Ανοικτό το συμβόλαιο της Kawasaki για τον Jonathan Rea! Πληγωμένος από Ezpeleta. Ο μάνατζερ του για τα MotoGP!

Ο μάνατζερ του Rea αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για τα MotoGP
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/2/2020

Στις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Ezpeleta, Προέδρου της Dorna, αντέδρασε ο Rea δηλώνοντας στεναχωρημένος και βρίσκοντάς τες δίχως σεβασμό για το WSBK. Ο Ezpeleta ουσιαστικά επανέλαβε κάτι που είχε πει πριν από χρόνια, πως τo WSBK είναι ένα πρωτάθλημα δευτερεύουσας σημασίας συγκριτικά με τα MotoGP και υπάρχει γιατί καλύπτει την ανάγκη να γίνονται αγώνες με μοτοσυκλέτες βασισμένες σε μοντέλα παραγωγής.

Προφανώς και δεν άρεσε αυτό στον Rea που αντέδρασε λέγοντας πως είναι πολύ περήφανος για το WSBK και δεν ήταν πολύ ευγενικοί οι χαρακτηρισμοί του Ezpeleta για το άθλημα. Από το portal gpone ερωτήθηκε έπειτα για το ενδεχόμενο της μετακίνησής στα MotoGP, απαντώντας πως είναι τυχερός που είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί πριν χρόνια με μία από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες (εννοούσε την Honda του Stoner). Πρόσθεσε πως πρόταση κανονική, χειροπιαστή, για τα MotoGP δεν είχε ποτέ, κι ενώ είναι ευτυχισμένος με την καριέρα του υπάρχει μία πικρία για το ενδεχόμενο που χάθηκε να δοκιμάσει τα MotoGP γιατί τώρα είναι πολύ αργά.

Όλα αυτά όμως ανατρέπονται μόλις μία ημέρα μετά, από τον μάνατζερ του! "Ήμουν στα paddock των MotoGP πολλά χρόνια (ο μάναντζερ) και υπάρχουν πάντα πολλοί ταλαντούχοι αναβάτες εκεί πέρα. Αυτό που κάνει τον Rea να ξεχωρίζει είναι η ψυχολογία του νικητή. Ξέρει πως να κερδίζει αγώνες και πρωταθλήματα. Προφανώς και δεν θα γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής μόλις ανέβει στην μοτοσυκλέτα, τον πρώτο χρόνο. Αλλά έχει το ταλέντο να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP! Το 2012 όταν αγωνίστηκε για δύο αγώνες αντικαθιστώντας τον Casey Stoner, τερμάτισε όγδοος και έβδομος χωρίς καμία ευκαιρία για δοκιμές! Στο Misano έχασε ολόκληρη μέρα εξαιτίας του καιρού και στο Aragon νίκησε τον Rossi. Αν το έκανε αυτό σήμερα τί θα έλεγε ο κόσμος; Έβδομος και όγδοος είναι πολύ καλά για τα δεδομένα εκείνης της εποχής. Ήταν πολύ μακριά από το τέλος που υπήρχαν και εργοστασιακοί αναβάτες".

Αυτές οι δηλώσεις του μάναντζερ του Rea δείχνουν πρώτα μία ασυνεννοησία με τον ίδιο τον Rea, κι έπειτα μία παθιασμένη αντιμετώπιση της καυτής περιόδου που για πρώτη φορά ζουν τόσο έντονα τα WSBK! Ο Rea είναι 33 ετών και αντίθετα με τα όσα λένε διάφορες αναρτήσεις δεξιά κι αριστερά που θέλουν να συγκεντρώσουν το κλικ, ο Rea απέχει πολύ από το να αποσυρθεί, όπως ο ίδιος τόνισε -για άλλη μία φορά- εχθές. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτή η σεζόν στην οποία λήγει το συμβόλαιό του, έχει μία από τις τελευταίες ευκαιρίες της καριέρας του για σκληρή διαπραγμάτευση. Την επόμενη φορά, θα κάνει αυτή την κουβέντα ενώ θα είναι τριανταπέντε, με το δεδομένο πως θα ανανεώσει ή θα υπογράψει κάπου αλλού για δύο χρόνια, αντί για παρακάτω -ή όπως άξαφνα έκανε ο Marquez, για παραπάνω.

Αυτή την στιγμή έχει το καλύτερο διαπραγματευτικό χαρτί, διότι ο Alvaro δεν τα κατάφερε να τον εκθρονίσει ενώ ο Redding ξεκινά ένα σκαλί πιο κάτω από εκεί ψηλά που αυθόρμητα τον είχαν τοποθετήσει όλοι. Ο Rea πάντως θεωρεί πως είναι ο μοναδικός που μπορεί να τον δυσκολέψει…

Ο μάναντζέρ του μπαίνει σε σκληρό παιχνίδι από πολύ νωρίς με τέτοιες δηλώσεις. Εκτός από τα MotoGP αφήνει ανοικτό και κάθε άλλο ενδεχόμενο μετακίνησης σε άλλες ομάδες, αναφέροντας παραπάνω από μία φορά την λέξη Honda, και ουσιαστικά προκαλώντας την Kawasaki να έρθει στο τραπέζι με μία γενναία πρόταση και ταυτόχρονα με μία ανανεωμένη μοτοσυκλέτα κοιτώντας τον ανταγωνισμό του μέλλοντος και όχι τον τωρινό…

Ετικέτες

WSBK - Οι αναβάτες της Honda σε αδιέξοδο

Lecuona και Vierge δεν μπορούν να εξηγήσουν τι πάει στραβά
WSBK
Από το

motomag

7/7/2023

Τα προβλήματα της Honda στους αγώνες δεν αφορούν μόνο στο MotoGP, καθώς ο ιαπωνικός γίγαντας αντιμετωπίζει μία παρόμοια κατάσταση και στο WSBK με τα αποτελέσματα των αναβατών της να είναι αποκαρδιωτικά.

Η Honda θέλει να ξεχάσει πολύ γρήγορα τον αγώνα του Donington στο WSBK καθώς αμφότεροι οι αναβάτες της δεν κατάφεραν να βρεθούν σε κανέναν από τους τρεις αγώνες εντός δεκάδας. Χαρακτηριστικό της άσχημης εικόνας του HRC ήταν το γεγονός πως οι Iker Lecuona και Xavi Vierge δεν κατάφεραν με την CBR1000RR-R να μπουν στην δεκάδα ούτε στις κατατακτήριες δοκιμές.

Σκεπτόμενοι τα προβλήματα της Honda στο Donington, οι δύο αναβάτες έδωσαν την δική τους οπτική για τα όσα συνέβησαν:

WSBK Honda

O Iker Lecuona δήλωσε: "Δεν θέλω να πω τίποτα γενικά. Δυσκολεύτηκα αλλά δεν ξέρουμε το γιατί. Στον πρώτο αγώνα όταν είχα την πτώση δεν έκανα τίποτα λάθος. Ήταν όλα ίδια, προς το τέλος του αγώνα έπεσα με το χρησιμοποιημένο ελαστικό. Δεν έκανα κάτι ιδιαίτερο. Δεν είναι εύκολη στιγμή για εμάς. Δυσκολευτήκαμε πολύ. Δεν καταλαβαίνουμε τίποτα. Αυτός δεν είναι ο καλύτερο τρόπος. Την Κυριακή δοκιμάσαμε διαφορετικά πράγματα και το πρωί αυτό δούλεψε. Το απόγευμα η εκκίνηση μου ήταν καλή αλλά στον πρώτο γύρο με τις νέες αλλαγές δεν μπόρεσα να ζεστάνω το πίσω ελαστικό και παραλίγο να πέσω στη στροφή 7 με αποτέλεσμα να μείνω πίσω από τον Tito Rabat. Ο ρυθμός ήταν καλός στη συνέχεια. Τώρα πρέπει να καταλάβουμε γιατί είχαμε αυτή την απόδοση και τι άλλαξε στην μοτοσυκλέτα.

Ο teammate του Xavi Vierge δήλωσε: "Φυσικά αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν δύσκολο για εμάς, και πραγματικά δεν περιμέναμε να δυσκολευτούμε τόσο πολύ εδώ. Όπως πάντα, εγώ και η ομάδα δουλέψαμε πολύ σκληρά για να προσπαθήσουμε να πετύχουμε το μέγιστο δυνατό σε κάθε περίοδο. Την Κυριακή δεν καταφέραμε να πάρουμε βαθμούς, στον αγώνα Superpole δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι και στον δεύτερο αγώνα ενώ κάναμε καλή εκκίνηση και βρισκόμασταν στη μέση του grid είχαμε ένα μικρό πρόβλημα που με ανάγκασε να μπω στα pits και να σταματήσω. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο για να είμαστε δίκαιοι, και καλύτερα να συμβεί σε έναν αγώνα όπου ούτως ή άλλως δυσκολευόμασταν παρά κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου όπου παλεύουμε για ένα δυνατό αποτέλεσμα."

Μετά το Donington, ο Vierge βρίσκεται στη 10η θέση της γενικής βαθμολογίας (με 92 βαθμούς έναντι... 357 του Bautista), με τον Lecuona να ακολουθεί στην 12η με 66 βαθμούς.

SK Motorium

Ετικέτες