Kawasaki Puccetti Racing 2020: Η επίσημη παρουσίαση!

Επιστροφή στην παραδοσιακή διχρωμία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

20/1/2020

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, η Motor Bike Expo αποτελεί τη Μέκκα των custom builders, που κάθε χρόνο συγκεντρώνονται οι κορυφαίοι του είδους για να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους. Εκεί όπου ήμασταν και σας μεταφέραμε ζωντανά μερικές απ’ τις πιο ξεχωριστές custom μοτοσυκλέτες. Παράλληλα όμως, ήταν και το μέρος που η Kawasaki Puccetti Racing αποφάσισε να παρουσιάσει τα επίσημα χρώματα της ομάδας της, όντας ιταλική. Πέρσι, χάρη στις επιδόσεις του Toprak Razgatlioglu η Puccetti πήρε τον τίτλο της ανεξάρτητης ομάδας στα WorldSBK, ενώ φέτος ο Τούρκος αναβάτης θα είναι στην Pata Yamaha. Το κενό που άφησε πίσω του ο Razgatlioglu θα καλυφθεί απ’ τον Xavi Fores για το 2020, ενώ τα χρώματα της ZX-10RR επέστρεψαν στη παραδοσιακή διχρωμία του πράσινου-μαύρου αφού το κόκκινο χρώμα είχε βασιστεί σε αυτό της τούρκικης σημαίας. “Το 2020 θα είναι μια πολύ σημαντική χρονιά τόσο για την ομάδα όσο και για μένα καθώς θα πρέπει να συνεχίσουμε στα χνάρια της περσινής σεζόν. Στις δοκιμές της Jerez κατάφερα να πάρω μια γεύση και να δω πως ταιριάζει με το οδηγικό μου στιλ η ZX-10RR.” Ο στόχος της Puccetti είναι να μπορεί να βρίσκεται σε μια θέση του βάθρου σε κάθε αγώνα, ένα δύσκολο εγχείρημα όπως είπε ο Fores όμως παραμένει αισιόδοξος και στηρίζεται στην εμπειρία της ομάδας του.

Στην κατηγορία των Supersport η ομάδα υποδέχτηκε και τον Philipp Oettl, τον νέο teammate του Lucas Mahias και πρωταθλητή της WorldSSP το 2017. Για το 2020, ο Mahias στοχεύει για τον τίτλο καθώς πέρσι ήταν η πρώτη του χρονιά με την ZX-6R και αντιμετώπισε μερικές δυσκολίες στην αρχή, ενώ έπειτα βρισκόταν συχνά σε μια θέση του βάθρου. Έκλεισε τη σεζόν του με έξι θέσεις στο βάθρο εκ των οποίων οι δύο ήταν στην κορυφή στο Portimao και στο Qatar.

Ακόμη, παρόντες ήταν και ο πέντε φορές πρωταθλητής των Supersport Kenan Sofuoglu και ο Can Öcnü, ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του στο πρωτάθλημα με την Turkish Racing Team που συνεργάζεται με την Puccetti Kawasaki και την Orelac Racing Team. Όπως η μοτοσυκλέτα του Razgatlioglu ήταν βαμμένη με το κόκκινο της τούρκικης σημαίας στα Superbike, έτσι θα είναι και η ZX-6R του Öcnü. Να θυμίσουμε πως ο Öcnü είχε κερδίσει το Red Bull Rookies Cup και είχε πάρει μέρος ως wildcard το 2018 στον αγώνα της Moto3 στη Valencia. Τότε κατάφερε να αφήσει το σημάδι του στην ιστορία καθώς έγινε ο πρώτος Τούρκος που κέρδισε αγώνα στα MotoGP και παράλληλα ο μικρότερος σε ηλικία αναβάτης που έχει στεφθεί νικητής. Ήταν 15 ετών και 115 ημερών, ενώ ο προηγούμενος που είχε αυτό το ρεκόρ ήταν ο Scott Redding, ο οποίος φέτος θα κάνει το ντεμπούτο του στα Superbike. Το 2019 δεν ήταν μια καλή σεζόν για τον Öcnü καθώς δεν κατάφερε να ξαναβρεθεί στο βάθρο της Moto3 και φέτος έρχεται στη Supersport, έχοντας στο πλάι του τόσο τον Sofuoglu όσο και τον Razgatlioglu να τον υποστηρίζουν. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών ο Razgatlioglu έδειξε τις γραμμές στον Öcnü αλλά και παράλληλα τον παρακολούθησε από πίσω για να δει σε τι επίπεδο βρίσκεται και να τον συμβουλέψει μετέπειτα. Στόχος του Öcnü είναι να γίνει πιο ανταγωνιστικός και να αποκτήσει περισσότερη εμπειρία, ακολουθώντας τα χνάρια του Razgatlioglu.

Ετικέτες

Maria Herrera: η πρώτη γυναίκα στα WorldSSP

Αυξάνονται οι γυναίκες στο άθλημα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

25/1/2019

Μπορεί η Ana Carrasco να έχει μεγαλύτερη φήμη, καθώς πέρσι έγινε πρωταθλήτρια των WorldSSP300, όμως η Maria Herrera είναι αυτή που θα εκπροσωπήσει πρώτη το όμορφο φύλο στην μεσαία κατηγορία των WorldSBK. Παράλληλα, το όνομα της Herrera θα απασχολήσει και τους διοργανωτές των MotoGP, καθώς θα συμμετέχει και στην MotoE κατηγορία με την Angel Nieto Team. Έχοντας τόσο μεγάλους στόχους για φέτος με τη συμμετοχή της σε δύο διαφορετικά πρωταθλήματα, γνωρίζει πολύ καλά το μέγεθος της προσπάθειας που χρειάζεται να καταβάλει ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα. Τον περασμένο Νοέμβριο στις δοκιμές της Jerez συμμετείχε με την μοτοσυκλέτα της MotoE, ώστε να εξοικειωθεί καλύτερα με τον τρόπο λειτουργία της, ενώ τώρα εν όψει του πρωταθλήματος WorldSBK συμμετείχε στα δοκιμαστικά της Jerez με την R6 της ομάδας της MS Racing, προσπαθώντας να βρει τiς βασικές ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα της. Σε δηλώσεις της η 22χρονη Ισπανίδα Maria Herrera ανέφερε: “Έκανα πολλούς γύρους με την καινούργια μοτοσυκλέτα, αλλά πρέπει να εξοικειωθώ περισσότερο μαζί της και η ομάδα δεν έχει μεγάλη εμπειρία μ’ αυτήν. Χρειάζεται να δουλέψουμε περισσότερο μαζί της, αλλά πιστεύω πως βελτιωνόμαστε κάθε φορά που βρισκόμαστε στην πίστα.”

Η συμμετοχή της Herrera στο περσινό ισπανικό πρωτάθλημα της προσέφερε μια πρώτη εμπειρία στην οδήγηση των supersport μοτοσυκλετών 600 κυβικών και τώρα η συμμετοχή της στα WorldSSP είναι πιο ομαλή όπως δήλωσε και η ίδια λέγοντας: “Ήμουν ήδη γρήγορη με τις supersport μοτοσυκλέτες από πέρσι, έτσι το μόνο που χρειάζεται να κάνω είναι να βρω το κατάλληλο set up για την μοτοσυκλέτα μου και να την οδηγήσω με τον ίδιο τρόπο.” Τέλος σε δηλώσεις της όσον αφορά το πώς αισθάνεται που θα είναι η πρώτη γυναίκα που θα συμμετέχει σ’ όλο το πρωτάθλημα δήλωσε: “Δεν αγχώνομαι καθόλου για αυτό. Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι εδώ, καθώς αυτή είναι μια κατηγορία που γνώρισα πέρσι και μου αρέσει πάρα πολύ. Θέλω να μάθω περισσότερα και το γεγονός πως θα ανταγωνίζομαι έμπειρους αναβάτες όπως τον Mahias και τον Caricasulo θα με βοηθήσει πολύ στο να βελτιωθώ.”

Ετικέτες