Ιδιωτικές δοκιμές για BMW-SMR

Θετικές οι πρώτες εντυπώσεις
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/12/2018

Η SMR (Shaun Muir Racing), έκανε τις πρώτες ιδιωτικές δοκιμές στην πίστα της Almeria στην Ισπανία με τις μοτοσυκλέτες της BMW, αποτελώντας ουσιαστικά την μοναδική ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WorldSBK που την εκπροσωπεί, αφήνοντας πίσω της την συνεργασία της με την Aprilia. Η ίδια συνεργασία είχε υπάρξει και στο παρελθόν όταν η BMW έκανε το ντεμπούτο της στα WorldSBK το 2016 με την SMR. Φέτος θα ισχύσει το ίδιο όσον αφορά την διοίκηση της ομάδας, ενώ η BMW θα παρέχει την πλήρη τεχνική υποστήριξη στην εξέλιξη των κινητήρων, των ηλεκτρονικών, του πλαισίου και τoν σχεδιασμό των φαίρινγκ. Η SMR στοχεύει σε μια δυνατή σεζόν με καλά αποτελέσματα, έχοντας για αναβάτες της τον Tom Sykes (προερχόμενος απ’ την Kawasaki με πολλά χρόνια εμπειρίας) και τον 24χρονο Markus Reiterberger, πρωταθλητή του ευρωπαϊκού superstock 1000 που έτρεχε με την μοτοσυκλέτα της BMW.
Ο καιρός στην πίστα της Ισπανίας ήταν καλός, επιτρέποντας έτσι στους αναβάτες να ολοκληρώσουν σχεδόν από 100 γύρους ο καθένας σ’ όλο το διήμερο, προσπαθώντας να εξοικειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο με τις μοτοσυκλέτες τους. Όπως ανέφερε ο Markus, ο στόχος των δοκιμών ήταν επίσης να γνωριστούν τα μέλη της ομάδας μεταξύ τους, ενώ σε δηλώσεις του είπε: Είναι όλα καινούργια για μένα: τα μέλη της ομάδας όπως και η μέθοδος εργασίας πάνω στη Superbike έκδοση της S1000RR. Οι πρώτες δοκιμές απέδωσαν καρπούς, ενώ απ’ το πρόγραμμα δεν έλειπε και το σετάρισμα των βασικών ρυθμίσεων της μοτοσυκλέτας όσον αφορά τον τομέα του πλαισίου, των ηλεκτρονικών και την γεωμετρία.” Ο Tom Sykes απ’ την πλευρά βρέθηκε πάνω σε μια διαφορετική μοτοσυκλέτα εκτός της Kawasaki μετά από εννιά ολόκληρα χρόνια δηλώντας: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις δοκιμές. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν καλές και αισθανόμουν άνετα πάνω στην S1000RR. Ήταν δύο πολύ παραγωγικές μέρες και αλλάξαμε κάποια πράγματα στη μοτοσυκλέτα, ενώ κατανοήσαμε σε ποια σημεία πρέπει να εστιάσουμε στο μέλλον. Είμαι αρκετά εντυπωσιασμένος με το αποτέλεσμα και απ’ όσο δείχνει προοδεύουμε πολύ γρήγορα.”


Ο Marc Bongers που είναι ο υπεύθυνος του αγωνιστικού της BMW ανέφερε πώς: “Ο στόχος των δοκιμών στην Almeria ήταν οι αναβάτες να εξοικειωθούν με τις μοτοσυκλέτες. Απ’ τη μια είχαμε την δυνατότητα να αξιολογήσουμε τις αλλαγές σχετικά με την εργονομία της μοτοσυκλέτας, ενώ φάνηκε πως οι δύο αναβάτες είχαν μεγάλη αυτοπεποίθηση οδηγώντας τες. Απ’ την άλλη, αποκτήσαμε αρκετή εμπειρία για τις επόμενες δοκιμές και γνωρίζουμε πάνω σε τι πρέπει να δουλέψουμε. Γνωρίζουμε ότι ακόμη και μετά το διήμερο των δοκιμών οι μοτοσυκλέτες βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι με το βασικό set up τους, αλλά και με αυτά που κατάφερε η ομάδα τους τελευταίους μήνες. Στις επόμενες δοκιμές στην Jerez θα έρθουμε αντιμέτωποι με τις υπόλοιπες ομάδες και θα δούμε σε τι επίπεδο βρισκόμαστε. Ανυπομονούμε να το διαπιστώσουμε, αλλά θα συγκεντρωθούμε αποκλειστικά στους στόχους μας και δεν θα αποσπαστεί η προσοχή μας απ' αυτούς λόγω του ανταγωνισμού.
Η έναρξη του πρωταθλήματος απέχει μόλις δύο μήνες και με την εισαγωγή των νεών μοτοσυκλετών τόσο της BMW όσο και της Ducati, καθώς και με τις αλλαγές που έχουν γίνει στη σύσταση των ομάδων, το πρωτάθλημα έπεται να είναι άκρως ενδιαφέρον με πολλές μάχες για τον εκθρονισμό του βασιλιά.

MOTUL WSBK Sandro Cortese: «Είμαι τυχερός που ζω»

Δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/9/2020

Ο Γερμανός, παγκόσμιος πρωταθλητής Moto3 το 2012 με KTM, και παγκόσμιος πρωταθλητής 2018 στην WSSP, είχε ατύχημα στο τελευταίο γύρο του πρώτου αγώνα στο Portimao και από την πρώτη στιγμή φάνηκε πως δεν θα ήταν κάτι απλό, καθώς έφυγε από την τεχνική και εντυπωσιακή πίστα της Πορτογαλίας με ελικόπτερο.

Χειρουργήθηκε εσπευσμένα στο Faro, μία μικρή παραθαλάσσια πόλη, τουριστικό προορισμό για όλη την Ευρώπη, που είναι πολύ κοντά στην πίστα. Είχε κάταγμα σπονδύλων, σπασμένα πλευρά, ρίξη χιαστού και κάταγμα ποδιού τα οποία έμειναν όλα για να φτιαχτούν αργότερα στην Γερμανία, εκτός από το σπάσιμο στην σπονδυλική στήλη που απαιτούσε άμεση χειρουργική αποκατάσταση. Η σφοδρή πτώση δεν καταγράφηκε από τις κάμερες και ο Cortese έχει μεικτές αναμνήσεις από το περιστατικό, για το οποίο οι γιατροί του είπαν πως είναι τυχερός που ζει, κι έπειτα διπλά τυχερός που θα περπατήσει ξανά.

"Οι πρώτες τρεις εβδομάδες ήταν πολύ δύσκολες και δεν μπορούσα να κοιμηθώ εξαιτίας του πόνου από τα σπασμένα πλευρά, ενώ υπήρχε και πολύ αίμα στους πνεύμονες. Πραγματοποιώ συνέχεια τεστ για να δούμε πόσο μεγάλη είναι η ζημιά στο νεύρο, αλλά το θετικό είναι πως τελικά θα καταφέρω να περπατήσω και όλα θα περάσουν, χωρίς να παραμείνει κάποιο πρόβλημα. Στο τέλος της τρέχουσας σεζόν υπολογίζω πως θα μπορώ να περπατήσω, που σημαίνει πως και η επόμενη σεζόν είναι δύσκολη για εμένα. Έχασα πολύ μυϊκή μάζα με το να μην κινούμαι αλλά δεν έχω κανένα παράπονο, από την στιγμή που μετά βίας σώθηκα και από θαύμα περπατάω, για αυτό και είμαι ευγνώμων στο Θεό. Πέρασα τον μεγαλύτερο τραυματισμό της καριέρας μου και ευτυχώς θα καταφέρω να περπατήσω ξανά φυσιολογικά…"

Ο Cortese αγωνίζεται τώρα στην μεγάλη κατηγορία με την Kawasaki. Το 2019 ήταν στην GRT Yamaha, ενώ το 2018 πήρε τον τίτλο στο WSSP. Είναι τριάντα ετών και αγωνίζεται από 9 ετών…

Ετικέτες