Ιδιωτικές δοκιμές για BMW-SMR

Θετικές οι πρώτες εντυπώσεις
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/12/2018

Η SMR (Shaun Muir Racing), έκανε τις πρώτες ιδιωτικές δοκιμές στην πίστα της Almeria στην Ισπανία με τις μοτοσυκλέτες της BMW, αποτελώντας ουσιαστικά την μοναδική ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WorldSBK που την εκπροσωπεί, αφήνοντας πίσω της την συνεργασία της με την Aprilia. Η ίδια συνεργασία είχε υπάρξει και στο παρελθόν όταν η BMW έκανε το ντεμπούτο της στα WorldSBK το 2016 με την SMR. Φέτος θα ισχύσει το ίδιο όσον αφορά την διοίκηση της ομάδας, ενώ η BMW θα παρέχει την πλήρη τεχνική υποστήριξη στην εξέλιξη των κινητήρων, των ηλεκτρονικών, του πλαισίου και τoν σχεδιασμό των φαίρινγκ. Η SMR στοχεύει σε μια δυνατή σεζόν με καλά αποτελέσματα, έχοντας για αναβάτες της τον Tom Sykes (προερχόμενος απ’ την Kawasaki με πολλά χρόνια εμπειρίας) και τον 24χρονο Markus Reiterberger, πρωταθλητή του ευρωπαϊκού superstock 1000 που έτρεχε με την μοτοσυκλέτα της BMW.
Ο καιρός στην πίστα της Ισπανίας ήταν καλός, επιτρέποντας έτσι στους αναβάτες να ολοκληρώσουν σχεδόν από 100 γύρους ο καθένας σ’ όλο το διήμερο, προσπαθώντας να εξοικειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο με τις μοτοσυκλέτες τους. Όπως ανέφερε ο Markus, ο στόχος των δοκιμών ήταν επίσης να γνωριστούν τα μέλη της ομάδας μεταξύ τους, ενώ σε δηλώσεις του είπε: Είναι όλα καινούργια για μένα: τα μέλη της ομάδας όπως και η μέθοδος εργασίας πάνω στη Superbike έκδοση της S1000RR. Οι πρώτες δοκιμές απέδωσαν καρπούς, ενώ απ’ το πρόγραμμα δεν έλειπε και το σετάρισμα των βασικών ρυθμίσεων της μοτοσυκλέτας όσον αφορά τον τομέα του πλαισίου, των ηλεκτρονικών και την γεωμετρία.” Ο Tom Sykes απ’ την πλευρά βρέθηκε πάνω σε μια διαφορετική μοτοσυκλέτα εκτός της Kawasaki μετά από εννιά ολόκληρα χρόνια δηλώντας: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις δοκιμές. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν καλές και αισθανόμουν άνετα πάνω στην S1000RR. Ήταν δύο πολύ παραγωγικές μέρες και αλλάξαμε κάποια πράγματα στη μοτοσυκλέτα, ενώ κατανοήσαμε σε ποια σημεία πρέπει να εστιάσουμε στο μέλλον. Είμαι αρκετά εντυπωσιασμένος με το αποτέλεσμα και απ’ όσο δείχνει προοδεύουμε πολύ γρήγορα.”


Ο Marc Bongers που είναι ο υπεύθυνος του αγωνιστικού της BMW ανέφερε πώς: “Ο στόχος των δοκιμών στην Almeria ήταν οι αναβάτες να εξοικειωθούν με τις μοτοσυκλέτες. Απ’ τη μια είχαμε την δυνατότητα να αξιολογήσουμε τις αλλαγές σχετικά με την εργονομία της μοτοσυκλέτας, ενώ φάνηκε πως οι δύο αναβάτες είχαν μεγάλη αυτοπεποίθηση οδηγώντας τες. Απ’ την άλλη, αποκτήσαμε αρκετή εμπειρία για τις επόμενες δοκιμές και γνωρίζουμε πάνω σε τι πρέπει να δουλέψουμε. Γνωρίζουμε ότι ακόμη και μετά το διήμερο των δοκιμών οι μοτοσυκλέτες βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι με το βασικό set up τους, αλλά και με αυτά που κατάφερε η ομάδα τους τελευταίους μήνες. Στις επόμενες δοκιμές στην Jerez θα έρθουμε αντιμέτωποι με τις υπόλοιπες ομάδες και θα δούμε σε τι επίπεδο βρισκόμαστε. Ανυπομονούμε να το διαπιστώσουμε, αλλά θα συγκεντρωθούμε αποκλειστικά στους στόχους μας και δεν θα αποσπαστεί η προσοχή μας απ' αυτούς λόγω του ανταγωνισμού.
Η έναρξη του πρωταθλήματος απέχει μόλις δύο μήνες και με την εισαγωγή των νεών μοτοσυκλετών τόσο της BMW όσο και της Ducati, καθώς και με τις αλλαγές που έχουν γίνει στη σύσταση των ομάδων, το πρωτάθλημα έπεται να είναι άκρως ενδιαφέρον με πολλές μάχες για τον εκθρονισμό του βασιλιά.

Motul WSBK: Ανανέωσε με το HRC ο Haslam!

Haslam και Honda μαζί και το 2021
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/10/2020

Το HRC ανακοίνωσε πριν από λίγο την ανανέωση του συμβολαίου του Leon Haslam, ο οποίος θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τα χρώματα της Honda στο Motul WSBK και για το 2021.

Ο Haslam μπήκε στο Team HRC Factory Team στα τέλη της περασμένης χρονιάς, συμβάλλοντας σημαντικά στην εξέλιξη του project της Honda με το νέο CBR1000RR-RW SP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes. Η φετινή χρονιά όμως, λόγω του ξεσπάσματος της πανδημίας, δεν πρόσφερε το έδαφος για ουσιαστικά αποτελέσματα, γι' αυτό και η ομάδα έσπευσε να ανανεώσει το συμβόλαιό του, ώστε να παραμείνει team mate του Ισπανού Alvaro Bautista Και την επόμενη χρονιά.

Ο Haslam δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος γι' αυτή την συμφωνία, λέγοντας πως η φετινή χρονιά είχε πολλούς περιορισμού λόγω των μέτρων κατά του κορωνοϊού, αλλά η δυναμική που έχει η μοτοσυκλέτα της Honda ήταν εμφανής από την αρχή. Η συνέχιση της εξέλιξης του Fireblade είναι θεμελιώδης και πιστεύει ότι μέσα στο 2021 θα καταφέρει να βελτιωθεί και ο ίδιος ανεβαίνοντας στα βάθρα των αγώνων της επόμενης σεζόν.

Ο Yoshishige Nomura, Πρόεδρος του Honda Racing Corporation, είπε θεωρεί ότι ο Halsam είναι ένας έμπειρος αναβάτης με μεγάλο κίνητρο, απόλυτα αφοσιωμένος στο έργο της εταιρείας, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Δήλωσε επίσης πως η ανακοίνωση της επέκτασης του συμβολαίου, θα επιφέρει την συνέπεια και την συνέχεια του project της Honda στα Superbikes, με απώτερο στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

 

 

Ετικέτες