Ιδιωτικές δοκιμές για BMW-SMR

Θετικές οι πρώτες εντυπώσεις
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/12/2018

Η SMR (Shaun Muir Racing), έκανε τις πρώτες ιδιωτικές δοκιμές στην πίστα της Almeria στην Ισπανία με τις μοτοσυκλέτες της BMW, αποτελώντας ουσιαστικά την μοναδική ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WorldSBK που την εκπροσωπεί, αφήνοντας πίσω της την συνεργασία της με την Aprilia. Η ίδια συνεργασία είχε υπάρξει και στο παρελθόν όταν η BMW έκανε το ντεμπούτο της στα WorldSBK το 2016 με την SMR. Φέτος θα ισχύσει το ίδιο όσον αφορά την διοίκηση της ομάδας, ενώ η BMW θα παρέχει την πλήρη τεχνική υποστήριξη στην εξέλιξη των κινητήρων, των ηλεκτρονικών, του πλαισίου και τoν σχεδιασμό των φαίρινγκ. Η SMR στοχεύει σε μια δυνατή σεζόν με καλά αποτελέσματα, έχοντας για αναβάτες της τον Tom Sykes (προερχόμενος απ’ την Kawasaki με πολλά χρόνια εμπειρίας) και τον 24χρονο Markus Reiterberger, πρωταθλητή του ευρωπαϊκού superstock 1000 που έτρεχε με την μοτοσυκλέτα της BMW.
Ο καιρός στην πίστα της Ισπανίας ήταν καλός, επιτρέποντας έτσι στους αναβάτες να ολοκληρώσουν σχεδόν από 100 γύρους ο καθένας σ’ όλο το διήμερο, προσπαθώντας να εξοικειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο με τις μοτοσυκλέτες τους. Όπως ανέφερε ο Markus, ο στόχος των δοκιμών ήταν επίσης να γνωριστούν τα μέλη της ομάδας μεταξύ τους, ενώ σε δηλώσεις του είπε: Είναι όλα καινούργια για μένα: τα μέλη της ομάδας όπως και η μέθοδος εργασίας πάνω στη Superbike έκδοση της S1000RR. Οι πρώτες δοκιμές απέδωσαν καρπούς, ενώ απ’ το πρόγραμμα δεν έλειπε και το σετάρισμα των βασικών ρυθμίσεων της μοτοσυκλέτας όσον αφορά τον τομέα του πλαισίου, των ηλεκτρονικών και την γεωμετρία.” Ο Tom Sykes απ’ την πλευρά βρέθηκε πάνω σε μια διαφορετική μοτοσυκλέτα εκτός της Kawasaki μετά από εννιά ολόκληρα χρόνια δηλώντας: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις δοκιμές. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν καλές και αισθανόμουν άνετα πάνω στην S1000RR. Ήταν δύο πολύ παραγωγικές μέρες και αλλάξαμε κάποια πράγματα στη μοτοσυκλέτα, ενώ κατανοήσαμε σε ποια σημεία πρέπει να εστιάσουμε στο μέλλον. Είμαι αρκετά εντυπωσιασμένος με το αποτέλεσμα και απ’ όσο δείχνει προοδεύουμε πολύ γρήγορα.”


Ο Marc Bongers που είναι ο υπεύθυνος του αγωνιστικού της BMW ανέφερε πώς: “Ο στόχος των δοκιμών στην Almeria ήταν οι αναβάτες να εξοικειωθούν με τις μοτοσυκλέτες. Απ’ τη μια είχαμε την δυνατότητα να αξιολογήσουμε τις αλλαγές σχετικά με την εργονομία της μοτοσυκλέτας, ενώ φάνηκε πως οι δύο αναβάτες είχαν μεγάλη αυτοπεποίθηση οδηγώντας τες. Απ’ την άλλη, αποκτήσαμε αρκετή εμπειρία για τις επόμενες δοκιμές και γνωρίζουμε πάνω σε τι πρέπει να δουλέψουμε. Γνωρίζουμε ότι ακόμη και μετά το διήμερο των δοκιμών οι μοτοσυκλέτες βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι με το βασικό set up τους, αλλά και με αυτά που κατάφερε η ομάδα τους τελευταίους μήνες. Στις επόμενες δοκιμές στην Jerez θα έρθουμε αντιμέτωποι με τις υπόλοιπες ομάδες και θα δούμε σε τι επίπεδο βρισκόμαστε. Ανυπομονούμε να το διαπιστώσουμε, αλλά θα συγκεντρωθούμε αποκλειστικά στους στόχους μας και δεν θα αποσπαστεί η προσοχή μας απ' αυτούς λόγω του ανταγωνισμού.
Η έναρξη του πρωταθλήματος απέχει μόλις δύο μήνες και με την εισαγωγή των νεών μοτοσυκλετών τόσο της BMW όσο και της Ducati, καθώς και με τις αλλαγές που έχουν γίνει στη σύσταση των ομάδων, το πρωτάθλημα έπεται να είναι άκρως ενδιαφέρον με πολλές μάχες για τον εκθρονισμό του βασιλιά.

Rea-Kawasaki μαζί και μετά το 2021!

Υπέγραψαν νέο συμβόλαιο
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/6/2020

Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής των Motul WSBK, Jonathan Rea, ανανέωσε το συμβόλαιό του με την KRT με μια πολυετή συμφωνία, φιλοδοξώντας να πετύχει νέα ρεκόρ και να γράψει Ιστορία, πάνω στη σέλα των "Πράσινων". O Rea τρέχει με την Kawasaki από το 2015, ενώ φέτος αν και έχουν πραγματοποιηθεί μόνο τρία σκέλη, έχει καταφέρει να χριστεί νικητής σε ένα από αυτά.

Η πρώτη του εμφάνιση στα WSBK ήταν μια wild card συμμετοχή το 2008 με την Ten Kate Honda, ενώ η πρώτη του νίκη ήρθε στο Misano την επόμενη χρονιά. Πριν φύγει από την Honda για την Kawasaki είχε ήδη ανέβει 1`4 φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ με τους "Πράσινους" κέρδισε από τον πρώτο κιόλας αγώνα. Με την KRT έχει πετύχει 47 νίκες, όντας ο πιο πετυχημένος αναβάτης όχι μόνο για την Kawasaki, αλλά και στην Ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbikes!

Το 2019 έγινε ο πρώτος αναβάτης που κατέκτησε πέντε τίτλους, με 17 νίκες μέσα σε μία σεζόν, και τώρα θέλει να σπάσει αυτό το ρεκόρ ανανεώνοντας το συμβόλαιό του με την ομάδα. "Είμαι σούπερ ευτυχισμένος για το νέο συμβόλαιο με την Kawasaki και την KRT", δήλωσε ο Rea. "Αυτό που έχουμε καταφέρει είναι απίστευτο. Θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά με την ομάδα μου και τους μηχανικούς της Kawasaki Heavy Industries."

Έχοντας ήδη τον Alex Lowes στις τάξεις της μέχρι το 2021, η Kawasaki έχει πλέον ολοκληρωμένο το πακέτο των αναβατών της για την επόμενη σεζόν, καθώς πλέον όλη η ομάδα μπορεί να επικεντρωθεί στην δράση μέσα στην πίστα –και όχι στο παρασκήνιο- προκειμένου να εξελίξουν ακόμη περισσότερο την ZX-10RR. Προφανώς και ο βραχυπρόθεσμος στόχος είναι ό,τι έχει απομείνει από την σεζόν του 2020, ενώ και τα μέλη της ομάδας του δεν παρέλειψαν να τονίσουν πόσο σημαντικό είναι γι' αυτούς που κατάφεραν να κρατήσουν τον πιο επιτυχημένο αναβάτη των Motul WSBK, κοντά τους. Ιδιαίτερη μνεία έγινα από τον Guim Roda, Team Manager της ομάδας, για τις ικανότητες και τον ρόλο του Rea στην ομάδα, αλλά και το πόσο σημαντικό είναι που αυτή η συνεργασία θα συνεχιστεί για μεγάλο διάστημα.

 

 

Ετικέτες