Eugene Laverty - Επέστρεψε επιτέλους σπίτι του μετά τον τραυματισμό του στο Phillip Island

Χρειάστηκε να νοσηλευτεί και δεύτερη φορά μετά από επιπλοκές!
O Eugene Laverty επιστρέφει σπίτι
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/12/2022

Όχι μία, αλλά δύο φορές χρειάστηκε να νοσηλευτεί στην Αυστραλία ο Eugene Laverty μετά το ατύχημα που είχε στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του, καταφέρνοντας εν τέλει να βγει οριστικά από το νοσοκομείο και να επιστρέψει σπίτι του στις 10/12, είκοσι μέρες μετά την πτώση του.

Στο ατύχημα που είχε στην πίστα του Phillip Island, ο Eugene Laverty είχε πέσει στην 1η στροφή του 18ου γύρου στον αγώνα των WSBK, με τον Xavi Fores να μην μπορεί να τον αποφύγει και να συγκρούεται μαζί του, με αποτέλεσμα κατάγματα σε λεκάνη και ισχίο για τον Ιρλανδό.

Ο Laverty παρέμεινε στο νοσοκομείο της Μελβούρνης για 4 ημέρες αρχικά, καταφέρνοντας να αποφύγει το χειρουργείο, όμως όταν βγήκε παρουσίασε επιπλοκές, συμπεριλαμβανομένης και εσωτερικής αιμορραγίας, οπότε ξαναέκανε εισαγωγή στο Alfred Hospital.

Τέλος καλό, όλα καλά, και έφτασε η στιγμή που ο Ευγένιος βγήκε για δεύτερη φορά από το νοσοκομείο, και επέστρεψε στην Πορτογαλία όπου και είναι η έδρα του.

Eugene Laverty: “Ήμουν τυχερός που είχε δίπλα τη γυναίκα μου, Pippa, και είμαστε κι οι δυο πολύ χαρούμενοι που επιτέλους επιστρέφουμε σπίτι. Αυτός δεν ήταν ο τρόπος με τον οποίο ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου στα WSBK, αλλά τα έδωσα όλα, και έτσι θα πρέπει να κάνει κανείς. Θέλω να ευχαριστήσω την οργάνωση του WSBK που διέκοψε αμέσως τον αγώνα λόγω του ατυχήματος μου, και το ιατρικό προσωπικό της πίστας που με φρόντισαν μετά την πτώση μου.”

Ετικέτες

Motul-WSBK Assen: Επεισοδιακός αγώνας με νίκη Bautista και ελληνικό ενδιαφέρον

Η πτώση που σημαδεύει το πρωτάθλημα και η πρώτη “παγκόσμια” εμπειρία του Γιάννη Περιστερά
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

26/4/2022

Κάποιοι λένε ότι ήταν μαθηματικά βέβαιο πως κάποια στιγμή οι σκληρές μάχες του Rea με τον Toprak θα τελείωναν με τους δύο αναβάτες να σέρνονται στην άσφαλτο. Περίμεναν να είχε γίνει από πέρσι και ιδιαίτερα προς το τέλος του πρωταθλήματος, όμως τελικά το… αναπόφευκτο έγινε φέτος στην πίστα του Assen, μόλις στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος. Όχι μόνο αυτό, αλλά πλέον το δίδυμο των πρωταθλητών Rea-Toprak δεν είναι το μόνο που διεκδικεί τον τίτλο, καθώς η επιστροφή του Bautista στην Ducati ξεκίνησε νικηφόρα και συνεχίζει νικηφόρα. Άλλωστε θα ήταν παράλογο να μην πάρει ο Baustista το δώρο που του έδωσαν στα χέρια οι αντίπαλοί του.

Το αγωνιστικό τριήμερο ξεκίνησε πολύ καλά για το στρατόπεδο των Πράσινων και ο Jonathan Rea σημείωσε την 100 νίκη του στην διαδικασία της Superpole, με την Kawasaki να νοιώθει δυνατή για τον δεύτερο αγώνα.

Όμως ο πρωταθλητής του 2021  Toprak Razgatlioglu δεν είχε σκοπό να κάνει εύκολη τη ζωή κανενός και με μια εξαιρετική εκκίνηση από τη δεύτερη θέση, έστριψε στη Κ1 εμπρός από τον Rea. Για τους επόμενους πέντε γύρους ο Toprak με τον Rea και τον Bautista είχαν μερικές αψιμαχίες και ανταλλαγές θέσεων, όμως στον έκτο μόλις γύρο του αγώνα ο Rea με τον Toprak  είχαν επαφή στην έξοδο της Κ1 που οδήγησε τελικά στην πτώση τους. Μια επαφή που απασχόλησε τους αγωνοδίκες, αλλά μετά την λήξη του αγώνα και δεν ανακοινώθηκε κάποιους είδους ποινή σε κανέναν από τους δύο αναβάτες. Φυσικά ο Bautista δέχτηκε το “δώρο” χωρίς αντιρρήσεις και πήρε άλλη μια νίκη, προφανώς με πολύ πιο εύκολο τρόπο απ’ ότι πίστευε και ο ίδιος.

Πολύ πιο πίσω του δεύτερος με 8,770” διαφορά τερμάτισε ο Andrea Locatelli  και τρίτος ήταν ο Iker Lecuona που γεύτηκε το πρώτο του βάθρο με την μοτοσυκλέτα της Honda.

Όμως μετά τον αγώνα, ο Rea και η Kawasaki έριξαν την ευθύνη για το συμβάν στον Τούρκο αναβάτη της Yamaha, λέγοντας πως ήταν δικό του λάθος. Αρχικά ο Toprak δεν έκανε κάποια δήλωση που να υπονοεί πως υπάρχει ευθύνη του ίδιου ή του Rea, όμως μετά τις δηλώσεις από την πλευρά των “Πρασίνων”, ο Toprak επανήλθε αμυνόμενος των κατηγοριών από το αντίπαλο στρατόπεδο, λέγοντας πως ο Rea θα πρέπει να ξαναδεί το συμβάν μέσα από την κάμερα της Yamaha, για να έχει ολοκληρωμένη άποψη.  

Η πρώτη “παγκόσμια” εμπειρία

 

Αυτός ο αγώνας στην Ολλανδία είχε ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για εμάς του Έλληνες, αφού ως γνωστόν ο πρωταθλητής Γιάννης Περιστεράς συμμετέχει φέτος στην κατηγορία WSSP300 με μια Yamaha R3. Μην έχοντας καταφέρει να πάρει εκκίνηση στον προηγούμενο αγώνα, για τον Έλληνα αθλητή αυτή ήταν τυπικά η πρώτη “παγκόσμια” εμπειρία του. Στα ελεύθερα δοκιμαστικά είχε τον 16 ταχύτερο χρόνο ανάμεσα σε 32 αναβάτες, ενώ στους δύο αγώνες τερμάτισε στην 24η και 21η θέση.

 

 

Βαθμολογία πρωταθλήματος μετά το Assen

1. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) 109

2. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 91

3. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha with Brixx WorldSBK) 64

4. Andrea Locatelli (Pata Yamaha with Brixx WorldSBK) 55

5. Iker Lecuona (Team HRC) 50

6. Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati) 43

7. Axel Bassani (Motocorsa Racing), Best Independent 30