Ιδιωτικές δοκιμές για BMW-SMR

Θετικές οι πρώτες εντυπώσεις
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/12/2018

Η SMR (Shaun Muir Racing), έκανε τις πρώτες ιδιωτικές δοκιμές στην πίστα της Almeria στην Ισπανία με τις μοτοσυκλέτες της BMW, αποτελώντας ουσιαστικά την μοναδική ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WorldSBK που την εκπροσωπεί, αφήνοντας πίσω της την συνεργασία της με την Aprilia. Η ίδια συνεργασία είχε υπάρξει και στο παρελθόν όταν η BMW έκανε το ντεμπούτο της στα WorldSBK το 2016 με την SMR. Φέτος θα ισχύσει το ίδιο όσον αφορά την διοίκηση της ομάδας, ενώ η BMW θα παρέχει την πλήρη τεχνική υποστήριξη στην εξέλιξη των κινητήρων, των ηλεκτρονικών, του πλαισίου και τoν σχεδιασμό των φαίρινγκ. Η SMR στοχεύει σε μια δυνατή σεζόν με καλά αποτελέσματα, έχοντας για αναβάτες της τον Tom Sykes (προερχόμενος απ’ την Kawasaki με πολλά χρόνια εμπειρίας) και τον 24χρονο Markus Reiterberger, πρωταθλητή του ευρωπαϊκού superstock 1000 που έτρεχε με την μοτοσυκλέτα της BMW.
Ο καιρός στην πίστα της Ισπανίας ήταν καλός, επιτρέποντας έτσι στους αναβάτες να ολοκληρώσουν σχεδόν από 100 γύρους ο καθένας σ’ όλο το διήμερο, προσπαθώντας να εξοικειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο με τις μοτοσυκλέτες τους. Όπως ανέφερε ο Markus, ο στόχος των δοκιμών ήταν επίσης να γνωριστούν τα μέλη της ομάδας μεταξύ τους, ενώ σε δηλώσεις του είπε: Είναι όλα καινούργια για μένα: τα μέλη της ομάδας όπως και η μέθοδος εργασίας πάνω στη Superbike έκδοση της S1000RR. Οι πρώτες δοκιμές απέδωσαν καρπούς, ενώ απ’ το πρόγραμμα δεν έλειπε και το σετάρισμα των βασικών ρυθμίσεων της μοτοσυκλέτας όσον αφορά τον τομέα του πλαισίου, των ηλεκτρονικών και την γεωμετρία.” Ο Tom Sykes απ’ την πλευρά βρέθηκε πάνω σε μια διαφορετική μοτοσυκλέτα εκτός της Kawasaki μετά από εννιά ολόκληρα χρόνια δηλώντας: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις δοκιμές. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν καλές και αισθανόμουν άνετα πάνω στην S1000RR. Ήταν δύο πολύ παραγωγικές μέρες και αλλάξαμε κάποια πράγματα στη μοτοσυκλέτα, ενώ κατανοήσαμε σε ποια σημεία πρέπει να εστιάσουμε στο μέλλον. Είμαι αρκετά εντυπωσιασμένος με το αποτέλεσμα και απ’ όσο δείχνει προοδεύουμε πολύ γρήγορα.”


Ο Marc Bongers που είναι ο υπεύθυνος του αγωνιστικού της BMW ανέφερε πώς: “Ο στόχος των δοκιμών στην Almeria ήταν οι αναβάτες να εξοικειωθούν με τις μοτοσυκλέτες. Απ’ τη μια είχαμε την δυνατότητα να αξιολογήσουμε τις αλλαγές σχετικά με την εργονομία της μοτοσυκλέτας, ενώ φάνηκε πως οι δύο αναβάτες είχαν μεγάλη αυτοπεποίθηση οδηγώντας τες. Απ’ την άλλη, αποκτήσαμε αρκετή εμπειρία για τις επόμενες δοκιμές και γνωρίζουμε πάνω σε τι πρέπει να δουλέψουμε. Γνωρίζουμε ότι ακόμη και μετά το διήμερο των δοκιμών οι μοτοσυκλέτες βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι με το βασικό set up τους, αλλά και με αυτά που κατάφερε η ομάδα τους τελευταίους μήνες. Στις επόμενες δοκιμές στην Jerez θα έρθουμε αντιμέτωποι με τις υπόλοιπες ομάδες και θα δούμε σε τι επίπεδο βρισκόμαστε. Ανυπομονούμε να το διαπιστώσουμε, αλλά θα συγκεντρωθούμε αποκλειστικά στους στόχους μας και δεν θα αποσπαστεί η προσοχή μας απ' αυτούς λόγω του ανταγωνισμού.
Η έναρξη του πρωταθλήματος απέχει μόλις δύο μήνες και με την εισαγωγή των νεών μοτοσυκλετών τόσο της BMW όσο και της Ducati, καθώς και με τις αλλαγές που έχουν γίνει στη σύσταση των ομάδων, το πρωτάθλημα έπεται να είναι άκρως ενδιαφέρον με πολλές μάχες για τον εκθρονισμό του βασιλιά.

MOTUL WSBK: Ο van der Mark υπέγραψε με την BMW!

Πρώτη φορά με ευρωπαϊκή ομάδα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/7/2020

Ο Michael van der Mark υπέγραψε με την BMW Motorrad WorldSBK Team για το 2021 σε συνέχεια της προ ημερών ανακοίνωσης για την μη ανανέωση του με την Yamaha της οποίας ήταν στο ενεργητικό από το 2017.

Ο Ολλανδός είναι ο άνθρωπος που το 2018 σταμάτησε το αρνητικό σερί της Yamaha χαρίζοντάς την τις πρώτες νίκες μετά από μία επταετία. Παγκόσμιος πρωταθλητής το 2012 στα Superstock το van der Mark και η Yamaha έχουν πάντα μπροστά τους έναν τοίχο που λέγεται Kawasaki και Rea αν και το 2019 έδειξαν πως είναι συνδυασμός για μόνιμο βάθρο, πράγμα που το 2020, αν πήγαινε καλά αυτή η χρονιά, ήθελαν να εξαργυρώσουν κάνοντας όνειρα ακόμη και για την νίκη.

Με βάση αυτή την προοπτική ο van der Mark στόχευσε πολύ παραπάνω για την επόμενη χρονιά και πήγε στην BMW που το 2019 έκανε έναν χρόνο προσαρμογής με στόχο να κάνει την επίθεσή της το 2020, πράγμα που δεν είδαμε. Το 2021 όμως, η BMW στοχεύει να τερματίσει την πρωτοκαθεδρία των Ιαπώνων στο MOTUL WSBK πράγμα που μόνο εύκολο δεν πρόκειται να είναι.

Shaun Muir (BMW Motorrad WorldSBK TeamTeam Principal) είπε: «Είμαστε χαρούμενοι που θα υποδεχτούμε τον Michael στην ομάδα. Κουβαλά μία πολύ πλούσια εμπειρία και είναι ένας από τους νεότερους και πιο ταλαντούχους αναβάτες στο παγκόσμιο superbike. Η εξασφάλιση του Michael σηματοδοτεί την προσήλωσή μας και την αποφασιστικότητα μας, για ανταγωνισμό στο υψηλότερο επίπεδο και θα δώσουμε στον Michael όσες ευκαιρίες γίνεται για πετύχει αυτό τον στόχο!».

Ο Marc Bongers (Διευθυντής BMW Motorrad Motorsport) συνέχισε: «Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι για την συμφωνία με τον Michael, που έχει προοδεύσει πάρα πολύ στο WSBK τα τελευταία χρόνια. Είμαστε πεπεισμένοι πως θα αποτελέσει ένα αβαντάζ για την ομάδα και τον στόχο που έχει θέσει και μαζί, συνδυάζοντας το ισχυρό πακέτο που μπορούμε να του προμηθεύσουμε, θα φτάσουμε στο επόμενο επίπεδο από βαθμολογική πλευρά».

 

Ετικέτες