Alvaro Bautista: The Return - 40λεπτο ντοκιμαντέρ για τον Πρωταθλητή WSBK 2022 - Video

Η εξιλέωση του Ισπανού και η δικαίωση της Ducati με το project Panigale V4R
The Return, Alvaro Bautista
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

21/2/2023

“Πολλοί αναρωτιούνται, αλλά κανείς δεν γνωρίζει πραγματικά. 2019. Τι έγινε;” Έτσι αρχίζει το ντοκιμαντέρ για τον περυσινό Πρωταθλητή WSBK, πάνω στο concept της θριαμβευτικής επιστροφής του Ισπανού το 2022, σε σύγκριση με την καταστροφική πορεία που είχε ακολουθήσει πριν τρία χρόνια.

Ήταν το 2019, όταν ο Alvaro Bautista είχε ξεκινήσει θεαματικά τη σεζόν του με τη Ducati στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSBK, παίρνοντας… έντεκα συνεχόμενες νίκες σε 4 event και δείχνοντας ανίκητος. Κι όμως, στη συνέχεια ξεκίνησαν οι πτώσεις… οι πολλές, οι πάρα πολλές πτώσεις από τον Bautista, με τον Jonathan Rea να κερδίζει τόσο ψυχολογικά όσο και στην πίστα τον Ισπανό, για να στεφθεί εκείνος Παγκόσμιος Πρωταθλητής με 663 βαθμούς, έναντι 498.

Ακολούθησαν δυο ακόμα δυσκολότερα χρόνια με τον Bautista να έχει μεταπηδήσει στη Honda, χωρίς να μπορεί να ξεχωρίσει με το πακέτο του HRC (9ος και 10ς στην τελική κατάταξη), για να γίνει το 2022 η μεγάλη επιστροφή του Ισπανού στο στρατόπεδο του Borgo Panigale. Και αυτή τη φορά ο Bautista, όπως μας λέει ο Rea: “μπορούσε να κάνει πράγματα που δεν μπορούσε να κάνει με το Ducati το 2019.”

Η ιστορία του ντοκιμαντέρ αφορά στην εξιλέωση του Bautista, στην προσήλωση του στην κατάκτηση του τίτλου και στην εξέλιξη του ως αναβάτη, αλλά παράλληλα και στη δικαίωση της Ducati με το project του Panigale V4R, μέσα από θεαματικά στιγμιότυπα από τη σεζόν του 2022, και μέσα από δηλώσεις των πρωταγωνιστών της ιστορίας

Ετικέτες

Σκέψεις να αποσυρθεί ο Rea μετά το 2020!

Αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/1/2020

Ο πολυνίκης και πολυπρωταθλητής, εργοστασιακός αναβάτης της Kawasaki στα MotulWSBK Jonathan Rea, έχει συμβόλαιο με την Kwasaki Racing Team μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς και ήδη έχουν κυκλοφορήσει οι πρώτες κουβέντες που κάνουν λόγο για το τέλος της αγωνιστικής καριέρας, όσο βρίσκεται στο απόγειο της πορείας του. Από τότε που μεταπήδησε από την Honda στην Kawasaki, πίσω στο 2015, ο Rea έχει καταγράψει ένα φοβερό σερί πέντε παγκόσμιων τίτλων πάνω στη σέλα του ZX-10RR, ενώ είναι και ένας από τους παλιότερους αναβάτες στο Grid του πρωταθλήματος, έχοντας κάνει το ντεμπούτο του το 2009.

Προς το παρόν βέβαια, ο Rea είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στον στόχο του, που δεν είναι άλλος από το να ολοκληρώσει την σεζόν του 2020 υπερασπιζόμενος με επιτυχία τον τίτλο του απέναντι στις "απειλές των Ducati (με την οποία θα τρέχει από φέτος ο Scott Redding) και Honda (στις τάξεις τις οποίας ανήκει πλέον ο Alvaro Bautista), ενώ οι Yamaha και BMW αποτελούν εξίσου δύσκολους αντιπάλους. Όμως, σε μια συνέντευξη που έδωσε στο γερμανικό Speedweek.de –στην οποία ο Rea αποκάλυψε ότι σκεφτόταν να αποσυρθεί μετά την κατάκτηση του πρώτου τίτλου το 2015- δήλωσε ότι θέλει να δει ποια είναι τα πλάνα της Kawasaki για το 2021 πριν αποφασίσει να ανανεώσει το συμβόλαιό του. Πιο συγκεκριμένα είπε πως "δεν χρειάζομαι τους αγώνες για το υπόλοιπο της ζωής μου. Είμαι πια οικονομικά εξασφαλισμένος και επιπλέον έχω μια καλή εξωαγωνιστική ζωή. Μου αρέσει όταν βρίσκομαι πάνω στην μοτοσυκλέτα και απολαμβάνω τον ανταγωνισμό. Θα εξαρτηθεί όμως και σε μεγάλο βαθμό στο τι σχεδιάζει η Kawasaki για το 2021. Μετά από αυτό μπορώ να σκεφτώ το αν θα αποσυρθώ. Θα συζητήσω με την Kawasaki για να δω αν υπάρχει κάποιο πόστο στην εταιρεία για μένα αφού σταματήσω τους αγώνες. Είτε ως αναβάτης εξέλιξης, είτε ως πρεσβευτής της φίρμας, είτε ακόμη και στο διοικητικό κομμάτι κάποιας ομάδας… οτιδήποτε. Αν ήμουν αναγκασμένος να κάθομαι στον καναπέ με την γυναίκα μου όλη μέρα, κάθε μέρα, θα χωρίζαμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Πρέπει να έχω να κάνω κάτι για τον εαυτό μου. Πιθανώς να χρειαστώ έναν χρόνο περιθώριο μετά την απόσυρσή μου για να σκεφτώ τι θα κάνω."

Ο Rea δήλωσε επίσης πως δεν έχει κάποια άμεση πρόθεση να φύγει από την οικογένεια της Kawasaki, είτε ως αναβάτης, είτε ως διοικητικό προσωπικό, ενώ περιέγραψε την περίοδο που ήταν στην Honda ως "κουραστική". Ο Rea είναι ένας από τους μόλις τρεις αναβάτες που ξεκίνησαν να τρέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2009 και βρίσκονται ακόμη εν ενεργεία, μαζί με τον Tom Sykes και τον Leon Haslam, οι οποίοι είχαν βρεθεί και οι δύο στο παρελθόν στην θέση του team mate του Ιρλανδού, στην ομάδα της Kawasaki.

 

 

Ετικέτες