Ana Carrasco - Με Honda CBR600RR απέναντι στους άντρες, στο WorldSSP 2025!

Στην υποκατηγορία Supersport Challenge, στους ευρωπαϊκούς γύρους, έτοιμη να συνεχίσει να γράφει ιστορία
Ana Carrasco
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/12/2024

Η Ana Carrasco συνεχίζει να γράφει ιστορία στους αγώνες μοτοσυκλέτας, καθώς το 2025 θα συμμετέχει στους ευρωπαϊκούς γύρους του WorldSBK με Honda CBR600RR στα Supersport, στην υποκατηγορία Supersport Challenge που αφορά στους ευρωπαϊκούς γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Supersport.

Το 2013 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3, η Ισπανίδα έγινε η πρώτη γυναίκα αγωνιζόμενη που κέρδισε βαθμούς σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIM με μια 15η θέση, ενώ αργότερα την ίδια χρονιά τερμάτισε ακόμα πιο πάνω σε αγώνα, με μια 8η θέση.

Το 2017 έγινε η πρώτη γυναίκα που κερδίζει αγώνα μοτοσυκλέτας της FIM, στην κατηγορία WorldSSP300 του WorldSBK, τερματίζοντας 8η στη βαθμολογία, ενώ το 2018 -η χρονιά της-, έγινε η πρώτη γυναίκα που παίρνει pole position στο WorldSSP300, η πρώτη γυναίκα που προηγείται σε βαθμολογία του WorldSSP300, και τέλος η πρώτη γυναίκα που κερδίζει το WorldSSP300 και παράλληλα η πρώτη γυναίκα που κερδίζει Πρωτάθλημα της FIM, απέναντι στους άντρες.

Το 2024 η Carrasco κέρδισε στο ντεμπούτο του νέου θεσμού το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Γυναικών (FIM Women’s Motorcycling World Championship), ενώ τώρα βάζει πλώρη για νέα ρεκόρ, αφού υπέγραψε με τη Honda France για να συμμετέχει το 2025 στο WorldSSP.

Δίπλα στην Carrasco, στην ίδια ομάδα, θα αγωνίζεται ο full-timer του WorldSSP Corentin Perolari, ο οποίος επιστρέφει στην κατηγορία, με την Carrasco να συμμετέχει στην κατηγορία Supersport Challenge, η οποία λαμβάνει χώρα μόνο στους ευρωπαϊκούς αγώνες.

Η Carrasco απόλαυσε μια θριαμβευτική χρονιά στο WorldWCR, κατακτώντας τέσσερις νίκες, απέναντι στην… “αιώνια” αντίπαλό της, Maria Herrera.

Ο Corentin Perolari, ο οποίος έχει μια καριέρα που κυμαίνεται από τα Red Bull Rookies μέχρι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance.

Είμαστε περίεργοι να δούμε πώς θα προσαρμοστεί η Carrasco στη σέλα του CBR600RR και πόσο ανταγωνιστική θα μπορέσει να είναι και πάλι απέναντι στους άντρες.

Ετικέτες

WSBK-Stefano Manzi - Πρώτη δοκιμή με superbike για τον πρωτοπόρο του ΠΠ SSP

Στη σέλα της Yamaha R1 βρέθηκε ο Ιταλός στο Misano
Stefano Manzi WSBK Practice
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/5/2025

Η Yamaha Motor Europe έδωσε στον Stefano Manzi, πρωτοπόρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Supersport, την ευκαιρία να δοκιμάσει για πρώτη φορά μια μοτοσυκλέτα World Superbike, κατά τη διάρκεια των δοκιμών του Misano.

Ο Ιταλός που αγωνίζεται με την Pata Yamaha Ten Kate Racing ολοκλήρωσε 103 γύρους με την R1 της Yamaha Motor Europe Motorsport Research and Development Test Team, κατά τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών. Ο Manzi συμμετείχε μόνο τη δεύτερη μέρα, καθώς την τρίτη η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιήθηκε από τον επίσημο δοκιμαστή της Yamaha WorldSBK, Jason O'Halloran.

Ο Manzi, που προηγείται με διαφορά 45 στο WorldSSP από τον δεύτερο Bo Bendsneyder ολοκλήρωσε τη μέρα στη 18η θέση της κατάταξης, μάλιστα πιο γρήγορος από τον αναβάτη της GYTR GRT Yamaha WorldSBK, Dominique Aegerter, ο οποίος ήταν 19ος. 

“Ήταν καταπληκτικό, μία από τις καλύτερες μέρες της ζωής μου”, δήλωσε ο Manzi μετά την πρώτη του δοκιμή σε World Superbike.

“Έχω μια σούπερ ομάδα και, επιτέλους, είχα όλη τη μέρα μια Superbike για πρώτη φορά. Δεν ήταν εύκολο, υπάρχουν μεγάλες διαφορές από τη μοτοσυκλέτα Supersport, αλλά κατάφερα να προσαρμοστώ γρήγορα και κάναμε πρόοδο από το FP3 στο FP4.”

“Δεν κάναμε χαζά λάθη και εξελιχθήκαμε στη διάρκεια της ημέρας, κάτι που ήταν και ο στόχος μας, οπότε τόσο εγώ όσο και η ομάδα είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι. Η διαφορά από την πρώτη θέση ήταν μεγάλη, αλλά σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Yamaha δεν τα πήγαμε άσχημα.”

Ο Manzi τόνισε επίσης τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των Yamaha αναβατών:

“Είναι πολύ ωραίο σε σχέση με το WorldSSP το πώς όλοι οι αναβάτες της Yamaha μοιράζονται δεδομένα. Βοηθάει πολύ να βλέπεις και τις γραμμές που ακολουθούν στην πίστα.”

“Θα ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο με τη μοτοσυκλέτα – όταν είδα την καρό σημαία, θα ήθελα να είχα ακόμα 3 ώρες. Υπάρχουν πολλά σημεία που πρέπει να βελτιώσω, αλλά νομίζω ότι στα φρένα ήμουν καλός, είναι ένα στοιχείο που έχω από το Supersport και μου βγαίνει καλά.”