Συνεργασία MV Agusta και Federicο Fuligni

Ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2019

Μετά από μια δύσκολη σεζόν που είχε ο Ιταλός αναβάτης στα Moto2 αποφάσισε, σε συνεννόηση πάντα με τον προπονητή του Alex De Angelis, να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Από φέτος θα είναι άλλη μια φορά rookie καθώς θα συμμετέχει στα WorldSSP υπό την αιγίδα της ομάδας της MV Agusta Reparto Corse, ελπίζοντας πως θα πετύχει καλύτερα αποτελέσματα. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Έχοντας περάσει μια δύσκολη σεζόν στα Moto2, έψαχνα τρόπο να επιταχύνω την εξέλιξή μου ως αναβάτης και εξέτασα αρκετές ευκαιρίες παρέα με τον προπονητή μου, Alex De Angelis. Μια απ’ αυτές ήταν το σχέδιο του Giovanni Cuzari, που συνεργάζεται αρκετό καιρό με την MV Agusta F2 στα Moto2, να με συμπεριλάβει ως τρίτο οδηγό, κάτι που αναφέρθηκε όσο μιλούσαμε. Για την ομάδα όλοι λένε καλά λόγια και πως αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους, που πάνω απ’ όλα έχουν πάθος για την δουλειά τους. Έτσι, δεν άργησα να συμφωνήσω με τον Andrea Quadranti καθώς και οι δύο μας θέλουμε το ίδιο πράγμα, καλά αποτελέσματα. Η MV Agusta αποτελεί ήδη ένα απ’ τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας και στοχεύει στη νίκη. Εγώ θέλω να λυτρωθώ μετά από μια δύσκολη σεζόν που η απουσία των καλών αποτελεσμάτων οφείλονταν εν μέρει και στην φυσική μου κατάσταση. Έχω πολλά κίνητρα και θέλω να δουλέψω σκληρά με τη νέα ομάδα ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και για μένα αλλά πάνω απ’ όλα για τους θεατές. Είμαι περήφανος που θα αντιπροσωπεύω μια τόσο καταξιωμένη κατασκευάστρια στα WorldSSP που χρησιμοποιεί τρικύλινδρο κινητήρα όπως οι νέες μοτοσυκλέτες στα Moto2. Μια κατηγορία που θέλω να επιστρέψω όταν θα έχω επιτύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα.” Σε δηλώσεις του ο Andrea Quadranti διευθυντής της MV Agusta Reparto Corse ανέφερε: “Είμαι χαρούμενος που μπορώ να καλωσορίσω έναν νεαρό και πολλά υποσχόμενο αναβάτη στην ομάδα μας όπως ο Federico, που έχει τόσο μεγάλη επιθυμία να λυτρωθεί και να επιστρέψει στον ανταγωνισμό μέσα από μια νέα κατηγορία. Απ’ τη μεριά μας, εγγυόμαστε πως θα έχουν την πλήρη υποστήριξή μας τόσο ο Federico όσο κι ο Raffaele.

WSBK - Ακυρώνεται ο αγώνας της Αργεντινής λόγω εκλογών

Θα ανακοινωθεί σύντομα σε ποια πίστα θα διεξαχθεί ο τελευταίος γύρος της χρονιάς
WSBK Argentina
Από το

motomag

24/7/2023

Η Dorna WSBK Organization (DWO), η Grupo OSD και η κυβέρνηση του Σαν Χουάν επέλεξαν να ακυρώσουν τον αγώνα που ήταν προγραμματισμένος να πραγματοποιηθεί στις 13 – 15 Οκτωβρίου στην πίστα San Juan Villicum, λόγω των επερχόμενων βουλευτικών εκλογών που θα λάβουν χώρα στην Αργεντινή τον Οκτώβριο.

Μετά από την εν λόγω ανακοίνωση ο 12ος και τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος WSBK για το 2023 θα φιλοξενηθεί σε κάποια άλλη πίστα. Η FIM και η Dorna WSBK θα ανακοινώσουν σύντομα τη νέα τοποθεσία.

WSBK Argentina
Ετικέτες