"Καρφώνει" Bautista ο Domenicali!

Έφυγε για τα χρήματα, λέει ο CEO της Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/9/2019

Ο Claudio Domenicali, CEO της Ducati, εξαπέλυσε μια δριμεία επίθεση μέσω Twitter στον Alvaro Bautista, για τους λόγους που αποφάσισε να φύγει από την Ducati και να πάει στην εργοστασιακή ομάδα της Honda στα Motul WSBK.

Να θυμίσουμε ότι αυτή η ηχηρή μεταγραφή φημολογούνταν εδώ και καιρό, αλλά επιβεβαιώθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα επίσημα, στα πλαίσια της ευρύτερης ανασυγκρότησης της ομάδας της Honda, με την πλήρη εμπλοκή και του HRC.

Στον πρόσφατο αγώνα της Πορτογαλίας στο Portimao, ο Bautista είχε κάνει δηλώσεις σχετικά με αυτή την απόφαση, λέγοντας πως δεν έφυγε επειδή είχε μια δελεαστική οικονομικά πρόταση από την Honda, αλλά ένιωσε ότι εκεί θα έχει μεγαλύτερο κίνητρο. Αυτή ήταν η λέξη που χρησιμοποίησε αρκετά συχνά ο Ισπανός αναβάτης, θέλοντας να δώσει ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό.

Πριν από λίγη ώρα όμως, ο Domenicali ανέβασε ένα Post στο Twitter συνοδευόμενα από μια φωτογραφία του Bautista από τις αρχές του πρωταθλήματος, γράφοντας στο σχετικό σχόλιο ότι "αυτή η φωτογραφία ήταν η αρχή ενός φανταστικού σερί από νίκες. Τώρα ο Bau Bau (σ.σ. το ψευδώνυμο του Bautista) λέει ότι άφησε την Ducati για την Honda όταν αποφασίσαμε να πάρουμε τον Scott (σ.σ. τον Scott Redding) κι όχι για τα χρήματα. Εμείς όμως του κάναμε μια προσφορά για συμβόλαιο δύο ετών και με έξι μηδενικά στο νούμερο, την οποία απέρριψε, γιατί ήθελε κι άλλα χρήματα, όχι κάτι άλλο. Η ζωή είναι γεμάτη από επιλογές."

 

 

 

Η σχέση του Bautista με την Ducati ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, χάρη στο σερί των 11 νικών με την Panigale V4 R. Ακολούθησε όμως ένα άλλο αρνητικό σερί εντυπωσιακών πτώσεων με απολογισμό μηδέν βαθμούς σε έξι αγώνες, με αποτέλεσμα όχι μόνο να τον φτάσει ο Rea στην βαθμολογία, αλλά να έχει περάσει μπροστά και να έχει σχεδόν εξασφαλίσει τον τίτλο, αφού η διαφορά τους είναι 91 βαθμοί και απομένουν δύο αγώνες με τρία σκέλη ο καθένας.

Δημιουργείται όμως το ερώτημα γιατί ένας CEO ενός εργοστασίου να καταφεύγει στα social media προκειμένου να ασκήσει μια τόσο σκληρή κριτική στον αναβάτη της ομάδας του, την στιγμή που το εργοστάσιο παλεύει για την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Η απάντηση κρύβεται εν μέρει και στις προηγούμενες δηλώσεις του Bautista, κατά την διάρκεια του αγώνα στον Donington Park, όπου εξηγεί το σερί των πτώσεών του. Ουσιαστικά είπε πως έφταιγε ένα πρόβλημα της μοτοσυκλέτας του, χωρίς να είναι πρόθυμος να μπει σε λεπτομέρειες. Λίγο αργότερα, στην Laguna Seca, είχε άλλη μία πτώση…

Σίγουρα πάντως πρόκειται για μία περίεργη σχέση ανάμεσα στον Bautista και την Ducati, με τον Ισπανό να αποστασιοποιείται τους τελευταίους δύο μήνες από το εργοστάσιο σε σημείο που να αμφισβητείται η ειλικρίνεια και η αφοσίωσή του απέναντι στην εταιρεία. Να θυμίσουμε ότι αρχικά ο Bautista είχε δηλώσει δημόσια πως δεν ήθελε να φύγει από τα MotoGP και να πάει στα WSBK, αλλά στη συνέχεια άλλαξε η διάθεσή του και είχε πει ότι απολάμβανε το γεγονός πως ήταν ο σταρ της Ducati. Όλα αυτά πάλι ήρθαν τούμπα, με την ρήξη να είναι πλέον εμφανέστατη και δημόσια. Όπως, όμως, πολύ εύστοχα πάντως υπονοεί και το post του Domenicali, είναι εντυπωσιακή η διαφορά που μπορεί να επιφέρει το διάστημα μερικών μηνών σε μια σχέση…

 

Yamaha - Έκανε δώρο στον Toprak Razgatlıoglu τηYamaha R1 με την οποία ο Τούρκος πήρε τον Παγκόσμιο Τίτλο WSBK 2021!

Άριστες οι σχέσεις Yamaha - Toprak, μετά τον τερματισμό της συνεργασίας τους
Η Yamaha κάνει δώρο στον Toprak την Πρωταθλήτρια R1 του 21
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/6/2023

Σε μία συγκινητική ατμόσφαιρα ο Toprak Razgatlıoglu παρέλαβε στο Misano από τα χέρια του Eric de Seynes, Προέδρου και Διευθύνοντα Σύμβουλου της Yamaha Motor Europe, την Yamaha R1 με την οποία κέρδισε τον τίτλο στο WSBK το 2021.

Μπορεί ο Toprak Razgatlıoglu να φεύγει από την Yamaha στο τέλος της φετινής αγωνιστικής χρονιάς με τελικό προορισμό την εργοστασιακή ομάδα της BMW στο WSBK, όμως οι ιθύνοντες της Yamaha αποφάσισαν να κάνουν στον Πρωταθλητή του 2021 ένα δώρο που θα το θυμάται για πάντα.

Έτσι, στο Misano, μπροστά σε ένα ενθουσιώδες κοινό ο αναβάτης της Pata Yamaha Prometeon WorldSBK Team, παρέλαβε τη Yamaha R1 με την οποία είχε κερδίσει το 2021 τον τίτλο στο WSBK. Ο Eric de Seynes, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Yamaha Motor Europe ο οποίος παρέδωσε την R1 στον Toprak, συνοδευόταν από τον Olivier Prevost, Αντιπρόεδρο της Yamaha Motor Europe, τον Alessandro Ghezzi, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Yamaha Motor Research and Development Europe, τον Andrea Dosoli, Διευθυντή αγώνων δρόμου της Yamaha Motor Europe και τον Riccardo Tisci, Επικεφαλής Έργου της Yamaha Motor Research and Development Europe.

O παρουσιαστής του WorldSBK Paddock Show, Michael Hill συντόνιζε την εν λόγω εκδήλωση η οποία ξύπνησε μνήμες από την επική σεζόν του 2021, κατά την οποία η μάχη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κρίθηκε στον τελευταίο γύρο στην Ινδονησία. Η συγκίνηση έγινε ακόμη μεγαλύτερη όταν ο Toprak ανέβηκε στη σέλα της Yamaha R1, με την ομάδα να βρίσκεται δίπλα του όπως την χρονιά που κατέκτησε το Πρωτάθλημα.

Η Yamaha κάνει δώρο στον Toprak την Πρωταθλήτρια R1 του 21

Ο Toprak Razgatlıoglu δήλωσε στα πλαίσια της εκδήλωσης: "Πρώτα απ' όλα, όταν έβλεπα το βίντεο από τη σεζόν 2021 ήμουν πολύ συγκινημένος και ένιωθα έτοιμος να δακρύσω, μου έφερε τόσες πολλές αναμνήσεις, ξεκινώντας από το 2019, όταν η Yamaha έδειξε την πίστη της σε μένα και υπογράψαμε συμβόλαιο. Μας πήρε δύο χρόνια για να πάρουμε τον Παγκόσμιο Τίτλο, αλλά τα καταφέραμε και θα θυμάμαι αυτό το συναίσθημα για πάντα. Τώρα, μετά από τέσσερα χρόνια, είμαι πολύ λυπημένος που φεύγω, αλλά ταυτόχρονα είμαι χαρούμενος γιατί η Yamaha είναι μια πραγματική οικογένεια και τα καταφέραμε μαζί, δεν ήμουν μόνο εγώ, υπήρχε μια ομάδα σπουδαίων ανθρώπων στο πλευρό μου. Θέλω να πω ευχαριστώ για αυτό το απίστευτο δώρο, είμαι έκπληκτος και συγκινημένος συνάμα, και ευχαριστώ πολύ τη Yamaha για όσα έκανε για μένα."

Η Yamaha κάνει δώρο στον Toprak την Πρωταθλήτρια R1 του 21

Ο Eric de Seynes, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Yamaha Motor Europe με τη σειρά του ανέφερε: "Είναι μια συναισθηματική στιγμή. Πρώτα απ' όλα, κάθε φορά που βλέπουμε το βίντεο από την επιτυχία του 2021 δεν μπορούμε παρά να θυμηθούμε όλα όσα έχουμε πετύχει και έχουμε ζήσει μαζί. Επιστρέψαμε στο WSBK το 2016 και ήμασταν πεπεισμένοι ότι η R1 θα μπορούσε να είναι μια μοτοσυκλέτα που θα φέρει νίκες στα χέρια ενός κορυφαίου αναβάτη. Ήμουν στη Suzuka το 2019 και είδα τον Toprak να τα πηγαίνει εξαιρετικά καλά, αλλά να τα καταφέρνει στο τέλος (σσ. τότε με την Kawasaki). Νομίζω ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να του προτείνουμε μια συμφωνία και να του δώσουμε τη δυνατότητα να γίνει Παγκόσμιος Πρωταθλητής μαζί μας. Και τελικά, αυτό κάναμε, το 2021 το όνειρο έγινε πραγματικότητα, ο Toprak κέρδισε το πρωτάθλημα και έκανε την R1 μας Παγκόσμια Πρωταθλήτρια. Δεν θα ήταν δυνατόν να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα αν ο αναβάτης δεν ήταν πλήρως συνδεδεμένος με τη μοτοσυκλέτα, θέλαμε η R1 να γίνει η μοτοσυκλέτα του Toprak. Επίσης, δεν είναι δυνατόν να κερδίσεις αν η ομάδα δεν είναι συνδεδεμένη με τη μοτοσυκλέτα και δεν γνωρίζει απόλυτα πώς να βρει τις βέλτιστες ρυθμίσεις για να την κάνει να αποδίδει στο υψηλότερο επίπεδο. Ήταν εξαιρετικά συγκινητικό να πετύχουμε όλα αυτά τα πράγματα και να πάρουμε τον τίτλο, και γι' αυτό το λόγο η σημερινή είναι επίσης μια συναισθηματική στιγμή, επειδή πάντα λέγαμε στον Toprak ‘αν κερδίσεις τον τίτλο μια μέρα, η Πρωταθλήτρια μοτοσυκλέτα θα γίνει δική σου. Ειλικρινά, ήλπιζα ότι θα μπορούσαμε να του δώσουμε μια μοτοσυκλέτα για να παλέψει για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2024 και του 2025, αλλά τελικά πρέπει να αποδεχτούμε ότι -τουλάχιστον προς το παρόν- αυτό έχει τελειώσει ως προοπτική. Το αναγνωρίζουμε αυτό σήμερα και γι' αυτό θα θέλαμε να προσφέρουμε στον Toprak τη μοτοσυκλέτα του σε αναγνώριση της υποστήριξης και της προσφοράς του. Δεν είναι η δική μας μοτοσυκλέτα, είναι η δική του μοτοσυκλέτα, οπότε νιώθουμε ευτυχείς που θα είναι στα χέρια του."

Ετικέτες