Motul WSBK: Εκτός κινδύνου ο Thitipong Warokorn

Με σπασμένο καρπό ο Camier
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

19/3/2019

Στον δεύτερο γύρου του παγκόσμιου πρωταθλήματος Superbike, είχαμε την διακοπή του Tissot Superpole Race. Ο λόγος, όπως είχαμε αναφέρει, ήταν η πτώση που είχαν ο Leon Camier (Moriwaki Althea Honda Team) και ο Thitipong Warokorn (Kawasaki Thailand Racing Team) ο οποίος συμμετείχε για άλλη μια φορά ως wildcard. Αντίστοιχα ως wildcard έλαβε μέρος μια αναβάτης από την Ταϊλάνδη, η Ratchada Nakcharoensri που συμμετείχε στην μικρότερη κατηγορία των WorldSSP, με σκοπό να αναδειχτεί το ταλέντο που έχουν οι Ταϊλανδοί στους αγώνες. Σχετικά με τον Warokorn δεν ήταν η πρώτη φορά που εμφανιζόταν στον παγκόσμιο παρασκήνιο, καθώς είχε λάβει μέρος στην WorldSSP κατηγορία το 2016, όταν η Chang International Circuit συμπεριλήφθηκε στο πρόγραμμα του πρωταθλήματος, τερματίζοντας 16ος. Έκτοτε συμμετείχε κάθε χρόνο στην WorldSSP, τερματίζοντας το 2017 και το 2018 τέταρτος και πέμπτος αντίστοιχα.

Φέτος, κάνοντας το ντεμπούτο του στην μεγάλη κατηγορία του πρωταθλήματος ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος στην 16η θέση, ενώ πριν το συμβάν στην Tissot Superpole Race όπου οδήγησε στον πρόωρο τερματισμό του, βρισκόταν τρεις θέσεις πιο πάνω. Απ’ την σύγκρουση κανένας απ’ τους δύο αναβάτες δεν βγήκε αλώβητος, καθώς ο Camier έσπασε τον καρπό του, ενώ η κατάσταση του Warokorn ήταν πιο σοβαρή. Ο Ταϊλανδός αναβάτης αρχικά μεταφέρθηκε στις ιατρικές εγκαταστάσεις της πίστας όπου του παρείχαν τις πρώτες βοήθειες, ενώ στη συνέχεια διακομίστηκε στο νοσοκομείο του Buriram, αφού τα τραύματα που είχε τόσο στον κορμό όσο και στο κεφάλι, ήταν κρίσιμα. Πιο συγκεκριμένα, εκτός των τραυμάτων που είχε στο κεφάλι, όπου δεν διευκρινίστηκε πώς προκλήθηκαν, είχε πάθει και διάσειση. Στην θωρακική χώρα υπέστη δύο κατάγματα στο τέταρτο και πέμπτο πλευρό αντίστοιχα, χωρίς όμως να προκληθεί βλάβη στην σπονδυλική στήλη.

Αφού πέρασε τη νύκτα στο Buriram, χρειάστηκε να διακομισθεί με ελικόπτερο το πρωί της Δευτέρας στο νοσοκομείο της Bangkok, για να μπει στο χειρουργείο το ίδιο απόγευμα. Η επίσημη ομάδα της Kawasaki στην Ταϊλάνδη (Kawasaki Thailand Racing Team) ανάρτησε στην σελίδα της στο Facebook πως το χειρουργείο στέφθηκε με επιτυχία και πως το σώμα και το νευρικό σύστημα του αναβάτη ανταποκρίνονται θετικά. Επίσης, ανέφερε πως ο Thitipong τις επόμενες μέρες θα μπορεί να κινηθεί, πράγμα που συμβάλει ενεργά στην διαδικασία της αποκατάστασής του. Προς το παρόν δεν έχει πάρει εξιτήριο και βρίσκεται υπό την επίβλεψη του ορθοπεδικού Tayard Buranakari. Εμείς απ’ την πλευρά μας ευχόμαστε στον αναβάτη μια γρήγορη και χωρίς επιπλοκές αποθεραπεία και αναμένουμε την επιστροφή του στην ενεργό δράση.

Ετικέτες

Motul WSBK: Θα τρέξει ένα Suzuki ως Wild Card στον αγώνα της Navarra

Με αναβάτη τον Ιάπωνα Uramoto
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/8/2021

Η Suzuki είχε πάντα μια ιδιόρρυθμη στρατηγική σχετικά με την παρουσία της στους αγώνες ταχύτητας και η πρόσφατη απόφασή της να συμμετέχει με μία μοτοσυκλέτα ως Wild Card στον προσεχή αγώνα του Motul SBK στην πίστα της Navarra της Ισπανίας, την επιβεβαιώνει! Η ιαπωνική εταιρεία έφυγε από το παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK στο τέλος του 2018 για να επικεντρωθεί (οικονομικά…) στα MotoGP όπου κατά γενική ομολογία τα πάει περίφημα και φυσικά κέρδισε το πρωτάθλημα του 2020 με τον Joan Mir.

Το παράξενο και αυτό που την κάνει ιδιόρρυθμη ως προς τον τρόπο που χρησιμοποιεί εμπορικά τη συμμετοχή της στους αγώνες, είναι το γεγονός πως λίγο πριν την αποχώρησή της από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK παρουσίασε την τελευταία γενιά του GSX-R1000 με ολοκαίνουριο κινητήρα. Βέβαια η Suzuki έχει μεγάλη παράδοση στους αγώνες αντοχής και η παρουσία της είναι μόνιμη στο παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance, όμως σίγουρα δεν έχει την αίγλη και την δημόσιο προβολή του WSBK.

Φέτος το GSX-R 1000 δεν εισάγεται στην Ε.Ε. καθώς η Suzuki δεν παρουσίασε έκδοση Euro 5… Παρ’ όλα αυτά αποφάσισε (πιθανόν και με την παρότρυνση της Dorna που έχει πλέον στον έλεγχο της το Motul SBK) να λάβει μέρος στον αγώνα της Navarra με τον Ιάπωνα αναβάτη Urammoto, ο οποίος τα τελευταία χρόνια συμμετέχει στο Ισπανικό Πρωτάθλημα Superbike. Μάλιστα η απόφαση για αυτή την συμμετοχή ήταν τόσο ξαφνική που όταν ρώτησαν τον Urammoto για το τί στόχο έχει σε αυτόν τον αγώνα απάντησε πως βλέπει τον αγώνα ως μια καλή προπόνηση για τον επόμενο αγώνα του Ισπανικού Πρωταθλήματος που θα γίνει στην ίδια πίστα αμέσως μετά!