"Καρφώνει" Bautista ο Domenicali!

Έφυγε για τα χρήματα, λέει ο CEO της Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/9/2019

Ο Claudio Domenicali, CEO της Ducati, εξαπέλυσε μια δριμεία επίθεση μέσω Twitter στον Alvaro Bautista, για τους λόγους που αποφάσισε να φύγει από την Ducati και να πάει στην εργοστασιακή ομάδα της Honda στα Motul WSBK.

Να θυμίσουμε ότι αυτή η ηχηρή μεταγραφή φημολογούνταν εδώ και καιρό, αλλά επιβεβαιώθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα επίσημα, στα πλαίσια της ευρύτερης ανασυγκρότησης της ομάδας της Honda, με την πλήρη εμπλοκή και του HRC.

Στον πρόσφατο αγώνα της Πορτογαλίας στο Portimao, ο Bautista είχε κάνει δηλώσεις σχετικά με αυτή την απόφαση, λέγοντας πως δεν έφυγε επειδή είχε μια δελεαστική οικονομικά πρόταση από την Honda, αλλά ένιωσε ότι εκεί θα έχει μεγαλύτερο κίνητρο. Αυτή ήταν η λέξη που χρησιμοποίησε αρκετά συχνά ο Ισπανός αναβάτης, θέλοντας να δώσει ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό.

Πριν από λίγη ώρα όμως, ο Domenicali ανέβασε ένα Post στο Twitter συνοδευόμενα από μια φωτογραφία του Bautista από τις αρχές του πρωταθλήματος, γράφοντας στο σχετικό σχόλιο ότι "αυτή η φωτογραφία ήταν η αρχή ενός φανταστικού σερί από νίκες. Τώρα ο Bau Bau (σ.σ. το ψευδώνυμο του Bautista) λέει ότι άφησε την Ducati για την Honda όταν αποφασίσαμε να πάρουμε τον Scott (σ.σ. τον Scott Redding) κι όχι για τα χρήματα. Εμείς όμως του κάναμε μια προσφορά για συμβόλαιο δύο ετών και με έξι μηδενικά στο νούμερο, την οποία απέρριψε, γιατί ήθελε κι άλλα χρήματα, όχι κάτι άλλο. Η ζωή είναι γεμάτη από επιλογές."

 

 

 

Η σχέση του Bautista με την Ducati ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, χάρη στο σερί των 11 νικών με την Panigale V4 R. Ακολούθησε όμως ένα άλλο αρνητικό σερί εντυπωσιακών πτώσεων με απολογισμό μηδέν βαθμούς σε έξι αγώνες, με αποτέλεσμα όχι μόνο να τον φτάσει ο Rea στην βαθμολογία, αλλά να έχει περάσει μπροστά και να έχει σχεδόν εξασφαλίσει τον τίτλο, αφού η διαφορά τους είναι 91 βαθμοί και απομένουν δύο αγώνες με τρία σκέλη ο καθένας.

Δημιουργείται όμως το ερώτημα γιατί ένας CEO ενός εργοστασίου να καταφεύγει στα social media προκειμένου να ασκήσει μια τόσο σκληρή κριτική στον αναβάτη της ομάδας του, την στιγμή που το εργοστάσιο παλεύει για την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Η απάντηση κρύβεται εν μέρει και στις προηγούμενες δηλώσεις του Bautista, κατά την διάρκεια του αγώνα στον Donington Park, όπου εξηγεί το σερί των πτώσεών του. Ουσιαστικά είπε πως έφταιγε ένα πρόβλημα της μοτοσυκλέτας του, χωρίς να είναι πρόθυμος να μπει σε λεπτομέρειες. Λίγο αργότερα, στην Laguna Seca, είχε άλλη μία πτώση…

Σίγουρα πάντως πρόκειται για μία περίεργη σχέση ανάμεσα στον Bautista και την Ducati, με τον Ισπανό να αποστασιοποιείται τους τελευταίους δύο μήνες από το εργοστάσιο σε σημείο που να αμφισβητείται η ειλικρίνεια και η αφοσίωσή του απέναντι στην εταιρεία. Να θυμίσουμε ότι αρχικά ο Bautista είχε δηλώσει δημόσια πως δεν ήθελε να φύγει από τα MotoGP και να πάει στα WSBK, αλλά στη συνέχεια άλλαξε η διάθεσή του και είχε πει ότι απολάμβανε το γεγονός πως ήταν ο σταρ της Ducati. Όλα αυτά πάλι ήρθαν τούμπα, με την ρήξη να είναι πλέον εμφανέστατη και δημόσια. Όπως, όμως, πολύ εύστοχα πάντως υπονοεί και το post του Domenicali, είναι εντυπωσιακή η διαφορά που μπορεί να επιφέρει το διάστημα μερικών μηνών σε μια σχέση…

 

Marc VDS - To 2024 στο WSBK με δική της ομάδα και αναβάτη τον Sam Lowes

Συνεργασία με την Ducati για παραχώρηση αγωνιστικών Panigale V4 R
Marc VDS
Από το

motomag

13/7/2023

H Marc VDS η οποία συμμετέχει στη Moto2 με τον Sam Lowes αποφάσισε να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην αγωνιστική της ιστορία, καθώς θα μεταπηδήσει στο WSBK από την νέα χρονιά, δημιουργώντας τη δική της ομάδα, συνεργαζόμενη με την Ducati η οποία θα της παρέχει τις αγωνιστικές Panigale V4 R.

Η ομάδα από το Βέλγιο η οποία έχει παρουσία στο MotoGP τα τελευταία 14 χρόνια, επέλεξε να εισέλθει στο WSBK με την δική της ομάδα σε συνεργασία με την Ducati, ενώ ο Sam Lowes θα συνεχίσει να είναι ο αναβάτης της ομάδας μεταπηδώντας από τη Moto2 στα Superbikes, καβάλα στην Panigale V4 R. Ο Lowes ο οποίος έχει πάρει 10 νίκες στην Moto2, το 2024 θα κάνει το ντεμπούτο του στο WSBK με την Marc VDS, και εκεί θα αντιμετωπίσει εκτός των άλλων και τον αδερφό του Alex o οποίος αγωνίζεται για την Kawasaki Racing Team WorldSBK.

Marc VDS

Ο Marc van der Straten, ιδιοκτήτης και διευθυντής της ομάδας, δήλωσε: "Είμαι ενθουσιασμένος και έτοιμος να ξεκινήσω αυτή τη νέα περιπέτεια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Μου δίνει ακόμη μεγαλύτερη χαρά να το κάνω με τον σπουδαίο αναβάτη μας, τον Sam Lowes. Είμαι επίσης πολύ περήφανος που ξεκινάω αυτή τη νέα περιπέτεια με τη Ducati, η οποία είναι αναμφισβήτητα η μοτοσυκλέτα που πρέπει να έχει κανείς στο WorldSBK. Αυτή η ευκαιρία για επέκταση έρχεται την ιδανική στιγμή. Μετά από 14 χρόνια στο MotoGP, όπου η Marc VDS Racing Team έδειξε μεγάλες δυνατότητες, είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε μια νέα πρόκληση. Έχουμε αγωνιστεί στις κατηγορίες Moto3, Moto2, MotoGP και MotoE και έχουμε κερδίσει τρεις τίτλους. Καθώς πρόκειται για ένα μακροχρόνιο project, θα επιδιώξουμε να προσαρμοστούμε γρήγορα, ώστε να μπορέσουμε να βρεθούμε στην πρώτη θέση το συντομότερο δυνατό. Είναι επίσης πηγή υπερηφάνειας που κάνουμε αυτό το βήμα με τον Sam Lowes, έναν σπουδαίο αναβάτη που έχει δείξει τι μπορεί να κάνει στη Moto2 και που μοιράζεται τις αξίες και την τεχνογνωσία της ομάδας μας. Τέλος, η στήριξη στην εμπειρία και την επιτυχία της Ducati ολοκληρώνει ένα πακέτο που έχει όλα τα φόντα να είναι τέλειο και συναρπαστικό!"

Ο Paolo Ciabatti, αγωνιστικός διευθυντής της Ducati Corse, πρόσθεσε: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε την Marc VDS Racing Team στην οικογένεια της Ducati στο WSBK! Η Marc VDS είναι μία από τις πιο επαγγελματικές και επιτυχημένες δομές στη Moto2, με τρεις κατακτήσεις Παγκόσμιων Τίτλων, και η συμμετοχή της στο WSBK την επόμενη χρονιά με την άκρως ανταγωνιστική Panigale V4 R σίγουρα θα προσθέσει μεγαλύτερη αξία σε ολόκληρο το Πρωτάθλημα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά, επίσης εκ μέρους της Ducati Corse, τον Marc van der Straten για την εμπιστοσύνη και τη δέσμευσή του σε αυτό το συναρπαστικό νέο αγωνιστικό project μαζί με την Ducati".

Marc VDS

Ο Lowes δήλωσε σχετικά με την επερχόμενη μετακίνηση του στο WSBK: "Έχω πολλά να μάθω στη νέα κατηγορία, συμπεριλαμβανομένης της μοτοσυκλέτας, των ελαστικών και κάποιων νέων πιστών. Έχω μεγάλο κίνητρο και είμαι ενθουσιασμένος για αυτή την ευκαιρία. Είμαι πολύ ανοιχτόμυαλος και έτοιμος να προσαρμοστώ και να μάθω ό,τι χρειάζομαι για να είμαι ανταγωνιστικός στο WSBK. Πάντα είχα στόχο να αγωνιστώ εκεί, και μετά την κατάκτηση του τίτλου στο World Supersport το 2013 ήταν ένα φυσιολογικό βήμα. Ωστόσο επέλεξα να δοκιμάσω στο MotoGP. Είμαι χαρούμενος και περήφανος που είχα μια τόσο καλή καριέρα στον θεσμό του MotoGP και την απόλαυσα πολύ. Αισθάνομαι ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να πάω στο WSBK και να δοκιμάσω μια διαφορετική μοτοσυκλέτα και να μάθω πώς να οδηγώ μια superbike. Πιστεύω επίσης στον εαυτό μου και ξέρω ότι μπορώ να πετύχω καλά αποτελέσματα. Είναι προνόμιο να οδηγώ για την Marc VDS Racing Team, και το να κάνουμε μαζί αυτό το βήμα είναι ένα σπουδαίο συναίσθημα, καθώς είμαι σίγουρος ότι μπορεί να γίνει μια δυνατή και κορυφαία ομάδα και στο WSBK. Είμαι πολύ ευγνώμων στον Marc van der Straten που με εμπιστεύτηκε για να ξεκινήσω αυτό το νέο project. Έχουμε μια σπουδαία σχέση, έχουμε πετύχει ωραία πράγματα μαζί και στοχεύουμε σε πολλά περισσότερα!"

Ετικέτες