Honda WSSP - Δεν ολοκλήρωσε την πιστοποίηση κινητήρα στο WSSP, λόγω προβλημάτων logistics και τελωνείου!

Συμμετοχή στους 2 πρώτους αγώνες μόνο μετά τη σύμφωνη γνώμη των άλλων κατασκευαστών
Honda WSSP προβλήματα πιστοποίησης
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

28/2/2023

Η επίσημη αγωνιστική ομάδα της Honda στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSSP αντιμετώπισε ένα πρωτόγνωρο πρόβλημα, καθώς δεν κατάφερε να προμηθεύσει τη Dorna με τον κινητήρα της για την ομολογκασιόν (την πιστοποίηση του δηλαδή), ενώ συμμετείχε στον πρώτο γύρο κατ’ εξαίρεση, μόνο μετά τη σύμφωνη γνώμη και των υπόλοιπων κατασκευαστών!

Η ανακοίνωση Dorna & FIM έχει ως εξής:

"Οι FIM & Dorna WSBK θέλουν να παράσχουν την ακόλουθη διευκρίνηση πάνω στο θέμα των Honda WorldSSP αγωνιστικών μοτοσυκλετών (CBR600RR) που θα αγωνιστούν στο Phillip Island και στη Mandalika στους πρώτους δυο γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2023 FIM Supersport.

Ως αποτέλεσμα προβλημάτων εφοδιασμού και τελωνείων, ήταν αδύνατο για τη Honda να παρουσιάσει τον κινητήρα (και τα υπόλοιπα υποχρεωτικά εξαρτήματα) στην ώρα που έπρεπε για τη δεύτερη φάση της πιστοποίησης της FIM.

Η FIM αποφάσισε να απαλλάξει προσωρινά τη Honda από την πιστοποίηση, με την προϋπόθεση πως όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές του Πρωταθλήματος WSSP συμφωνήσουν.

Μετά από την ομόφωνη συμφωνία κατασκευαστών και Dorna, η Honda και η ομάδα της Petronas MIE-MS Racing HONDA WorldSSP θα συμμετάσχουν στους πρώτους γύρους του Πρωταθλήματος.

Όλοι οι βαθμοί που θα πετύχουν οι αναβάτες της ομάδας, θα είναι σε εκκρεμότητα μέχρι να ολοκληρωθεί η δεύτερη φάση της πιστοποίησης, το αργότερο μέχρι τον πρώτο γύρο σε ευρωπαϊκό έδαφος στο Assen, στις 21-23 Απριλίου.”

Έτσι λοιπόν, στον 1ο γύρο του Πρωταθλήματος, η Petronas MIE-MS Racing HONDA WorldSSP συμμετείχε κανονικά με τον Tarran Mackenzie να βρίσκεται στην 10η θέση της γενικής κατάταξης με 11 βαθμούς, και με τον Adam Norrodin στην 18η με 5 βαθμούς.

Θυμίζουμε πως το 2023 η Honda επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport με το CBR600RR και την ομάδα της MIE Racing, της Midori International Engineering, ιδιοκτησίας της Midori Moriwaki που έχει τον βελτιωτικό οίκο Moriwaki Engineering.

Ετικέτες

Motul WSBK: Ερωτηματικά για την συμμετοχή του Andrea Iannone – Θα πρέπει να νοικιάσει μία Panigale V4!

Ένας αγώνας δρόμου περιμένει τον Ιταλό
Iannone
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/12/2025

Πριν περίπου δύο εβδομάδες, δημοσιεύτηκε η λίστα συμμετοχών για το επερχόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και ένας από τους αναβάτες ήταν και ο Andrea Iannone, με μια εντελώς νέα ομάδα, άγνωστη μέχρι σήμερα στο paddock, με την ονομασία Cainam Racing Team.

Να τονίσουμε εδώ πως η λίστα αυτή είναι προσωρινή και η τελική λίστα θα γίνει γνωστή μόνο τον Ιανουάριο–Φεβρουάριο, κοντά στην έναρξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike — και αφού έχει υπογραφεί το συμβόλαιο μεταξύ του διοργανωτή και των ομάδων που θα συμμετάσχουν.

Ακόμη και σήμερα, δύο εβδομάδες μετά την ανακοίνωση των συμμετοχών, η κυριολεκτικά παντελώς άγνωστη ομάδα Cainam Racing Team – που ίσως προέρχεται από το Maniac που είναι το παρατσούκλι του Ιταλού αλλά ανάποδα γραμμένο – είχε δημιουργήσει μία νέα σελίδα στα κοινωνικά δίκτυα που πλέον δεν υπάρχει, ενώ η εταιρεία που διαχειρίζεται τα συμφέροντα του αναβάτη από το Vasto τόνισε ότι προς το παρόν δεν έχουν προγραμματιστεί επίσημες ανακοινώσεις και ότι αυτές θα γίνουν όταν πρέπει!

Όπως ήδη γνωρίζουμε, το 2026 θα είναι η χρονιά που η Ducati θα φέρει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τη νέα Panigale V4. Στο Borgo Panigale εργάζονται εντατικά για να καλύψουν τις απαιτήσεις των ομάδων μέχρι την αρχή της χρονιάς, όσον αφορά τα ανταλλακτικά, κινητήρες και οτιδήποτε αφορά τη νέα μοτοσυκλέτα. Για τον λόγο αυτό, ώστε να μη δημιουργηθεί πρόβλημα στην παραγωγή, η Ducati είχε θέσει μία συγκεκριμένη προθεσμία στις παραγγελίες για τη νέα μοτοσυκλέτα που ήταν η 31η Ιουλίου.

Ο Iannone όμως δεν είχε εκφράσει το ενδιαφέρον του μέχρι τότε και η μόνη επιλογή που φαίνεται να έχει ο “The Maniac” είναι να ενοικιάσει μοτοσυκλέτες από την ομάδα δοκιμών για τις χειμερινές δοκιμές και για τον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία στο Phillip Island. Δυστυχώς, η κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας από το μηδέν μέχρι τον Ιανουάριο δεν είναι εφικτή στη Ducati, λόγω των πολλών παραγγελιών που ήδη υπάρχουν για τα διάφορα πρωταθλήματα (BSB, MotoAmerica, κ.λπ.).

Αν ο Iannone επιλέξει αυτή την οδό, που είναι και η μόνη πρακτικά διαθέσιμη αυτή τη στιγμή και παράλληλα παραγγείλει μία νέα Panigale V4, αυτή πιθανότατα θα είναι έτοιμη στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος, στο Portimao.

Η πρόκληση λοιπόν για τον Andrea Iannone δεν είναι ακόμη η προετοιμασία του και η απόδοσή του στο WSBK του 2026, αλλά να είναι εκεί, πρώτα απ’ όλα!