσιμη παγκοσμίως και έχει τα ίδια αεροδυναμικά βοηθήματα με την V4R,” είπε ο CEO της Ducati, θέλοντας να τονίσει πως  οι μοτοσυκλέτες παραγωγής του ιταλικού εργοστασίου έχουν αγωνιστικά γονίδια.

Από την άλλη, ο Dall’Igna ανέφερε: “Τους τελευταίους μήνες συνεχίσαμε να δουλεύουμε εντατικά πάνω στην ανάπτυξη της V4R, παρότι ήταν αρκετά ανταγωνιστική πέρσι, καθώς πιστεύουμε πως το επίπεδο του ανταγωνισμού στο φετινό πρωτάθλημα θα είναι ιδιαίτερα αυξημένο, λόγω των νέων μοτοσυκλετών που ετοίμασαν οι αντίπαλοί μας. Η τελευταία φορά που πήραμε το πρωτάθλημα στα Superbikes ήταν το 2011 και φέτος στοχεύουμε στο να ξαναφέρουμε το κύπελλο στο εργοστάσιό μας. Έχουμε δύο πολύ ταλαντούχους αναβάτες με μεγάλα κίνητρα. Ο Davies είναι μαζί μας τα τελευταία επτά χρόνια και αποτελεί τον πυλώνα της ομάδας, ενώ ο Scott που έγινε πρωταθλητής στα BSB πέρσι, ήταν πολύ ανταγωνιστικός κατά της διάρκεια των επίσημων δοκιμών.”

Φέτος, είναι η πρώτη χρονιά που ο Davies θα βρεθεί στη σέλα της V4R και δεν θα έχει κάποιο τραυματισμό να τον ταλαιπωρεί. Ο Ουαλός το 2019 ήταν αρκετά ανταγωνιστικός απ’ το δεύτερο μισό της σεζόν, αφού τερμάτιζε συνήθως εντός της πεντάδας. “Η φυσική μου κατάσταση και η αίσθηση που έχω πάνω στη μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλύτερη απ’ ότι πέρσι,” δήλωσε ο Davies και περιμένουμε από αυτόν ένα δυναμικό ξεκίνημα φέτος.

Ο Scott Redding θα προσπαθήσει να κερδίσει όσους περισσότερους από τους πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος μπορεί και να δημιουργήσει μια μεγάλη βαθμολογική διαφορά, επειδή οι επόμενοι αγώνες θα πραγματοποιηθούν σε πίστες που δεν έχει ξαναδογήσει. Το ίδιο είχε προσπαθήσει να κάνει και ο Bautista πέρσι, όμως ο αγώνας στην Imola αποτέλεσε την αρχή της φθίνουσας πορείας του καθώς δεν είχε εμπειρία από την συγκεκριμένη πίστα ο Ισπανός αναβάτης. “Είμαι πολύ ικανοποιημένος από αυτά που πετύχαμε κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για τον τρόπο που εργάστηκε και για την αυτοπεποίθηση που μου έδωσε. Ένα σημαντικό κίνητρο είναι πως όλοι έχουμε τον ίδιο στόχο. Σχετικά με τους Ducatisti, γνωρίζω το πάθος που τρέφουν για την Ducati και υπόσχομαι πως θα καταβάλω το 100% των δυνατοτήτων για να φέρω το Κύπελλο του πρωταθλήματος, πίσω στη Bologna,”δήλωσε ο Redding.

Ετικέτες

Yamaha - Έκανε δώρο στον Toprak Razgatlıoglu τηYamaha R1 με την οποία ο Τούρκος πήρε τον Παγκόσμιο Τίτλο WSBK 2021!

Άριστες οι σχέσεις Yamaha - Toprak, μετά τον τερματισμό της συνεργασίας τους
Η Yamaha κάνει δώρο στον Toprak την Πρωταθλήτρια R1 του 21
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/6/2023

Σε μία συγκινητική ατμόσφαιρα ο Toprak Razgatlıoglu παρέλαβε στο Misano από τα χέρια του Eric de Seynes, Προέδρου και Διευθύνοντα Σύμβουλου της Yamaha Motor Europe, την Yamaha R1 με την οποία κέρδισε τον τίτλο στο WSBK το 2021.

Μπορεί ο Toprak Razgatlıoglu να φεύγει από την Yamaha στο τέλος της φετινής αγωνιστικής χρονιάς με τελικό προορισμό την εργοστασιακή ομάδα της BMW στο WSBK, όμως οι ιθύνοντες της Yamaha αποφάσισαν να κάνουν στον Πρωταθλητή του 2021 ένα δώρο που θα το θυμάται για πάντα.

Έτσι, στο Misano, μπροστά σε ένα ενθουσιώδες κοινό ο αναβάτης της Pata Yamaha Prometeon WorldSBK Team, παρέλαβε τη Yamaha R1 με την οποία είχε κερδίσει το 2021 τον τίτλο στο WSBK. Ο Eric de Seynes, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Yamaha Motor Europe ο οποίος παρέδωσε την R1 στον Toprak, συνοδευόταν από τον Olivier Prevost, Αντιπρόεδρο της Yamaha Motor Europe, τον Alessandro Ghezzi, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Yamaha Motor Research and Development Europe, τον Andrea Dosoli, Διευθυντή αγώνων δρόμου της Yamaha Motor Europe και τον Riccardo Tisci, Επικεφαλής Έργου της Yamaha Motor Research and Development Europe.

O παρουσιαστής του WorldSBK Paddock Show, Michael Hill συντόνιζε την εν λόγω εκδήλωση η οποία ξύπνησε μνήμες από την επική σεζόν του 2021, κατά την οποία η μάχη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κρίθηκε στον τελευταίο γύρο στην Ινδονησία. Η συγκίνηση έγινε ακόμη μεγαλύτερη όταν ο Toprak ανέβηκε στη σέλα της Yamaha R1, με την ομάδα να βρίσκεται δίπλα του όπως την χρονιά που κατέκτησε το Πρωτάθλημα.

Η Yamaha κάνει δώρο στον Toprak την Πρωταθλήτρια R1 του 21

Ο Toprak Razgatlıoglu δήλωσε στα πλαίσια της εκδήλωσης: "Πρώτα απ' όλα, όταν έβλεπα το βίντεο από τη σεζόν 2021 ήμουν πολύ συγκινημένος και ένιωθα έτοιμος να δακρύσω, μου έφερε τόσες πολλές αναμνήσεις, ξεκινώντας από το 2019, όταν η Yamaha έδειξε την πίστη της σε μένα και υπογράψαμε συμβόλαιο. Μας πήρε δύο χρόνια για να πάρουμε τον Παγκόσμιο Τίτλο, αλλά τα καταφέραμε και θα θυμάμαι αυτό το συναίσθημα για πάντα. Τώρα, μετά από τέσσερα χρόνια, είμαι πολύ λυπημένος που φεύγω, αλλά ταυτόχρονα είμαι χαρούμενος γιατί η Yamaha είναι μια πραγματική οικογένεια και τα καταφέραμε μαζί, δεν ήμουν μόνο εγώ, υπήρχε μια ομάδα σπουδαίων ανθρώπων στο πλευρό μου. Θέλω να πω ευχαριστώ για αυτό το απίστευτο δώρο, είμαι έκπληκτος και συγκινημένος συνάμα, και ευχαριστώ πολύ τη Yamaha για όσα έκανε για μένα."

Η Yamaha κάνει δώρο στον Toprak την Πρωταθλήτρια R1 του 21

Ο Eric de Seynes, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Yamaha Motor Europe με τη σειρά του ανέφερε: "Είναι μια συναισθηματική στιγμή. Πρώτα απ' όλα, κάθε φορά που βλέπουμε το βίντεο από την επιτυχία του 2021 δεν μπορούμε παρά να θυμηθούμε όλα όσα έχουμε πετύχει και έχουμε ζήσει μαζί. Επιστρέψαμε στο WSBK το 2016 και ήμασταν πεπεισμένοι ότι η R1 θα μπορούσε να είναι μια μοτοσυκλέτα που θα φέρει νίκες στα χέρια ενός κορυφαίου αναβάτη. Ήμουν στη Suzuka το 2019 και είδα τον Toprak να τα πηγαίνει εξαιρετικά καλά, αλλά να τα καταφέρνει στο τέλος (σσ. τότε με την Kawasaki). Νομίζω ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να του προτείνουμε μια συμφωνία και να του δώσουμε τη δυνατότητα να γίνει Παγκόσμιος Πρωταθλητής μαζί μας. Και τελικά, αυτό κάναμε, το 2021 το όνειρο έγινε πραγματικότητα, ο Toprak κέρδισε το πρωτάθλημα και έκανε την R1 μας Παγκόσμια Πρωταθλήτρια. Δεν θα ήταν δυνατόν να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα αν ο αναβάτης δεν ήταν πλήρως συνδεδεμένος με τη μοτοσυκλέτα, θέλαμε η R1 να γίνει η μοτοσυκλέτα του Toprak. Επίσης, δεν είναι δυνατόν να κερδίσεις αν η ομάδα δεν είναι συνδεδεμένη με τη μοτοσυκλέτα και δεν γνωρίζει απόλυτα πώς να βρει τις βέλτιστες ρυθμίσεις για να την κάνει να αποδίδει στο υψηλότερο επίπεδο. Ήταν εξαιρετικά συγκινητικό να πετύχουμε όλα αυτά τα πράγματα και να πάρουμε τον τίτλο, και γι' αυτό το λόγο η σημερινή είναι επίσης μια συναισθηματική στιγμή, επειδή πάντα λέγαμε στον Toprak ‘αν κερδίσεις τον τίτλο μια μέρα, η Πρωταθλήτρια μοτοσυκλέτα θα γίνει δική σου. Ειλικρινά, ήλπιζα ότι θα μπορούσαμε να του δώσουμε μια μοτοσυκλέτα για να παλέψει για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2024 και του 2025, αλλά τελικά πρέπει να αποδεχτούμε ότι -τουλάχιστον προς το παρόν- αυτό έχει τελειώσει ως προοπτική. Το αναγνωρίζουμε αυτό σήμερα και γι' αυτό θα θέλαμε να προσφέρουμε στον Toprak τη μοτοσυκλέτα του σε αναγνώριση της υποστήριξης και της προσφοράς του. Δεν είναι η δική μας μοτοσυκλέτα, είναι η δική του μοτοσυκλέτα, οπότε νιώθουμε ευτυχείς που θα είναι στα χέρια του."

Ετικέτες