"Καρφώνει" Bautista ο Domenicali!

Έφυγε για τα χρήματα, λέει ο CEO της Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/9/2019

Ο Claudio Domenicali, CEO της Ducati, εξαπέλυσε μια δριμεία επίθεση μέσω Twitter στον Alvaro Bautista, για τους λόγους που αποφάσισε να φύγει από την Ducati και να πάει στην εργοστασιακή ομάδα της Honda στα Motul WSBK.

Να θυμίσουμε ότι αυτή η ηχηρή μεταγραφή φημολογούνταν εδώ και καιρό, αλλά επιβεβαιώθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα επίσημα, στα πλαίσια της ευρύτερης ανασυγκρότησης της ομάδας της Honda, με την πλήρη εμπλοκή και του HRC.

Στον πρόσφατο αγώνα της Πορτογαλίας στο Portimao, ο Bautista είχε κάνει δηλώσεις σχετικά με αυτή την απόφαση, λέγοντας πως δεν έφυγε επειδή είχε μια δελεαστική οικονομικά πρόταση από την Honda, αλλά ένιωσε ότι εκεί θα έχει μεγαλύτερο κίνητρο. Αυτή ήταν η λέξη που χρησιμοποίησε αρκετά συχνά ο Ισπανός αναβάτης, θέλοντας να δώσει ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό.

Πριν από λίγη ώρα όμως, ο Domenicali ανέβασε ένα Post στο Twitter συνοδευόμενα από μια φωτογραφία του Bautista από τις αρχές του πρωταθλήματος, γράφοντας στο σχετικό σχόλιο ότι "αυτή η φωτογραφία ήταν η αρχή ενός φανταστικού σερί από νίκες. Τώρα ο Bau Bau (σ.σ. το ψευδώνυμο του Bautista) λέει ότι άφησε την Ducati για την Honda όταν αποφασίσαμε να πάρουμε τον Scott (σ.σ. τον Scott Redding) κι όχι για τα χρήματα. Εμείς όμως του κάναμε μια προσφορά για συμβόλαιο δύο ετών και με έξι μηδενικά στο νούμερο, την οποία απέρριψε, γιατί ήθελε κι άλλα χρήματα, όχι κάτι άλλο. Η ζωή είναι γεμάτη από επιλογές."

 

 

 

Η σχέση του Bautista με την Ducati ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, χάρη στο σερί των 11 νικών με την Panigale V4 R. Ακολούθησε όμως ένα άλλο αρνητικό σερί εντυπωσιακών πτώσεων με απολογισμό μηδέν βαθμούς σε έξι αγώνες, με αποτέλεσμα όχι μόνο να τον φτάσει ο Rea στην βαθμολογία, αλλά να έχει περάσει μπροστά και να έχει σχεδόν εξασφαλίσει τον τίτλο, αφού η διαφορά τους είναι 91 βαθμοί και απομένουν δύο αγώνες με τρία σκέλη ο καθένας.

Δημιουργείται όμως το ερώτημα γιατί ένας CEO ενός εργοστασίου να καταφεύγει στα social media προκειμένου να ασκήσει μια τόσο σκληρή κριτική στον αναβάτη της ομάδας του, την στιγμή που το εργοστάσιο παλεύει για την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Η απάντηση κρύβεται εν μέρει και στις προηγούμενες δηλώσεις του Bautista, κατά την διάρκεια του αγώνα στον Donington Park, όπου εξηγεί το σερί των πτώσεών του. Ουσιαστικά είπε πως έφταιγε ένα πρόβλημα της μοτοσυκλέτας του, χωρίς να είναι πρόθυμος να μπει σε λεπτομέρειες. Λίγο αργότερα, στην Laguna Seca, είχε άλλη μία πτώση…

Σίγουρα πάντως πρόκειται για μία περίεργη σχέση ανάμεσα στον Bautista και την Ducati, με τον Ισπανό να αποστασιοποιείται τους τελευταίους δύο μήνες από το εργοστάσιο σε σημείο που να αμφισβητείται η ειλικρίνεια και η αφοσίωσή του απέναντι στην εταιρεία. Να θυμίσουμε ότι αρχικά ο Bautista είχε δηλώσει δημόσια πως δεν ήθελε να φύγει από τα MotoGP και να πάει στα WSBK, αλλά στη συνέχεια άλλαξε η διάθεσή του και είχε πει ότι απολάμβανε το γεγονός πως ήταν ο σταρ της Ducati. Όλα αυτά πάλι ήρθαν τούμπα, με την ρήξη να είναι πλέον εμφανέστατη και δημόσια. Όπως, όμως, πολύ εύστοχα πάντως υπονοεί και το post του Domenicali, είναι εντυπωσιακή η διαφορά που μπορεί να επιφέρει το διάστημα μερικών μηνών σε μια σχέση…

 

WSBK - Οι αναβάτες της Honda σε αδιέξοδο

Lecuona και Vierge δεν μπορούν να εξηγήσουν τι πάει στραβά
WSBK
Από το

motomag

7/7/2023

Τα προβλήματα της Honda στους αγώνες δεν αφορούν μόνο στο MotoGP, καθώς ο ιαπωνικός γίγαντας αντιμετωπίζει μία παρόμοια κατάσταση και στο WSBK με τα αποτελέσματα των αναβατών της να είναι αποκαρδιωτικά.

Η Honda θέλει να ξεχάσει πολύ γρήγορα τον αγώνα του Donington στο WSBK καθώς αμφότεροι οι αναβάτες της δεν κατάφεραν να βρεθούν σε κανέναν από τους τρεις αγώνες εντός δεκάδας. Χαρακτηριστικό της άσχημης εικόνας του HRC ήταν το γεγονός πως οι Iker Lecuona και Xavi Vierge δεν κατάφεραν με την CBR1000RR-R να μπουν στην δεκάδα ούτε στις κατατακτήριες δοκιμές.

Σκεπτόμενοι τα προβλήματα της Honda στο Donington, οι δύο αναβάτες έδωσαν την δική τους οπτική για τα όσα συνέβησαν:

WSBK Honda

O Iker Lecuona δήλωσε: "Δεν θέλω να πω τίποτα γενικά. Δυσκολεύτηκα αλλά δεν ξέρουμε το γιατί. Στον πρώτο αγώνα όταν είχα την πτώση δεν έκανα τίποτα λάθος. Ήταν όλα ίδια, προς το τέλος του αγώνα έπεσα με το χρησιμοποιημένο ελαστικό. Δεν έκανα κάτι ιδιαίτερο. Δεν είναι εύκολη στιγμή για εμάς. Δυσκολευτήκαμε πολύ. Δεν καταλαβαίνουμε τίποτα. Αυτός δεν είναι ο καλύτερο τρόπος. Την Κυριακή δοκιμάσαμε διαφορετικά πράγματα και το πρωί αυτό δούλεψε. Το απόγευμα η εκκίνηση μου ήταν καλή αλλά στον πρώτο γύρο με τις νέες αλλαγές δεν μπόρεσα να ζεστάνω το πίσω ελαστικό και παραλίγο να πέσω στη στροφή 7 με αποτέλεσμα να μείνω πίσω από τον Tito Rabat. Ο ρυθμός ήταν καλός στη συνέχεια. Τώρα πρέπει να καταλάβουμε γιατί είχαμε αυτή την απόδοση και τι άλλαξε στην μοτοσυκλέτα.

Ο teammate του Xavi Vierge δήλωσε: "Φυσικά αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν δύσκολο για εμάς, και πραγματικά δεν περιμέναμε να δυσκολευτούμε τόσο πολύ εδώ. Όπως πάντα, εγώ και η ομάδα δουλέψαμε πολύ σκληρά για να προσπαθήσουμε να πετύχουμε το μέγιστο δυνατό σε κάθε περίοδο. Την Κυριακή δεν καταφέραμε να πάρουμε βαθμούς, στον αγώνα Superpole δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι και στον δεύτερο αγώνα ενώ κάναμε καλή εκκίνηση και βρισκόμασταν στη μέση του grid είχαμε ένα μικρό πρόβλημα που με ανάγκασε να μπω στα pits και να σταματήσω. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο για να είμαστε δίκαιοι, και καλύτερα να συμβεί σε έναν αγώνα όπου ούτως ή άλλως δυσκολευόμασταν παρά κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου όπου παλεύουμε για ένα δυνατό αποτέλεσμα."

Μετά το Donington, ο Vierge βρίσκεται στη 10η θέση της γενικής βαθμολογίας (με 92 βαθμούς έναντι... 357 του Bautista), με τον Lecuona να ακολουθεί στην 12η με 66 βαθμούς.

SK Motorium

Ετικέτες