Honda WSBK Team 2020: Επίσημη παρουσίαση εργοστασιακής ομάδας

Υπό τον φόβο του Κορονοϊού!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/2/2020

Μετά από την ολοκλήρωση των ιδιωτικών δοκιμών στην πίστα της Jerez, το HRC παρουσίασε στο Honda Welcome Plaza της Aoyama την εργοστασιακή ομάδα των SBK για το 2020 με αναβάτες τους Leon Haslam και Alvaro Bautista, η οποία συμπληρώνεται από την δορυφορική ομάδα της  MIE Althea και αναβάτη τον Ιάπωνα Takumi Takahashi (ο δεύτερος αναβάτης θα είναι Jordi Torres, ο οποίος όμως δεν ήταν παρόν στην Ιαπωνία). Πέρα από την ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα, η Honda έχει κάνει τεράστιες δομικές αλλαγές στο επιτελείο της ομάδας, που πλέον ελέγχεται απευθείας από το HRC. Μάλιστα η έδρα της είναι μαζί με εκείνη των MotoGP στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, κάτι που δείχνει πόσο σοβαρή είναι πλέον η εμπλοκή της Honda στο θεσμό των WSBK από την στιγμή που τα ανέλαβε η Dorna. Μάλιστα επικεφαλής για την εργοστασιακή ομάδα των WSBK είναι ένας πολύ γνωστός άνθρωπος στον κόσμο των GP, ο κύριος Jaume Colom, που ήταν “ομαδάρχης” του Dani Pedrosa όταν κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα των GP250.

Επιπρόσθετα, η επιλογή του Haslam και του Bautista, αποτελεί άλλη μια ένδειξη πως ο στόχος φέτος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και τίποτα λιγότερο. Η Honda πλήρωσε πάρα πολλά χρήματα τον Bautista για να τον πάρει από την Ducati, κι όπως είπε ο Carmelo Ezpeleta της Dorna: “Βγάζει περισσότερα χρήματα στα SBK από εκείνα που παίρνουν οι δορυφορικοί αναβάτες στα MotoGP”. Όμως και ο Leon Haslam  είναι από τα “βαριά” ονόματα στον κόσμο των SBK, με πολλές νίκες στο ενεργητικό του και μεγάλη εμπειρία από την οδήγηση διαφορετικών εργοστασιακών μοτοσυκλετών, ενώ είχε κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά για την BMW στα πρώτα χρόνια της εμπλοκής της στον θεσμό.

Η παρουσίαση έγινε χωρίς την παρουσία κοινού, δηλαδή κεκλεισμένων των θυρών υπό τον φόβο του… Κορονοϊού! Στις 24-25 Φεβρουαρίου όλες οι ομάδες του παγκοσμίου πρωταθλήματος SBK θα βρεθούν μαζί στο Philip Island της Αυστραλίας στα πλαίσια των επίσημων δοκιμών. Μία εβδομάδα αργότερα (28-1) θα φιλοξενηθεί και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στην ίδια πίστα.  

"Καρφώνει" Bautista ο Domenicali!

Έφυγε για τα χρήματα, λέει ο CEO της Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/9/2019

Ο Claudio Domenicali, CEO της Ducati, εξαπέλυσε μια δριμεία επίθεση μέσω Twitter στον Alvaro Bautista, για τους λόγους που αποφάσισε να φύγει από την Ducati και να πάει στην εργοστασιακή ομάδα της Honda στα Motul WSBK.

Να θυμίσουμε ότι αυτή η ηχηρή μεταγραφή φημολογούνταν εδώ και καιρό, αλλά επιβεβαιώθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα επίσημα, στα πλαίσια της ευρύτερης ανασυγκρότησης της ομάδας της Honda, με την πλήρη εμπλοκή και του HRC.

Στον πρόσφατο αγώνα της Πορτογαλίας στο Portimao, ο Bautista είχε κάνει δηλώσεις σχετικά με αυτή την απόφαση, λέγοντας πως δεν έφυγε επειδή είχε μια δελεαστική οικονομικά πρόταση από την Honda, αλλά ένιωσε ότι εκεί θα έχει μεγαλύτερο κίνητρο. Αυτή ήταν η λέξη που χρησιμοποίησε αρκετά συχνά ο Ισπανός αναβάτης, θέλοντας να δώσει ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό.

Πριν από λίγη ώρα όμως, ο Domenicali ανέβασε ένα Post στο Twitter συνοδευόμενα από μια φωτογραφία του Bautista από τις αρχές του πρωταθλήματος, γράφοντας στο σχετικό σχόλιο ότι "αυτή η φωτογραφία ήταν η αρχή ενός φανταστικού σερί από νίκες. Τώρα ο Bau Bau (σ.σ. το ψευδώνυμο του Bautista) λέει ότι άφησε την Ducati για την Honda όταν αποφασίσαμε να πάρουμε τον Scott (σ.σ. τον Scott Redding) κι όχι για τα χρήματα. Εμείς όμως του κάναμε μια προσφορά για συμβόλαιο δύο ετών και με έξι μηδενικά στο νούμερο, την οποία απέρριψε, γιατί ήθελε κι άλλα χρήματα, όχι κάτι άλλο. Η ζωή είναι γεμάτη από επιλογές."

 

 

 

Η σχέση του Bautista με την Ducati ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, χάρη στο σερί των 11 νικών με την Panigale V4 R. Ακολούθησε όμως ένα άλλο αρνητικό σερί εντυπωσιακών πτώσεων με απολογισμό μηδέν βαθμούς σε έξι αγώνες, με αποτέλεσμα όχι μόνο να τον φτάσει ο Rea στην βαθμολογία, αλλά να έχει περάσει μπροστά και να έχει σχεδόν εξασφαλίσει τον τίτλο, αφού η διαφορά τους είναι 91 βαθμοί και απομένουν δύο αγώνες με τρία σκέλη ο καθένας.

Δημιουργείται όμως το ερώτημα γιατί ένας CEO ενός εργοστασίου να καταφεύγει στα social media προκειμένου να ασκήσει μια τόσο σκληρή κριτική στον αναβάτη της ομάδας του, την στιγμή που το εργοστάσιο παλεύει για την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Η απάντηση κρύβεται εν μέρει και στις προηγούμενες δηλώσεις του Bautista, κατά την διάρκεια του αγώνα στον Donington Park, όπου εξηγεί το σερί των πτώσεών του. Ουσιαστικά είπε πως έφταιγε ένα πρόβλημα της μοτοσυκλέτας του, χωρίς να είναι πρόθυμος να μπει σε λεπτομέρειες. Λίγο αργότερα, στην Laguna Seca, είχε άλλη μία πτώση…

Σίγουρα πάντως πρόκειται για μία περίεργη σχέση ανάμεσα στον Bautista και την Ducati, με τον Ισπανό να αποστασιοποιείται τους τελευταίους δύο μήνες από το εργοστάσιο σε σημείο που να αμφισβητείται η ειλικρίνεια και η αφοσίωσή του απέναντι στην εταιρεία. Να θυμίσουμε ότι αρχικά ο Bautista είχε δηλώσει δημόσια πως δεν ήθελε να φύγει από τα MotoGP και να πάει στα WSBK, αλλά στη συνέχεια άλλαξε η διάθεσή του και είχε πει ότι απολάμβανε το γεγονός πως ήταν ο σταρ της Ducati. Όλα αυτά πάλι ήρθαν τούμπα, με την ρήξη να είναι πλέον εμφανέστατη και δημόσια. Όπως, όμως, πολύ εύστοχα πάντως υπονοεί και το post του Domenicali, είναι εντυπωσιακή η διαφορά που μπορεί να επιφέρει το διάστημα μερικών μηνών σε μια σχέση…