Η Ελλάδα αποκτά συμμετοχή στο παγκόσμιο! Ο Γιάννης Περιστεράς στο WSSP300!

Θα αγωνίζεται με Yamaha R3

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/12/2021

Μία μεγάλη ημέρα για τον ελληνικό αθλητισμό καθώς η Dorna και η FIM έκαναν δεκτή την συμμετοχή του Γιάννη Περιστερά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport 300! Μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο ο Έλληνας αναβάτης είχε καταφέρει να ανεβάσει την ελληνική σημαία στο βάθρο κατά των αγώνα της Βαρκελώνης στο Yamaha R3 bLU cRU FIM European Cup στο οποίο συμμετείχε.

Μαζεύοντας βαθμούς και με πάρα πολύ σημαντική προετοιμασία όλα αυτά τα χρόνια, ο Γιάννης Περιστεράς κατάφερε να πάρει φέτος μία από τις λίγες θέσεις που υπάρχουν διαθέσιμες σε παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας. Τόσο τα MotoGP όσο και τα WSBK θέλουν να μειώσουν τον αριθμό συμμετοχών στις μικρές κατηγορίες καθώς έχουν αυξηθεί τα δυστυχήματα τα τελευταία χρόνια από το πρωτόγνωρο επίπεδο ανταγωνισμού που έχει προκύψει.

Κάνοντας τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα, για το 2022 είχε ανακοινωθεί πως οι συμμετοχές θα περιορίζονταν στις 30 από 42 αφήνοντας τις θέσεις να μοιραστούν από αναβάτες 13 διαφορετικών χωρών που είχαν πάρει βαθμούς μέσα στο 2021.

Το γεγονός αυτό δεν πτόησε την ομάδα του Γιάννη Περιστερά και με αμείωτη την επιθυμία ο Έλληνας οδηγός να βρει τον δρόμο του για το παγκόσμιο πρωτάθλημα, ξεκίνησε μία σειρά επαφών στηριζόμενοι στις ικανότητες του νεαρού αναβάτη.

Για να δοθεί το πράσινο φως, χρειάστηκε να γίνουν επαφές με τον Lin Jarvis, τον επικεφαλής της Yamaha στον Αγωνιστικό τομέα παγκοσμίως, τον Andrea Dosoli, επικεφαλής της Yamaha στα WorldSBK, τον Carlos Ezpeleta, Γενικό Διευθυντή Αγωνιστικού της Dorna και μέχρι και τον Carmelo Ezpeleta, τον Ceo της Dorna. Επίσης βοήθησαν οι Γιάννης Σώκιαλης και Νικόλας Σκάρος από την ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ την αντιπροσωπεία της Yamaha στην Ελλάδα, για να ευοδωθεί η προσπάθεια. Έτσι η Ιταλική ομάδα ProGP Racing Team, μειΙδιοκτήτη και Διευθυντή τον Omar Menghi θα είναι τελικά και το 2022 στην κατηγορία WorldSSP300, με τον Έλληνα οδηγό και ομόσταυλο του Γιάννη Περιστερά τον Ιταλό Gabriele Mastroluca, που το 2021 πήρε την 18η θέση στο Πρωτάθλημα με 48 βαθμούς. Θα έχει αρχιμηχανικό για τον Έλληνα οδηγό τον Marco Canutti, ενώ τον ρόλο του κόουτς θα εξακολουθεί να έχει ο γνωστός οδηγός των MotoGP & WSBK Alex De Angelis. Press Officer της ομάδας θα είναι ο δημοσιογράφος Δημήτρης Διατσίδης.

Μετά λοιπόν το 1996 και τη συμμετοχή του Γιάννη Μπούστα στο WorldSΒΚ, που μάλιστα είναι ο μόνος Έλληνας οδηγός που έχει πάρει βαθμούς στο θεσμό, τώρα θα έχουμε έναν ακόμη Έλληνα που θα μας δώσει την ευκαιρία να ελπίζουμε να βλέπουμε την Ελληνική σημαία να κυματίζει στα βάθρα των πιστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Γιάννης Περιστεράς – Οδηγός Αγώνων:

“Ήταν μεγάλη χαρά και τιμή, αλλά και συγκίνηση για μένα, η στιγμή που έμαθα ότι μας δεχτήκαν στο WorldSSP300. Ήξερα ότι ήταν πολύ δύσκολο, λόγω της μείωσης των συμμετοχών, αλλά τα καλά αποτελέσματα στους Αγώνες του 2021 έπαιξαν ρόλο, όπως και η προσπάθεια των ανθρώπων της ομάδας μου σε Ελλάδα και Ιταλία. Θέλω να ευχαριστήσω τον Alex De Angelis που μας έφερε σε επαφή με τη νέα ομάδα μου την ProGP Racing Team, τον μάνατζερ μου Δημήτρη Διατσίδη και τον πατέρα μου Νίκο Περιστερά που προσπάθησαν πολύ για να γίνει αυτό πραγματικότητα. Από την πλευρά μου ήδη συνεχίζω την προετοιμασία για τη νέα αγωνιστική χρονιά, με προπονήσεις σε Supermotard, Μotocross, ΜiniBikes Ohvale και Kart, αλλά και με τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης, χωρίς να χάνω ούτε μια ημέρα! Θέλω να δώσω το 100% στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα”.

 

 

 

 

WSBK - Στη Jerez o τελευταίος αγώνας της χρονιάς

Επιστροφή του Πρωταθλήματος στην ισπανική πίστα μετά το 2021
WSBK Jerez
Από το

motomag

2/8/2023

Η FIM και η Dorna WSBK ανακοίνωσαν πως η πίστα της Jerez θα φιλοξενήσει τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς καθώς όπως είχατε διαβάσει στο MOTO, ο προγραμματισμένος αγώνας που ήταν να διεξαχθεί στην Αργεντινή στις 13 – 15 Οκτωβρίου ακυρώθηκε λόγω των επερχόμενων βουλευτικών εκλογών που θα λάβουν χώρα στην Αργεντινή τον Οκτώβριο.

Έτσι μετά από τις παραπάνω εηελίξεις, στις 27-29 Οκτωβρίου στην πίστα Circuito de Jerez - Angel Nieto θα λάβει χώρα ο δωδέκατος και τελευταίος γύρος του WSBK, με την Ισπανία να φιλοξενεί για τρίτη φορά φέτος αγώνα του θεσμού (Grand Prix Καταλονίας και Grand Prix Αραγονίας).

Ο Arturo Bernal, Υπουργός Τουρισμού, Πολιτισμού και Αθλητισμού της περιοχής Χούντα της Ανδαλουσίας δήλωσε: "Η συνεργασία μας με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike είναι μακρά και διαρκής. Είμαστε ευτυχείς που μπορούμε να ανακοινώσουμε αυτόν τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, ο οποίος σίγουρα θα προσελκύσει πολλούς φίλους των αγώνων στο Circuito de Jerez. Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από την Ανδαλουσία για να φιλοξενήσει αυτόν τον αγώνα. Η περιοχή μας αποτελεί εγγύηση επιτυχίας στη διοργάνωση μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων. Θέλω να ευχαριστήσω τη στενή συνεργασία μεταξύ της Junta de Andalucía, του Δημοτικού Συμβουλίου της Jerez και της Dorna, ώστε να δοθεί ακόμη μεγαλύτερη σημασία σε μια πόλη που είναι ήδη γνωστή σε όλο τον κόσμο για τη σύνδεσή της με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.”

WSBK Jerez

Η María José García Pelayo, δήμαρχος της Jerez de la Frontera, σχολίασε: "Αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τη Jerez και την πίστα να δούμε την επιστροφή του WorldSBK. Η Jerez τοποθετείται και πάλι ως παγκόσμιο σημείο αναφοράς της μοτοσυκλέτας, ως εμβληματική πίστα για τους αναβάτες, τις ομάδες και τους οπαδούς. Με την επιστροφή του WorldSBK, ξεκινά μια νέα δυναμική περίοδο για την πίστα. Η φιλοξενία του τελευταίου γύρου που αρχικά είχε προγραμματιστεί στην Αργεντινή στη Jerez αποτελεί ορόσημο, χάρη στη συνεργασία του Δημοτικού Συμβουλίου, της Junta de Andalusia και της Dorna. Και τα τρία μέρη γνωρίζουν ότι η Jerez είναι ένα σύμβολο για την παγκόσμια μοτοσυκλέτα και ότι όλες οι μεγάλες διοργανώσεις μηχανοκίνητων αγώνων πρέπει να περνούν από το Circuito de Jerez.”

Ο εκτελεστικός διευθυντής του WorldSBK, Gregorio Lavilla, πρόσθεσε: "Είμαστε στην ευχάριστη θέση να φέρουμε το πρωτάθλημα WorldSBK πίσω στις ρίζες του στο θρυλικό Circuito de Jerez - Angel Nieto για τον τελευταίο γύρο της σεζόν. Η Jerez κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία του αθλήματός μας και είναι σωστό να ολοκληρώσουμε αυτή την αξιοσημείωτη σεζόν σε μια πίστα με τόσο πλούσια κληρονομιά. Ανυπομονούμε να παρακολουθήσουμε τον σκληρό ανταγωνισμό και να γιορτάσουμε την κληρονομιά του αθλήματος με τους παθιασμένους οπαδούς στην Ανδαλουσία.”

Ετικέτες